Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 16:57, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
swept volume - pojemnosc skokowa
duration of the exhaust port - czas otwarcia okna wydechowego w stopniach
maximum power rpm - obroty mocy max
diameter of the exhaust port - srednica kanalu wydechowego przy ujsciu do kolanka
lenght of the exhaust port - dlugosc kanalu wydechowego (tlok->wylot kanalu)
Header angle - kat rozszerzania sie kolanka.
Header lenght factor, midsection factor - trzeba dobrac odpowiednie wartosci, by otrzymac takie wartości które są wykonalne. (np nie jakieś 2 metry bo to ma być tłumik a nie lufa od czołgu )
Wg autora programu:
Header lenght factor- Jesli nie dobierzemy odpowiedniej liczby, silnik nie bedzie uzyskiwal mocy maksymalnej. Liczbe te zmieniamy kontrolujac jednoczesnie dlugosc walca srodkowego, aby otrzymac realna wartosc, tzn nie 40cm itp itd.
Midsection factor- srednica walca srodkowego jest zalezna od wpisanej tutaj liczby. Zazwyczaj od 2,5 do 3,6. Nie jest to az takie wazne, nalezy uzyskac 'wykonalna' srednice tego walca.
Cone angel- jest to kat pod jakim 'idzie' stozek, podobny kat do tego z dyfuzora.
I zaznaczam,że nie ja jestem autorem tego artykułu (tylko parę wyrazów zmieniłem) ale na tym się wzorowałem i jakoś szło,a tak po za tym ten program lubi szaleć
pozdro
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Pon 16:59, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|