Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Czw 22:09, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A po szlifie, wymianie pierscionkow i tloka to ile powinienem przejechac na dotarciu? Wystarczy jakieś 200km?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 0:11, 07 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nie wystarczy. myślę ze 500-700 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 12:27, 07 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja tam inaczej docierałem, po odpaleniu tak z minute se pochodził na wolnych, stary ma inną teorie, wsiadł i gaz do opru tak pojeździł z 5 minut maksymalna prędkość itp, potem mi dał, powiedział jak wytrzyma na początku to będzie jeździć, potem może spokojnie jeździłem ale teź przynajmniej raz na wyjazd gaz do op-ru, przejechałem ponad 2000 kmi żadnej awarii, ciągnie dobrze i jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaliber 44
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 19:42, 09 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja docierałem swoją jawe do 700km :winki:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|