Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Wto 13:06, 29 Maj 2012 Temat postu: Jak porządnie uszczelnić K60b ? |
|
|
Moi mili. Od kilku dni walczę z uporem i nie moge porządnie uszczelnić gaźnika K60b. Benzyna sie leje, uszczelki nie trzymają. W sklepie orginalnych nie ma więc trzeba dorobić. Próbowałem na różne kartki techniczne, tekturki, kartoniki a nawet kręgielit i taki chu* Próbowałem dodatkowo numery z kartonikiem i tawotem i nic. No to kręgielit i sylikon a tu dalej nic. Sylikon zrzera sie z benzyną, rwie sie na kawałki i zaraz zapycha dysze. Już nie mam na to siły. Znacie jakiś dobry sposób na uszczelnienie ? Może uszczelka ze skóry ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 15:09, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
daj zdjęcia i opisz co dokładnie chcesz uszczelnić, tektura odpada choć jak byś się uparł to może po zaimpregnowaniu w np nafcie by trzymało choć ja bym tak nie kombinował, dużo zależy od tego jak uszczelka ma uszczelniać, czy na płasko czy pod kątem, wiem że teflon wbrew pozorom się nie rozpuszcza (przynajmniej ten co ja miałem) ale takie nawijanie to też prowizorka, najlepiej daj zdjęcia to będziemy myśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Śro 19:17, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem już X z kolei uszczelke z kręgielitu i narazie trzyma. Jak padnie, a zapewne już na dniach to wrzuce i pomyślimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 8:09, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim sporo osób myśli że na końcu zaworka iglicowego nie ma być żadnej uszczelki co to g. prawda. Musi być taka mała uszczelka ładnie pasuje od zaworka napełniania z zapalniczki. Jak tego nie zrobisz to się możesz łamać lata a i tak zawsze będzie mokry od spodu. Przede wszystkim z skąd ci cieknie z komory pływakowej? Potrafi też cieknąć z wbudowanego filterka paliwa jak dobrze nie uszczelnisz. Ja osobiście robiłem z gambitu AF - 202 i trzymało bez żadnych dodatkowych uszczelniaczy. Zobacz też czy pokrywka komory pływakowej dobrze przylega do gaźnika. Oraz ostatnia rzecz ten gaźnik trzeba tam mocno skręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Czw 10:02, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Cieknie z komory pływakowej. Zaworek ma elegencką uszczelke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|