Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Czw 17:03, 18 Paź 2012 Temat postu: Nowa bestia KX 125 |
|
|
Czołem wszyscy jawkowicze Dnia 12 października o godzinie 16:53 stałem się jak narazie szczęśliwym posiadaczem motocykla Kawasaki KX 125. Poprzedni właściciel powiedział, że jest to rocznik 94, ale znajomy mówi, że to 91. Jaka w tym prawda to nie wiem Może Wy coś o tym powiecie. Ważne że dobrze idzie
Co Wy na to ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Makster_26 dnia Czw 17:14, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 18:26, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
powiem wprost, pogoń to tak szybko jak tylko możesz
rocznik ogarniesz po numerze ramy, możesz napisać do serwisu kawasaki jak nie rozszyfrujesz
oprócz ogromnego spalania sprzęt poniżej rocznika 2000 jest masakrycznie awaryjny, to jest maszyna typowo wyczynowa przeznaczona prawie wyłącznie do jazdy na torze bo normalnie raczej nie jesteś w stanie jej ogarnąć (prawie 40KM przy tej wadze to sam szatan), co się może zepsuć? pół silnika, skrzynia, sprzęgło a przy tym wieku pewnie i zawieszenie do remontu, koszty liczy się w tysiącach i to praktycznie każdego roku a nawet częściej niż raz w roku no i oczywiście nie możesz tym jeździć po drogach publicznych bo brak homologacji eliminuje możliwość rejestracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal4777
Bywalec
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:09, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak jezdzi jak ci pasuje to smigaj po polach i łąkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 20:20, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
michal4777 napisał: | jak jezdzi jak ci pasuje to smigaj po polach i łąkach |
kolego masz pojęcie co znaczy wyczynowy kross? pali to w granicach 10-12 litrów na sto, przyśpieszenie ma takie jak 600-tka z tamtych lat, serwisuje się to bardzo często a przebiegi liczy się w motogodzinach, do tego ma tragicznie słaby dół i trzeba trzymać to mocno na obrotach za to jak złapie mocy to niewprawny jeździec nie jest w stanie tego ogarnąć, 38KM przy wadze w okolicach 90kg to nie są żarty a po polach i łąkach ten sprzęt po prostu się marnuje a będzie się psuć nieznacznie rzadziej niż taki używany na torze, przy czym za remont sprzęgła zapłacisz z 1000zł, jak pójdzie tłok i przerysujesz tuleję dochodzi kolejny tysiąc, na sezon tłok zużywa się przynajmniej jeden a nawet 2, co dwa tłoki wymieniasz korbowód, to wszystko są koszty a w przypadku tak wysilonej maszyny nie wolno oszczędzać bo każda zaoszczędzona złotówka odbije się wielokrotnie przy kolejnym przyspieszonym remoncie, jak koniecznie chcę taką kawe to lepiej niech poszuka klx'a a wyjdzie na tym o wiele lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 6:30, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tam w crossach nie siedzę, ale wg mnie jak dbasz tak masz sprawdzi się we wszystkim i jakby delikatnie używał to nawet coś takiego potrafiło by kilka sezonów przeżyć. Bo skoro da się bezawaryjnie użytkować skuter z tesco, to wyżyłowanej kawy się nie da?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 10:58, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mój kolega wyrwał hondę cr125 z tych starszych modeli i jest zadowolony, jeździ nią właśnie po torze bo homologacji nie ma. A nie dawno zmieniał napęd tłok korbowód oponę i tylny amortyzator wybulił na to wszystko sporo kasy więc jest to droga zabawa.
Ale widzę że chrzest już był bo kawasaki brudne jak nie wiem co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pią 16:48, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Kawa świetnie ochrzczona i opita Jeżdże nią po polach i lasach ale mam też kilka torów w niedalekiej okolicy więc zaczne zaraz i na torze śmigać. Waże około 80kg i jeździłem juz kilkoma mocnymi sprzętami znajomych - nie mam żadnych problemów z opanowaniem mocy, ale co prawda to prawda że żeby dobrze sie bawić trzeba porządnie odkręcać. Sprawia dużo frajdy, naprawde. Zawieszenie z przodu chodzi świetnie, żadnych wycieków, tylni amortyzator po regeneracji. Napęd do przyszłego sezonu jeszcze przeżyje. Silnik zdrowiutko chodzi. No jak sie sypnie coś to trudno sie mówi. Będe bulił Od czegoś trzeba zaczynać no nie ? Pali sporo, owszem ale moc się z czegoś musi wziąć ?
Postaram sie jakieś filmiki pokazać po weekendzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Makster_26 dnia Pią 16:49, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 20:54, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
20 motogodzin i po tłoku, dwa tłoki i korba a co za tym idzie łożyska,uszczelniacze itp... u mnie w okolicy jeździ dużo osób i z KX,CR lub RM w 2t poprzesiadali się na CRF'y 250 i 450.. nie dość, że palą praktycznie dwa razy mniej co "seta" w 2t to i jest czym dobrze pocisnąć..
A co do sprzętu.. nie ma takiej mowy żeby pochodził kilka sezonów,czy sezon bez remontu. kumpel ma identyczny model jak Twój tylko z 93r bo dopiero zaczyna przygodę z motocrossem i niby też trochę po lesie, troche po polu, ze dwa razy był na torze i już nie odpala z kopa jak jest zimna i sprzęt ogólnie o wiele stał się słabszy bo po prostu "chce tłoka"..
Ogólnie zabawa w crossy/motocross nie jest tania, wszystko zależy od tego ile masz kasy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|