Nowa bestia KX 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Czw 17:03, 18 Paź 2012    Temat postu: Nowa bestia KX 125

Czołem wszyscy jawkowicze Very Happy Dnia 12 października o godzinie 16:53 stałem się jak narazie szczęśliwym posiadaczem motocykla Kawasaki KX 125. Poprzedni właściciel powiedział, że jest to rocznik 94, ale znajomy mówi, że to 91. Jaka w tym prawda to nie wiem Smile Może Wy coś o tym powiecie. Ważne że dobrze idzie Smile



Co Wy na to ? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Makster_26 dnia Czw 17:14, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 18:26, 18 Paź 2012    Temat postu:

powiem wprost, pogoń to tak szybko jak tylko możesz
rocznik ogarniesz po numerze ramy, możesz napisać do serwisu kawasaki jak nie rozszyfrujesz
oprócz ogromnego spalania sprzęt poniżej rocznika 2000 jest masakrycznie awaryjny, to jest maszyna typowo wyczynowa przeznaczona prawie wyłącznie do jazdy na torze bo normalnie raczej nie jesteś w stanie jej ogarnąć (prawie 40KM przy tej wadze to sam szatan), co się może zepsuć? pół silnika, skrzynia, sprzęgło a przy tym wieku pewnie i zawieszenie do remontu, koszty liczy się w tysiącach i to praktycznie każdego roku a nawet częściej niż raz w roku no i oczywiście nie możesz tym jeździć po drogach publicznych bo brak homologacji eliminuje możliwość rejestracji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal4777
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:09, 18 Paź 2012    Temat postu:

jak jezdzi jak ci pasuje to smigaj po polach i łąkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 20:20, 18 Paź 2012    Temat postu:

michal4777 napisał:
jak jezdzi jak ci pasuje to smigaj po polach i łąkach


kolego masz pojęcie co znaczy wyczynowy kross? pali to w granicach 10-12 litrów na sto, przyśpieszenie ma takie jak 600-tka z tamtych lat, serwisuje się to bardzo często a przebiegi liczy się w motogodzinach, do tego ma tragicznie słaby dół i trzeba trzymać to mocno na obrotach za to jak złapie mocy to niewprawny jeździec nie jest w stanie tego ogarnąć, 38KM przy wadze w okolicach 90kg to nie są żarty a po polach i łąkach ten sprzęt po prostu się marnuje a będzie się psuć nieznacznie rzadziej niż taki używany na torze, przy czym za remont sprzęgła zapłacisz z 1000zł, jak pójdzie tłok i przerysujesz tuleję dochodzi kolejny tysiąc, na sezon tłok zużywa się przynajmniej jeden a nawet 2, co dwa tłoki wymieniasz korbowód, to wszystko są koszty a w przypadku tak wysilonej maszyny nie wolno oszczędzać bo każda zaoszczędzona złotówka odbije się wielokrotnie przy kolejnym przyspieszonym remoncie, jak koniecznie chcę taką kawe to lepiej niech poszuka klx'a a wyjdzie na tym o wiele lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 6:30, 19 Paź 2012    Temat postu:

Ja tam w crossach nie siedzę, ale wg mnie jak dbasz tak masz sprawdzi się we wszystkim i jakby delikatnie używał to nawet coś takiego potrafiło by kilka sezonów przeżyć. Bo skoro da się bezawaryjnie użytkować skuter z tesco, to wyżyłowanej kawy się nie da?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 10:58, 19 Paź 2012    Temat postu:

Mój kolega wyrwał hondę cr125 z tych starszych modeli i jest zadowolony, jeździ nią właśnie po torze bo homologacji nie ma. A nie dawno zmieniał napęd tłok korbowód oponę i tylny amortyzator wybulił na to wszystko sporo kasy więc jest to droga zabawa.
Ale widzę że chrzest już był bo kawasaki brudne jak nie wiem co.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Pią 16:48, 19 Paź 2012    Temat postu:

Kawa świetnie ochrzczona i opita Smile Jeżdże nią po polach i lasach ale mam też kilka torów w niedalekiej okolicy więc zaczne zaraz i na torze śmigać. Waże około 80kg i jeździłem juz kilkoma mocnymi sprzętami znajomych - nie mam żadnych problemów z opanowaniem mocy, ale co prawda to prawda że żeby dobrze sie bawić trzeba porządnie odkręcać. Sprawia dużo frajdy, naprawde. Zawieszenie z przodu chodzi świetnie, żadnych wycieków, tylni amortyzator po regeneracji. Napęd do przyszłego sezonu jeszcze przeżyje. Silnik zdrowiutko chodzi. No jak sie sypnie coś to trudno sie mówi. Będe bulił Smile Od czegoś trzeba zaczynać no nie ? Pali sporo, owszem ale moc się z czegoś musi wziąć ? Smile

Postaram sie jakieś filmiki pokazać po weekendzie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Makster_26 dnia Pią 16:49, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 20:54, 19 Paź 2012    Temat postu:

20 motogodzin i po tłoku, dwa tłoki i korba a co za tym idzie łożyska,uszczelniacze itp... u mnie w okolicy jeździ dużo osób i z KX,CR lub RM w 2t poprzesiadali się na CRF'y 250 i 450.. nie dość, że palą praktycznie dwa razy mniej co "seta" w 2t to i jest czym dobrze pocisnąć..

A co do sprzętu.. nie ma takiej mowy żeby pochodził kilka sezonów,czy sezon bez remontu. kumpel ma identyczny model jak Twój tylko z 93r bo dopiero zaczyna przygodę z motocrossem i niby też trochę po lesie, troche po polu, ze dwa razy był na torze i już nie odpala z kopa jak jest zimna i sprzęt ogólnie o wiele stał się słabszy bo po prostu "chce tłoka"..

Ogólnie zabawa w crossy/motocross nie jest tania, wszystko zależy od tego ile masz kasy..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin