Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 10:19, 28 Sty 2007 Temat postu: Mój Ogar 200 |
|
|
Witam! Mojego Ogarka kupiłem w sierpniu 2006 roku, silnik był w dobrym stanie jednak cylinder miał ryskę wiec oddałem go do szlifu. Ogar miał oryginalny pomarańczowy kolor, ale był on strasznie zniszczony więc go przemalowałem
Zapodaje fotki (były robione wieczorem więc może nie są świetne)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zamierzam wprowadzać żadnych przeróbek wizualnych ponieważ taki motorek mi się bardzo podoba, jedynie małym problemem jest przednia lampa identyczna jak u motorynki ale mam w planach założenie lampy od simka
Chciałbym się przy okazji zapytać czy w okresie docierania można odblokować Ogarka? Mam w planie przeszlifowanie króćca oraz ucięcie kolanka oraz ewentualne założenie stożka.
Zapomniałem dopisać że moto jest z 1988r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ozzi99
Wymiatacz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 12:58, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Stożęk możesz zakładać, ale co do przeszlifowania króśca to nie polecałbym.. poczekaj jak dotrzesz motorek. ( swoją drogą to te kolory co masz teraz na fotkach to nie zabardzo ze sobą pasują )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 15:52, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
co za problem wymalowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 16:43, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wiecie na tych fotach nie za ładnie wyszło... ale w realu jak ładnie wypoleruje to aż chce się patrzeć
A ucięcie kolanka jak z tym jest czy to coś daje i czy nie zaszkodzi przy docieraniu?
No i z tym króćcem nie wiem skoro w Czeskich oryginalnych Jawkach był duży przelot i tez docierali, a przecież ja nie jeżdżę na motorku jak wariat staram się sumiennie docierać. Prędkość jaką jeżdże to 30-40km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ozzi99
Wymiatacz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 12:38, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
JA sprawdziłem u siebie bo też miałem motorek na dotarciu i te króście to ma z tym większym przelotem do cylindra ( czeski krósiec ) i nie miałem żadnych problemów przy docieraniu. Zresztą mogę pokonywać większe odległości i nic sięnie dzieje.
. Skrucenie kolanka to pierwsza rzecz w celu odblokowania jawek. Będzie mocniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 16:10, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
i nie zaszkodzi jak bedziesz docieral jawke chyba ze cie bedzie mierdzic i bedziesz ciskal manetke do konca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 19:31, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
lol musiałbym być chory psychicznie żeby katować Ogara na dotarciu nawet jak zrobię te 1000km to i tak nie mam zamiaru katować motorka jak to czasami niewyżyci robią...
edit: Moja mama zaczęła mi gadać że na kitowy kolor pomalowałem moto, a wy też tak piszecie... I w moich oczach też ten kolor zrobił się taki dziwny Moja mama mówi mi że ten lakier się nie błyszczy w końcu to nie metalik . Dajcie propozycje na jaki kolor mogłbym przemalować Ogarka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 21:10, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Motorek mozna ganiać jak zrobi przebiek conajmniej 300km ale niepowino go sie odrazu zyłować bo wszystko co nowe dostaje w du** a co do koloru to choćiaż mogłeś rame wziąść na czarno prysnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:21, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja normalnie nie żyłuje motorka ale jak była na dotarciu.. znaczy mój tata mówił że tłok był idealnie dopasowany do garnka i nie powinno być długo na dotarciu tylko jakieś 100km.. i było podobnie jak mówił.. po 40-50km było czuć że ma troche mało mocy ale później odważyłem się nie patrząc na wasze ostżerzenia dać jej w dup* i po ok 15 km jechałęm nieźle ponad 70km/h.. a teraz jak uszczelniłem do porządku silnik to nawet 75km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:16, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o stan Ogóra to wygląda na całkiem dobry, tak więc proponuję dopieścić szczegóły i będzie cacy. Np. czarna rama, a bak i niektóre elementy czerwone i będzie cacy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Śro 20:38, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja pamiętam jak kolega swojego simka po generalnym remoncie i go tak uszczelnił że mu głowice wyrwało ze szpilkami :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 12:00, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Elo
Odblokuj sobie, przecież oryginalne Jawki docierało się odblokowaną nie? Odjęcie niepotrzebnej części kolanka dużo daje, bo pozwala na doładowanie rezonansowe, a krócieć daje większy przelot mieszanki (jeżeli nie znasz się na dwusuwach, to zapraszam na moją stronę [link widoczny dla zalogowanych] Nie jest jeszcze skończona, ale kilka zakładek jest zrobione, w tym "Silnik" (kliknij później "Praca silnika dwusuwowego". Sorki za reklamę )). Odblokuj, nic się nie stanie, a zyskasz wiele na mocy. Napisze co nie co o docieraniu. Cylinder świeżo po szlifie ma progi, drobne nie dociągnięcie (tak samo nowy). Tłok ma minimalną przerwę między cylindrem. Wynosi ona 0,02mm, ale już w dotartym. Jeżeli nie jest jeszcze dotarty, to ma nawet 0,01mm, dlatego jest podatny do zacierania się (jednak jest duża różnica). Należy nie przegrzewać silnika, jeździć spokojnie, do benzyny dolać minimalnie więcej oleju, zawsze jest to coś, ale nie przesadzić, bo i tak ma już dużo oleju. Max prędkość przy docieraniu to ok. 40km/h. Wystarczy. Najlepiej podczas docierania śmigać po polnych dróżkach, bo na mieście jest duży ruch i wymaga to szybkich reakcji i dużej prędkości, a w oryginalnych przypadkach ucieczek, np. przed pędzącym tirem, któremu nawaliły hamulce . No to raczej wszystko Pozdrawiam Jawkowicz
PS. To co mówisz garden, to jest niemożliwe. Może jednak miał zwalone szpilki, wyjechany gwint w korpusie silnika, dlatego wyleciało.
Przemaluj na kolorek jednolity, bo tak troszkę wygląda sraczkowato , ale generalnie ładny ogarek. Proponuje złoty, kiedyś widziałem, jeden z użytkowników ma pięknego ogara Może się odezwie i Ci pokaże jak pięknie wygląda złoty ogar. Podstawa piękności motorku, to zawsze utrzymany w czystości Pozdro jeszcze raz
O, jak możecie, to oceńcie moją stronę o Jawie 50 Mustang
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 17:32, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki już wszystko wiem co do dotarcia A kolorek to myślę nad metalikiem ale to może jeszcze poczekać. Co do strony to jest dobrze zrobiona i ciekawa ale większość teorii była mi znana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 8:14, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
co do koloru ... nie ma znaczenia czy akryl czy metalic obydwa sie blyszcza tylko zeby sie metalic blyszczal to musisz polozyc KLAR (lakier bezbarwny). Oczywiscie jak ci sie nie podoba to na akryl tez mozesz poluzyc klar ale musisz wczesniej przematowic zbiornik papierem 800 -1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 8:26, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Matowanie to wiem... całą ramę, błotniki i bak matowałem przed malowaniem papierem ściernym "wodnym" Myślę że tylko ramę na czarno malnę... a osłonke na filtr powietrza nie bo zakładam stożek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|