Ford Escort 1.3
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klucha408
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krotoszyn

PostWysłany: Nie 23:20, 19 Wrz 2010    Temat postu: Ford Escort 1.3

Witam wszystkich zwracam sie z uprzejma prośba o wystawienie opinii na temat forda escorta z silnikiem 1.3 wady zalety itd...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 1:31, 20 Wrz 2010    Temat postu:

nie podałeś rocznika czy wersji tj. np. Mk1 :p A różnice między poszczególnymi Mk są spore.
Niewątpliwie zalety to nie wysokie spalanie (koło 7l/100) niezła dynamika
Wady: lubi rdzewieć, sporo denerwujących, aczkolwiek drobnych usterek, te większe także się zdarzają.

Napisz jaka wersja i rocznik to pomogę bardziej, jestem lekkim fanatykiem Fordów, przymierzam się do kupna Fiesty Mk3, ten samochód mogę bardzo polecić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Pon 12:51, 20 Wrz 2010    Temat postu:

AmaSoft napisał:

Niewątpliwie zalety to nie wysokie spalanie (koło 7l/100)

ty to nazywasz niewysokim spalaniem ??? moja BMW ica z 2l silnikiem 6,5 pali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 14:53, 20 Wrz 2010    Temat postu:

[Pro][Boszcz] napisał:
AmaSoft napisał:

Niewątpliwie zalety to nie wysokie spalanie (koło 7l/100)

ty to nazywasz niewysokim spalaniem ??? moja BMW ica z 2l silnikiem 6,5 pali


Z całą pewnością, jednak ja mówię o spalaniu rzeczywistym a nie podanym przez producenta, kolego <b>[Pro][Boszcz]<b>.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Pon 16:54, 20 Wrz 2010    Temat postu:

ja tez mowie o prawdziwym ;p chyba ci ktos podciagał paliwo jezeli ci tyle pali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 17:13, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Stary silnik i tyle. Żeliwny blok z żeliwną głowicą, na gaźniku i 8 zaworach. Wiesz każdy samochód inaczej pali, inaczej w trasie, inaczej w mieście itd. nie róbmy OF-topu, niech autor powie jaką wersje ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Pon 17:31, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Lub jaką wersję chciałby kupić, bo podejrzewam, że ktoś tu furke do zacierania w lesie chce se kupić Razz Jak przeczytałem na necie, że to tył napęd , no to jestem pewien, że to fura w las Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Pon 18:25, 20 Wrz 2010    Temat postu:

A ja se mysle ze ten escort jest w benzynie a ja mowilem o dieslu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 20:08, 20 Wrz 2010    Temat postu:

No to jest oczywiste, ze skoro 1,3 to benzyna (ew. z gazem); diesel wystepowal tylko 1,6 (stara buda)oraz 1,8 => to tak dla niewtajemniczonych Very Happy
1,3 z katalizatorem zapewne; standardowo blacharka; wlew, nadkola, progi, podloga, okolice kielichow - miejsca, ktore zazwczyczaj atakuje ruda... Jezeli zadbany i na czas mial wymieniane co trzeba - pojezdzisz, inaczej to licz sie z wymiana przegubow, ew, tarcze, szczeki, koncowki drozk. oraz sworznie wybite - typowe czesci, ktore prosza sie o wymiane w tych autach.
O oleju, filtrach, swiecach mowic nie trzeba; jezeli na gazie - sprawdz jak chodzi na jednym i drugim, obadaj parownik (membranka lubi sie zrywac), czy na gaz sa jakies papiery (wbity w dowod, atest na butle). Obadaj sprawe "brania" oleju z silnika, zebys przypadkiem nie musial co miesiac dolewac po litrze Very Happy
Mialem kiedys Escorta, ale 1,8b i procz popsutej pompki spryskiwaczy zadnej usterki wiecej nie mialem; jedno, co zniecheca to spalanie - wersja 1,8 benzynka bardzo lubi pic; chociaz osiagi ma takze niezle...

[Pro][Boszcz] powiedz mi co to za model BMWicy, ze pali 6,5 [l] oraz symbol silnika Exclamation To cos mi sie maloprawdopodobne wydaje, ale czekam na szczegoly Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:52, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Szczerze radzę- nie pchaj się w 1.3. Szukaj minimum zeteca 1,6, diesla też omijaj szerokim łukiem. Szukaj auta z gazownią, ale raczej z sekwencją, bo zetec'i nie lubią mieszalników (na mieszalniku jeden będzie chodził dobrze, a drugi będzie palił 15l/100km i nic mu nie zrobisz).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:37, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Cytat:
diesla też omijaj szerokim łukiem

A mógłbyś sprecyzować, dlaczego?
Mam w domu escorta IV z 95 roku, 1,8TD. Rekord jeżeli chodzi o spalanie, 5l/100 km w trasie, przy stałej prędkości stówki. W mieście pali 6l. Gdy mieliśmy mrozy ponad -30 był jednym z niewielu samochodów na osiedlu, który palił bez samostartów w sprayu i innych wynalazków. Było kilka drobnych usterek, ale nic w silniku. Zdrowiutki jak stąd do Suwałk.

Czy ciemno, czy jasno, pędzi escort przez miasto.
Czy zielone, czy czerwone, escort zawsze na ogonie... Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Pon 21:43, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:44, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Już precyzuję. Pompy wtryskowe lubią się sypać (szczególnie lucasa), pozatym regeneracja turbiny swoje kosztuje, a to często trzeba zrobić po zakupie samochodu za małą kasę i z dużym przebiegiem. Fakt faktem można trafić na fajny, zadbany egzemplarz, ale ogólnie rzecz ujmując nad 1,8TD często trzeba się pochylać, bo w przeciwnym wypadku po prostu nie zapali Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 21:45, 20 Wrz 2010    Temat postu:

<b>MiNiŚ</b> mnie też to bardzo ciekawi, jeśli to jest 2.0 benzyna to zapewne pali 8-9l (zależy czy 8V czy 16V). Jeśli to diesel to też spali z 7-7,5l ale nie 6,5! Swoją drogą ciekawy wątek się rozwinął Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:52, 20 Wrz 2010    Temat postu:

macq napisał:
Już precyzuję. Pompy wtryskowe lubią się sypać (szczególnie lucasa), pozatym regeneracja turbiny swoje kosztuje, a to często trzeba zrobić po zakupie samochodu za małą kasę i z dużym przebiegiem. Fakt faktem można trafić na fajny, zadbany egzemplarz, ale ogólnie rzecz ujmując nad 1,8TD często trzeba się pochylać, bo w przeciwnym wypadku po prostu nie zapali Smile

W porządku. W takim razie my trafiliśmy dobry egzemplarz Cool, remontowaliśmy tylko rozrząd, ale to zaraz po kupnie, bo sprzedawca uczciwie zakomunikował co i jak. Przebieg 100 000km, a my mamy go prawie 2 lata. Pewnie pojeździ jeszcze trochę. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale był sprowadzony z Niemiec i tam też produkowany. Może jakiś inny szpej do silnika dawali? Wink Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klucha408
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krotoszyn

PostWysłany: Wto 13:52, 21 Wrz 2010    Temat postu:

zapomniałem podac mam escorta 1.3 bęzyna mk5 92 rocznik i narazie oprocz wstawki we wlew paliwa to nic innego nie robiłem a jest on w mojej rodzinie od 6 lat 0d 2 lat w moim posiadaniu i nigdy nie widział gazu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin