Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 7:59, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
na kroccu juz to bylo poruszane 10 razy
Jak wadomo jawki sprowadzane do polski aby spelnialy wymagania na motorower wedlug polskiego prawa, byly blokowane na kroccu gaznika. Mialy pomniejszony otwor ssacy. Silnik przez ta blokade ma mniejsza moc az o 1,5 KM takze bardzo sporo. Pierwsze co po kupnie uzytkownik jawki powinien zrobic to pozbyc sie tej blokady. Musimy wyciagnac krociec i otwor w nim trzeba rozwiercic zeby byl takiej samej wielkosci co wlot w gazniku. Nie blokowane jawki maja duzy kwadratowy otwor natomiast sprowadzane do polski mialy okragly otwor o srednicy ok. 1 cm takze nie trudno rozroznic... Krocicec nalezy rozwiercic lub rozpilowac pilnikiem. Na koncu trzeba przepolerowac krociec zeby wlot byl gladki (zyskujemy lepszy przelot mieszanki co powoduje szybsze wkrecanie sie na obroty) papierem sciernym w kolejnosci:
- 220 (wygladzenie nierownosci)
- 400 (wstepne polerowanie)
- 800
- 1500/2000 (ostateczne polerowanie)
Po takim zabiegu silnik ma calkowita moc 3,5KM. (cos kolo tego nie wiem dokladnie ile ma oryginalna czeska)
[link widoczny dla zalogowanych] <-- Polski krociec
[link widoczny dla zalogowanych] <-- Czeski krociec (malo widac ale widac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Śro 10:52, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
co ty gadasz trzeba rozwiercic krociec skrocic kolanko zmienic na dysze 68&38 lub wieksze i ustawic zapłon na 1,8 do 2,0 GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 11:24, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Kojot opisał Ci dokładnie z króćcem, a bąbel wszystko pobierznie. Co do kolanka wydechowego, to trzeba go przyciąć o ok. 10cm. Może tylko wchodzić do tłumika ok. 4cm kolanka. Dysze główną (tą dłuższą) wymień z 65 na 68. Jak nie jesteś pewny jakie są, to wymień obie. Pozdro i napisz czy miałeś zablokowaną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 12:33, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ej a o czym opisywalem o rozwiercaniu krocca wiec nie wiem o co ci biega ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 12:38, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem Cię Kojot, ale nie miałem nic złego na myśli. Luzik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 12:40, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
to bylo do babla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 12:42, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Aha, sorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Czw 8:49, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
kojot ja tak napisalem bo ty napisales ze po rozwierceniu kroćca mamy moc 3,5km a to musisz sciagnac 4 blokady pozdro xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 11:38, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ale seryjnie jawa czeska ma chyba 3,5 KM zreszta napisalem ze nie jestem pewny co do tych danych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Sob 12:59, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ponieważ remont na ukończeniu postanowiłem zaaktualizowac mój profil.
Przeróbka wydechu :
Kolanko kupiłem prawie nówkę już skrócone, wydech skrócony i przewiercony, wszystko częściowo wypolerowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozbyłem się paskudnego zielonego koloru, wszystko już w tej chwili wypodkładowane czeka na malowanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik na razie pozostawiam bez zmian ponieważ cylinder spisuje się świetnie, wymieniłem jedynie simeringi (bo kapało) kondensator ( od malucha dla ciekawości) i króciec od gaźnika (na rozwiercony)
[link widoczny dla zalogowanych]
JUŻ NIEDŁUGO BRYKA WYJEDZIE POMALOWANA I BĘDZIE ROBIC FURORĘ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Sob 19:21, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
widac ze bedzie porzadny remont a co do malowania to moim zdaniem ladnie by wygladala jakby to co niebieskie bylo bordowe (wisniowe) a biale to kremowe
tak jak w oryginale poolukaj na necie i zobacz pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazuya
Bywalec
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: Sob 20:34, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No no wszystko tak jak ma byc 0 wt i to mi sie podoba odpicowac ją i bedzie nowka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Sob 20:31, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No i jest już jeździ, pozostało parę pierdółek , ale to rzeczy mało istotne.
Co przerobiłem:
Tłumik (przewiercony) i krótsze kolanko
Króciec (odblokowany)
Amortyzatory od WSK
Bez WT mam nadzieje....
Co wymieniłem:
Rzeczy obowiązkowe dla 30 latka czyli świeca, kranik, simeringi, olej itd.
Cylinder, tłok, wał, a nawet pierścionki pozostają nie ruszone bo są bdb.
Główna naprawa dotyczyła kosz sprzęgłowego wymieniony praktycznie cały, wszystkie linki są nowe, może o czymś zapomniałem
Pomimo że ma przewiercony tłumik to na jawke jest bardzo cicha. Nie ma osoby któr by się nie obejrzała na tego OLD SCHOOL'A cel został osiągnięty. Na zdjęciach jest trochę jaśniejsza niż w rzeczywistości. Na zdjęciach widnieje mój kumpel,a właściwie jego tyłek
OTO FOTY !! :
Tłumik : [link widoczny dla zalogowanych]
Unowocześniona podłoga:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2618c4c7fbf69469.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Sob 20:37, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
amory od wsk nie są za długie przypadkiem ? bo włąsnie wg. WT robia one bo sa nie dosć ze za długie to jeszcze za szerokie i prżód wygląda jak z wykałaczek a tył grubo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Sob 20:43, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No bardzo ładna jawka jeszcze tylko brakuje białego szparunku na boku i była by jeszcze piękniejsza:).Kolory fajne takie "żywe" a ile cie malowanie w sumie wyniosło??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|