Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
songo_s23
Początkujący
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:15, 21 Cze 2011 Temat postu: Luźny kosz sprzęłowy!! |
|
|
Witam
O pewnego czasu bawie sie motorynką, i teraz bardzo szybko odkręca
mi sie śruba od kosza sprzegłowego jak bym nie zakręcił to po paru kopnieciach jest już
lużna i kosz sprzegłowy staje sie luzny co mam zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 13:02, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Podłóż podkładke z blachy i po dokręceniu zagnij ją na nakrętke ( otwór w podkładce musi jakoś "łapać" za wałek np wycięciami).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 13:04, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tam powinna być podkładka, którą trzeba zaklepać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit: Różnica czasów odpisania na post wynosi 2 minuty, które poświęciłem na szukanie zdjęcia i pisanie. Mam nadzieję, że moderatorzy to zrozumią
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubas101 dnia Wto 13:08, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 14:32, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jakubas101 napisał: |
Edit: Różnica czasów odpisania na post wynosi 2 minuty, które poświęciłem na szukanie zdjęcia i pisanie. Mam nadzieję, że moderatorzy to zrozumieją |
Nawet jak byś tego nie napisał to by było jasne, do tego ten link się może autorowi tematu przydać
Da się to też zakręcić bez tej podkładki zaginanej, np. dać podkładkę sprężystą lub klej do gwintów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 15:04, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
AmaSoft- wolałem mieć wszystko jasne. Klej do gwintów musiałby być olejoodporny. Z regóły są, lecz przy takiej naprawie wolałbym mieć owe zastosowanie uwzględnione przez producenta kleju. Ten zaś pod wpływem temperatury robi się miękki (nie wszystkie oczywiście). Ewentualnie można zastosować klej do łożysk. Jest on o wiele trwalszy i twardszy (najlepiej wybrać do dużych szczelin)/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 19:43, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
z klejami jest kombinacja bo są różne klasy wytrzymałości, jak będzie za mocny to będą problemy z odkręceniem, jak za słaby to się może poluźnić, lepiej albo dać podkładkę zabezpieczającą albo ewentualnie punktakiem krawędź na styku gwintu zaklepać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:07, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przenoszę do prawidłowego działu.. i ostrzegam autora tematu jak na razie słownie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|