WSK 125 Gil

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Nie 8:22, 22 Sie 2010    Temat postu: WSK 125 Gil

Taa wreszcie z łaski własnej prezentuje ją na forum Cool No ale najpierw cofniemy się pare miechów wstecz , nie?

Życze miłego czytania Razz

Czemu właściwie wziąłem się za tą wsk.. Hm. Ogarem śmigałem już jakiś czas i nie satysfakcjonował mnie on. A jako, że wujek miał rame do wyrzucenia dał mi ją w dniu urodzin (akurat byłem w szkole jak przypchał). Początkowo miałem ją sprzedać za 200 zł dla kumpla, potem w części ale ciągle nakręcałem ojca żeby załatwił mi silnik. No i jakoś w marcu trafił się nam silnik za 100 zł - do remontu. Historie remontu macie zapodaną niżej.

Aby zbędnie nie przedłużać tej krótkiej lektury po łepkach opiszę co wymieniono w silniku:
-Tarcze sprzęgła, łańcuszek . Część startera
-Dwa razy popychacz sprzęgła
-Zębatka zdawcza (poprzednia była zaspawana,dałem mniejszą na buta )
-Wałek zdawczy
-Kabel WN
-Koło magnesowe
-Przerywacz z całą cewką
-I pare innych rzeczy(dopisze jak se przypomne)
-Dekiel ze śrubą sprzęgła

No, to teraz napiszę czego nie było:
-Kolanka
-Tłumika
-Nóżki od biegów ani kopniaka
-Głowicy
-Szpilek
-Tłoka
-Całego gaźnika
-Linek
-Łańcucha
-Sprężyny stopki centralnej
-Lewego podnóżka
-Gum na podnóżki
-Ew. coś jeszcze

Po złożeniu silnika nie było opcji "lać i jeździć". Odpalaliśmy go pare razy w piwnicy i nieźle czadził. Największy problem stwarzał bak - rdza w środku i jak go wyczyścić. Wybrałem się z nim do kumpla, płukaliśmy go wodą pod ciśnieniem i niby troche pomogło.
Po tym zabiegu wstawiliśmy zbiornik do ramy, zalaliśmy i jazda. Pojeździłem 5 minut i kranik się zapchał. Opracowałem z kumplem patent na wyczyszczenie baku, kilka słoików , dwie pary rąk, kawałek szmaty. Kładliśmy bak na płocie i zatykaliśmy palcem odstający gwint kranika, tam gdzie się go wkręca. Zakręcaliśmy bak i trząchaliśmy nim. Następnie paliwo spuszczaliśmy do słoików i wlewaliśmy przez szmate do baku - bez brudu . Powtórzyliśmy to ok.5/6 razy i od tamtej pory mogę jeździć bez przeszkód.
W chwili obecnej mam przejechane ok. 600 km od początku wakacji. Licznik działa , przebieg się nabija Wink


To trochę tak wstępem Smile Ogólnie motor został odmalowany i rozebrany do gołej ramy, funduszowo nie starczyło mi na odmalowanie baku ale nie daruje mu Smile
Teraz pare fotek z remontu , prac przy malowaniu i oczywiście obecne Razz.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I kilka fot z przygód choć zbyt wiele się po nich nie domyślicie Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Już raz zmieniałem oponę, która strzeliła mi podczas jazdy - na szczęście ok. 100 metrów od domu . Jak znajde zdjęcie to wrzucę, jak nie znajde to zrobię .
I to by było na tyle. Mam nadzieję że nie zrobiłem z tego nudnej długiej lektury , a jak tak to dobrze Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek1818 dnia Wto 18:48, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 10:00, 22 Sie 2010    Temat postu:

no no trochę się napracowałeś... Ale WSK ładna ładna... i myślę że mocna ... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Nie 18:07, 22 Sie 2010    Temat postu:

Jak na wsk to ponad normę Very Happy zdawczą 12z dałem. moment i jade 70 km/h , nie wiem czy da się ją więcej bujnąć. Na zime w planie jest wstawienie nowej skrzyni i chyba zębatki 13z no i z tyłu dać nową by się przydało Wink.



takie tam na błotku...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek1818 dnia Nie 18:19, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alan890
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłakowo

PostWysłany: Wto 9:17, 24 Sie 2010    Temat postu:

Też bym chciał dorwać WSK-e i pobawić sie nią. ładna ta Twoja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin