Baza do przeróbek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Śro 16:27, 23 Cze 2010    Temat postu: Baza do przeróbek

Szukam jakiejś maszyny jako bazę do przeróbek. Cool Nie chcem niszczyć zabytków ale chcem coś taniego. Budżet na przeróbki doś wysoki a baza niech będzie może do 700 zł lub jeśli będzie trzeba niech kosztuje więcej.

-Dobrze myślisz mógłbym kupić gotowy motor i jeździć ale dla mnie frajdą nie jest tylko jazda ale też siedzenie w garażu i kombinowanie czy nawet głupie czyszczenie z kurzu!

Chcem uzyskać efekt Supermoto/Enduro/Crossa. Jakiś ciekawy pomysł? A może kupić odzielnie ramę i silnik? Proszę o przemyślane odpowiedzi a nie-"Kupe se lepiej chińskiego crossa za 700 zł, pomaluj go i jeździj" Evil or Very Mad

Typek się postaral, żeby z niebieskiego Trialowca zrobić piękną maszynę do szaleństw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Śro 16:35, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 16:40, 23 Cze 2010    Temat postu:

Nie "chcem" tylko chcę..
Jakiś czas temu wpadłem na podobny pomysł. Z początku to miał być sam silnik, po części mojej konstrukcji, ale po głębszym zastanowieniu ramę z osprzętem będę robił sam. Również mogę i Tobie to doradzic, jeśli masz trochę ciągłotek konstruktora, umiesz spawać, posługiwać się szlifierką oraz wiertarką to czemu mógłbyś nie spróbować? Jest pare fajnych stron na necie jak zbudawać własny motocykl. Czyli moze jakieś założenia, jaki silnik, jaka wielkość, jaka pojemność itp. tak na sam początek Wink . pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Śro 16:44, 23 Cze 2010    Temat postu:

Ale mnie podjarałeś. Też myślałem z tą własną ramą ale chyba se nie poradze. A możesz dać jakieś linki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 16:53, 23 Cze 2010    Temat postu:

Tutaj jest pare przydatnych porad [link widoczny dla zalogowanych] .
W ostatnim czasie troszkę projektów zrobiłem, troche obliczeń, kupiłem kartery, zaraz jeszcze będę kupował rury na ramę, wał czeka na tokarza. Reszta rzeczy jak na razie tylko rozpisana w zeszycie jest jak na razie, brak mi kasy jak na razie, ale jesli tylko dostanę dofinansowanie prace pójdą do przodu Very Happy
Jeszcze przyjrzałem się podstawce do konstrukcji ram w tym linku [link widoczny dla zalogowanych] (konstrukcja gsx-r 1000 od nowa, jest o nim opisane w którymś "świecie Motocykli" z tego roku z wiosny), tutaj moim zdaniem jest troszkę prościej wykonana i łatwiej będzie na niej mierzyć katy itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Śro 17:15, 23 Cze 2010    Temat postu:

Dzięki. Myślałem też aby przez wakacje uzbierazć trochę kasy i kupić sporo używane Suzuki RG 80. Stary ścigacz-idealny do przerobienia na stunt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:03, 23 Cze 2010    Temat postu:

ja bym na crosa robił, rama np z wsk, silnik mz 250 i już jest co modzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Śro 19:16, 23 Cze 2010    Temat postu:

robic sciga na streeta to prostactwo , zrób cos odjazdowego Wink

Może supermoto z jawy 350 ? lub z simsona ? Do jawy koła 16 lub ew. 17 i kapcie slicki , wysoki błotnik , owiewka z przodu , bak i siedzenie z jakiegos crossa i juz ciekawo się robi .... Chociaż ja bym polecał MZ mniej porąbanych , czeskich rozwiązań Very Happy Jak to kumpel mówi Jawa - niemiecka technika , czeski humor Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Śro 19:27, 23 Cze 2010    Temat postu:

SM z Jawy 350... ciekawe, bardzo ciekawe! MZ na SM... jeszcze bardziej ciekawe! Przez noc pomyśle i wy też fantazjujcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Śro 19:32, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 5:23, 24 Cze 2010    Temat postu:

hakuj napisał:
robic sciga na streeta to prostactwo , zrób cos odjazdowego Wink

Może supermoto z jawy 350 ? lub z simsona ? Do jawy koła 16 lub ew. 17 i kapcie slicki , wysoki błotnik , owiewka z przodu , bak i siedzenie z jakiegos crossa i juz ciekawo się robi .... Chociaż ja bym polecał MZ mniej porąbanych , czeskich rozwiązań Very Happy Jak to kumpel mówi Jawa - niemiecka technika , czeski humor Very Happy

zgadzam się z hakujem Very Happy motocykl ten jest podatny na różnego rodzaju przeróbki i co najważniejsze ma moc Very Happy np założenie lag od mz etz do jawy ts 350........... w lagach od mz jest już hamulec tarczowy z pompą hamulcową i myślę że wspaniale to by wyglądało sam zamierzam kupić i takiej przeróbki dokonać......... albo zamontowanie felg z jakiegoś ścigacza Very Happy............ można dużo zrobić i myślę że tuningować simsona to jest też fajna rzecz no ale 27 koni w jawie i 350 pojemności swoje robi a można też jeszcze popracować nad osiągami Wink no a jak nie to właśnie z mz modzić Wink PZDR


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Czw 5:24, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 6:51, 24 Cze 2010    Temat postu:

Wiecie Wy co ?! Przez Was też się na takie moto marki SAM najarałem i już mnie łapy świerzbią xD Po urodzinach (12.0Cool (przypływ gotówki) coś zacznę majstrować bo prace przy jawce już zbliżają się ku końcowi ;] Ciekawe,co wymyślę ?? ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Czw 7:55, 24 Cze 2010    Temat postu:

pawlo300 napisał:
hakuj napisał:
robic sciga na streeta to prostactwo , zrób cos odjazdowego Wink

Może supermoto z jawy 350 ? lub z simsona ? Do jawy koła 16 lub ew. 17 i kapcie slicki , wysoki błotnik , owiewka z przodu , bak i siedzenie z jakiegos crossa i juz ciekawo się robi .... Chociaż ja bym polecał MZ mniej porąbanych , czeskich rozwiązań Very Happy Jak to kumpel mówi Jawa - niemiecka technika , czeski humor Very Happy

zgadzam się z hakujem Very Happy motocykl ten jest podatny na różnego rodzaju przeróbki i co najważniejsze ma moc Very Happy np założenie lag od mz etz do jawy ts 350........... w lagach od mz jest już hamulec tarczowy z pompą hamulcową i myślę że wspaniale to by wyglądało sam zamierzam kupić i takiej przeróbki dokonać......... albo zamontowanie felg z jakiegoś ścigacza Very Happy............ można dużo zrobić i myślę że tuningować simsona to jest też fajna rzecz no ale 27 koni w jawie i 350 pojemności swoje robi a można też jeszcze popracować nad osiągami Wink no a jak nie to właśnie z mz modzić Wink PZDR


Faktycznie 27 koni , 350 pojemnosci to kupa mocy przy masie 160 kg Laughing Miałeś kiedyś jawe 350 ? W dodatku 2 cylindry czyli 2x wiecej pier** z zapłonem itd itd . Równie dobrze można kupić silnik z NSR 125 , lzejszy , trochę mocniejszy , bezawaryjny i z lepszym przyśpieszeniem . Części tez są no i to w końcu LC

Jeśli tańsza wersja to MZ ETZ 250 na SM . Jeśli macie więcej kasy można pokombinować z silnikiem z nsr 125 , ramą z jakiegoś crossa 125 - 250 i kołami SM 17' .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ginalski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: chmielnik (przedmieścia rzeszowa)

PostWysłany: Czw 13:14, 24 Cze 2010    Temat postu:

ja proponuję silnik od cz 350
tam jest skrzynia pół automatyczna, więc nie będziesz się męczył z łapką, a skrzynia i tak będzie w dobrym stanie przez długi okres czasu Smile

ale silnik od mz 250 też ma pierdo*nięcie, więc jest delemat Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Czw 13:48, 24 Cze 2010    Temat postu:

jawa 350 też ma pół automat przecież ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 16:05, 24 Cze 2010    Temat postu:

no nie miałem jawy................. ale wątpię żeby kolega wydawał kosmiczne sumy na ns1......... na to trzeba mieć kasę a jak kolega ma to jak tam uważa Wink poza tym w jawie co zrobi to będzie widać ponieważ może łatwo zmodernizować ramę a w takiej ns1 to dużo plastików a za dużo przy ramie nie porobi a żeby silnik modernizować to trzeba kasy a sam kolega wspomniał że na razie ma tylko 700 zł
i od siebie dodam że lepiej zmodernizować coś starego i wtedy to będzie hit Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Czw 17:08, 24 Cze 2010    Temat postu:

pawlo300 napisał:
no nie miałem jawy................. ale wątpię żeby kolega wydawał kosmiczne sumy na ns1......... na to trzeba mieć kasę a jak kolega ma to jak tam uważa Wink poza tym w jawie co zrobi to będzie widać ponieważ może łatwo zmodernizować ramę a w takiej ns1 to dużo plastików a za dużo przy ramie nie porobi a żeby silnik modernizować to trzeba kasy a sam kolega wspomniał że na razie ma tylko 700 zł
i od siebie dodam że lepiej zmodernizować coś starego i wtedy to będzie hit Very Happy


Prawda! Kasy dużo nie mam i na ns125 mnie nie stać i tuning drogi. A może coś innego niż Jawa i MZ, może jakiś starszy przecinak czy cross? Mam już podstawowe rysunki Jawy TS 350... szkoda że nie mam skanera ale aparatem pstryknę. Cool

Dowiedzałem się jeszcze że do sprzedaż jest niejaki Mińsk 125 tylko nie wiem jak to chodzi i jak wygląda ale niedługo się dowiem. Jest też cross 110 ale wymaga dużego wkładu kasy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Wto 10:34, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin