Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:04, 21 Mar 2012 Temat postu: Derbi Senda |
|
|
Witam mój kolega ma Derbi Sende 50ccm3 i tumnik wysokoobrotowy conti CHR [jest to model DRD Racing z 2008 roku] i ma problem z nią a mianowicie jak mu da pełny to nie wkręca się na obroty tylko go zmuli i po chwili dopiero wejdzie i czego to może być wina? Mówię z góry ze filtr powietrza jest czysty i dobry bo go wyczyściliśmy, gaźnik też jest dobrze wyregulowany. (slyszałem także że w takiej sytuacji trzeba dzwignąć o jeden rowek do góry na iglicy i to cos da?) pozdrawiam
Zły dział, przeniosłem. | AmaSoft
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bazyl dnia Śro 13:12, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 15:17, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
gaźnik źle wyregulowany, zbyt uboga mieszanka w dolnym zakresie obrotów lub za późny zapłon (co raczej wykluczam bo tam chyba nie ma możliwości manewru, ale warto z lampą sprawdzić na wszelki wypadek)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 15:37, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
bazyl filtrów się nie czyści tylko wymienia. jak do jawki są dostępne to i do tego wynalazka też będzie szło kupić.
a tak nawiasem to kto was uczył że sie daje od razu do oporu manetę ? odwija się stopniowo żeby było odpowiednie podciśnienie w układzie dolotowym. jak otwierasz ze startu przepustnicę na max to nie dziwota że przymuli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 17:50, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
holipa: głupoty piszesz, wiele motocykli ma filtry siatkowe/gąbkowe nasączane olejem i je się akurat czyści i "smaruje" a nie wymienia, a gaźniki mają być tak wyregulowane żeby łaski nie robiły i z małych obrotów nawet gdybym dwoma dłońmi kręcił od końca do końca to silnik ma reagować od razu i kręcić bez zająknięcia (oczywiście rozgrzany), słaba reakcja na gaz zazwyczaj jest spowodowana zbyt uboga mieszanką. W większości bardziej rozbudowanych gaźników masz regulację mieszanki biegu jałowego, za średnie obroty odpowiada podciśnieniowa przepustnica i teraz jeśli na jałowym będzie za mało paliwa albo (jeśli jest regulacja) za mało w komorze pływakowej to będzie mulił.
autorowi proponuję prosty test, troszkę ssania zaciągnąć i wtedy próbować czy się lepiej kręci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Śro 17:52, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 19:20, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
moskit to że filtr jest z możliwością prania i nasączany olejkiem nie znaczy że jest wieczny. powinno się go wymieniać co kilka prań na nowy. do tej całej sendy filtr kosztuje kilkanaście zł
[link widoczny dla zalogowanych]
z resztą się zgadzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 21:20, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
owszem filtr się zużywa ale w drugą stronę niż papierowy, siatkowe filtry zmniejszają skuteczność filtrowania wraz z wiekiem a nie ograniczają przepływ (oczywiście jeśli są dobrze myte) ale też nie zmienia się ich tak wielce często. Te 10 przebiegów spokojnie może zaliczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|