Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Śro 19:48, 15 Lut 2012 Temat postu: Głowica gwiaździsta |
|
|
patrzcie na to [link widoczny dla zalogowanych]
kosztuje 1000 koron czyli ok. 160zł
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu jest sam odlew
a tu są tłoki jednopierścieniowe [link widoczny dla zalogowanych]
220 koron czyli jakieś 36zł nie tak dużo nawet
mają dysze o mega przelocie [link widoczny dla zalogowanych]
tu jest zapłon 30W [link widoczny dla zalogowanych]
ciekawe czy można to zamówić do Polski?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek200 dnia Śro 20:02, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 21:15, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zapłon 30 W jest w każdym Mustangu.
Czemu by się miało nie dać ? Z Chin czy USA się kupuje rzeczy i jakoś przysyłają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pią 12:23, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Oj chyba się mylimy AmaSoft w jawkach od bodajże 80 czy 81 roku były 30 dla szpanu a wcześniejsze miały 20 nawet czeskie niemówie o sprowadzaniu na polski rynek
Czy taka głowica coć daje może lepsze chłodzenie i wyglad choć zaburza linie silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pią 18:03, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ma zmienioną komorę spalania przez co podobno zwiększa się komprecha a co za ty osiągi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:10, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Noo nie koniecznie jest tak ciekawie z tą głowicą, ponieważ ta komora spalania nie jest przystosowana do oryginalnych kanałów. Przez ta głowicę mieszanka będzie gorzej się spalała i inaczej przenosiła siły na denko tłoka, a wszystko przez pionowo leżący cylinder. Więc taka głowica bez odpowiednio przerobionego silnika nie ma sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 20:47, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jawkowicz223 napisał: | Oj chyba się mylimy AmaSoft w jawkach od bodajże 80 czy 81 roku były 30 dla szpanu a wcześniejsze miały 20 nawet czeskie niemówie o sprowadzaniu na polski rynek |
Oj tam, oj tam, nie wiedziałem W mojej jawce było 30W ale ona była z 82. Ale chyba masz rację, kolega ma jawkę z 78 chyba i ona ma 20 W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pią 22:11, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
miałem 2 jawki przed 81 r i obie miały 20W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 16:00, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No tak jak mówiłem w póżniejszych egzemplażach były 30 W jednak 5 lat przy jawce robi swoje można powiedziec że wiem prawie wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|