Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:01, 08 Maj 2011 Temat postu: Jawka.. 350. Usprawnienia. |
|
|
Cześć.
Z racji, że stoi u mnie jawka 350, którą w najbliższym czasie nabędę, a jest ona w dość ciężkim stanie to będzie potrzebna jej gruntowna odbudowa. W rok, do zdania prawka planuję ją odszykować, tak aby można było nią jeździć. No i tutaj planuję pewne przeróbki, tak aby dało się nią jakoś jeździć. Jak wiadomo nie dość, że taka jawa krowa to i smok do tego, a przy dzisiejszych cenach benzyny (4.40zł ) warto by zmniejszyć jej zapotrzebowanie na ten surowiec, czyli dać jej dyfuzory i membranę. Dwa pierwsze usprawnienia są nieodwołalne. Kolejne co mi się nie podoba, to jest zapłon, który zastąpię CDI z zapewne hallatronem i już jak na sam mi się by podobało.. no ale.. Ale nie znam tego moto za dobrze i z chęcią dowiedziałbym się co jeszcze w niej jest wadliwego, denerwujacego i co warto wymienić na lepsze. Dowiem się też na co zwracać przy jej eksploatacji uwagę.
pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:30, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
włącznik zapłonu przy kierownicy lubi wariować, kierunki na innym przerywaczu bo trzeba przegazówki robić żeby mrugały no i wydechy lubią się syfić.
To tyle co na szybko, mogę kumpla dopytać bo na codzień jeździ odrestaurowaną... ale jestem strasznie przeciw modyfikacjom, smok to żaden nie jest. Rozumiem że masz sprzęt i wolał byś go przekonstruować niż kupować inny ale to tez powoli zabytek, nie lepiej odremontować, sprzedać i kupić coś nowszego jeśli nie chcesz eksploatować zabytka (i tankować go tyle ile mu się zachce )? Moja wielka prośba, jeśli koniecznie będziesz chciał modyfikować to staraj się nie ingerować znacznie w konstrukcję żeby można to było później przywrócić do oryginału a ja kumpla popytam co i jak dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:02, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej nowa instalacja el. jest do położenia, kładąc nową wzorował się będę na oryginale, ale nie wykluczam dania tam lekkich modyfikacji. Wydechy będą całkowicie inne i będą robione pod oryginalne mocowania, bo ze starych zostały jakieś powyginane kolanka i poprzecierane obudowy wydechów.. Membranę dam w kostce zamiast króćca (którego i tak nie ma), a (być może) hallatoron będzie na podpórkach dorobionych pod oryginalne mocowania alternatora. Nic z moich przeróbek nie będzie robione tak, aby trzeba było coś przerabiać nieodwracalnie w ramie/silniku, bo sam nie lubię takich przeróbek..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 17:13, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
4.40zł ?!?!?!?! Ty się ciesz bo pod granicą mieszkasz, tu pod Wawą średnio sie płaci 5.20
Jak Ci już pisałem - kładź nową elektrykę z masą na kablu Krowa wcale taka paliwożerna, jak nie będziesz nią cisnął to nie będzie paliła tak strasznie dużo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|