Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 14:16, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tłumik jest super, ja też takiego chce Podobno dużo ciszej pracuje silnik i daje trochę mocy Tak o nim pisał Breżniew, autor mega tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:48, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tlumik mi sie nawet pdoba... Bedzie pasowal do tej kwadratowej owiewki i baku od etz 150. Wiec jak mi zostanie kasy to kupie A i wpadne na kruczkowskiego jutro, bo i tak bede niedaleko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Czw 20:04, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To jak kupicie te tłumiki to zarzućcie jakieś linki jak to wygląda i czy cos daje, bo aj tez mysle swój wymienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:36, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No dobra ale podsumowujac teraz. Bedzie polerka silnika (wszedzie gdzie sie da) odchudzanie tloka, szlif cylinbdra na 58 jak bedzie sie dalo dobrac tlok do tego, odchudzanie walu, zmiana baku na ten od mz etz 150, kwadratowa owiewka od enduro, amortzator od wsk (tyl), gaznik od wsk, filtr stozkowy, i ten tlumik smiesznya z allegro, plus do tego kierunki, maly zadupek i to by bylo chyba na tyle... Chyba ze o czyms zapomnialem. Ile kosztuje odchudzanie walu i szlif cylindra? Aaa i do wszystkiego bedzie lany jakis lepszy olej... I silnik i benzyna bedzie dostawala inny... bo na mixolu i tym czymstam co ja leje, to dlugo nie pociagnie pewnie....
oloslawusus123 tutaj masz zdjecie jak wyglada ten tlumik (i przy okazji jak bedzie wygladala cala jawka)
Wczoraj zalozylem krotsze kolanko wydechu, bo moje bylo zgniecione (sick!) i bylo zaje.. dlugie (wchodzilo w wydech gdzies tak... ze dwadziescia piec centymetrow) i zmienilem USZCZELKE w gazniku (miedzy gaznikiem a kruccem) bo byla ZA MALA. I dlatego mi ciutke przygasala (tak jakby jej brakowalo paliwa). A ja sie kuzwa zastanawialem czego ona tak bidnie.... Aha i male pytanie o predkosci. 55 we dwoch (na protym) i 65 (okolo) samemu to jest dobrze?? Bo wg licznika to tak idzie... I w jaki sposob licznik przeklamuje predkosci?? Pokazuje wieksze, mniejsze czy moze roznie w roznych chwilach gdy jedzie sie tak samo??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 21:15, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
splanuj głowice. daj lepszą świece. octanbooster wlej do benzyny. wypełnij skrzynie korbową odchudzanie wału to spory koszt. zalezy czy masz dostęp do tokarki, tokarza i jeszcze paru rzeczy to kupa kasy ja sam robiłem i tlyko oddałem na wyważenie bo to tez trzeba zrobić potem.
licznik kłąmie w góre gdy : opona jest za niska niz oryginalnie czyli niskoprofilowa. kłamie w ól gdxy tryb jst żużyty lub linka ma wyrobione końcówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:53, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Linka jest nowa (tzn ma ladne kwadratowe koncoweczki, opona tez jako specjalnie spilowana nie jest (bieznik ma piekny, moze 1 mm mniejszy niz nowa), napompowana tyle ile potrzeba (czyli nie ugina sie jak ja siedze, chyba ze we dwie sooby, to troche).
I jak sie wypelnia skrzynie korbowa?? A z tym walem... duzo daje to odchudzanie wogole?? A swiece mam ngk (od wski na podkladce zamontowalem ) wiec chyba jest cacus...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pią 12:09, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
skrzunie korbowa wypełnia sie poprzez włożenie blacy do niej dopowiednij grubosci i przykręcenie jej do karteru.
jak odchudzisz wał korbowy to szybciej sie na obroty będzie wkręcał i wyższe osiagnie bo mniejsza jest masa bezwładności. lepeij przyspiesza moto i szybsze jest i wał mniej sie bedzie zużywał głównie łożyska bo bedą maiły mniej do roboty aby przekręcic kawał żelastwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:38, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Aha to okej. Tylko ze.. blacy czy blachy Bo nie wiem co to blaca jest jak juz A dowiedzielm sie ze MOZAN zrobic tlok zeby pasowal do tych 58 ccm tylko ze to bedzie podobno... 300 zl( ) Wiec raczej mi sie nie oplaca tego robic... wole sobie odchudzic wal korbowy. Jest w bychawie na targu taki dziadunio co ma czeci do wszystkich staroci chyba (chyba), wiem bo kupowalem do wski czesci, do jawki tez wiem ze ma, i podobno u niego mozna zamowic szlify i inne pierdoly, to moze i wal odchudze u niego. A co do planowania glowicy, to to mozna zrobic w domu?? I co to daje skoro zmniejsza komore spalania??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Sob 13:18, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wątpie czy dziadek ma tokarke ale chyba ma ja mam i to zrobiłem samemu.
planowanie głowicy długo to sie robi jak w domu bo nie masz maszyny a do tego najlepiej mieć frezarke. a domowymi sposobami to tak:
weź szybę papierścierny o gradacji 100 najlepiej i głowicę włąsnie
na szybę rózłoz arkusz papieru ściernego i połóz głowicę na nim i musisz szorowac jak podłoge ( tłumacze jak na chłopski rozum)
długo ci to zajmie bo musisz 1,3mm materiału zdjać.
szybe połóz na stole a nie koanach bo ci peknie i kuku se zrobisz
splanowanie głowicy daje sporo bo zwiększy ci stopień sprężania.
dzieki temu wzrasta moc silnika moment obrotowy i spalanie nawet spada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 13:43, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Przestan dawac takie zdjecia duze bo za to sa warny ! Zle sie czyta cale forum nie umiesz wrzucac miniaturek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:40, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
bartek_00 Sry nie wiedzialem ze ono jest takie wielkie... Mozesz usunac?? Albo zmniejszyc??
sorber wiesz o kogo mi chodzi?? Z tym dziadkiem On ma taka przyczepke samochodowa i tam rozne smieci do moto... A z tym planowaniem. To sie zroooobii I jak top jest z tym papierem sciernym... 100 to jest taki drobny czy gruby?? Bo ja bym wzial najpierw takim grubym.. i pozniej cienkim wyrownal, albo podlozyl uszczelke (bo mam dwie, jedna juz troche zuzyta zalozona, i druga nowa w paczce). A na szybe nie poloze tylko na deske Bo na szybe to troche strach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|