Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 10:19, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
KOYO- dobra firma, również takie mam, tylko, ze trochę w innym moto. Jak znajdziesz KOYO to bierz z koszyczkami teflonowymi, wiele wytrzymają..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Boguś
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10:57, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kupione łożyska (japońskie) nie miał innych. Mówił, że nie są złe. Jutro cylinder oddaje do szlifu. Pozostaje tylko uzbierać kasę na regeneracje wału (100zł) i będzie można powoli składać silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurekogar200
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 15:07, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
opłaca się regenerować ? nie lepiej kupić używkę w idealnym stanie albo po prostu nowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boguś
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 16:32, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nowy kosztuje 100zł a regeneracja tyle samo a przy tym mam oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:34, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sorki za OT, ale mam pytanie skąd skołowałeś tarcze sprzęgła z epoki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Wto 17:37, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wał najtaniej 70 + przesyłka to najtańsza opcja. Ja taki kupiłem, nawet ładnie wykonany.
W Komarach mam też te tanie wały i chodzą bardzo dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Wto 17:37, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boguś
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:49, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ale jak mam do wyboru nie oryginalny za 100zł a oryginalny po regeneracji za tą sama cenę to wolę oryginał Zawsze jedna część oryginalna więcej. Z resztą ten facet do którego będę oddawał na prawdę dobrze robi to co robi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Boguś dnia Wto 17:49, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Czw 16:45, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tylko tak dalej też bym wybrał oryginała bo jest lepszy w pewny sensie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Nie 17:58, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No no pięknie tylko tak dalej a będzie wykapiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boguś
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 19:32, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No to może odświeżymy trochę
Kartery wypolerowane przy okazji wypolerowałem trochę komorę korbową oraz gaźnik. Co do karterów to wiadomo mają one 33lata i mają duże rysy i wżery. Oczywiście można by było zrobić to lepiej ale trzeba by to chyba było zeszlifować szlifierką bo samym papierem i tak by było ciężko a wtedy straciły by swój klimat i urok.
Łożyska na swoich miejscach. Dziś wyczyściłem wszystkie zębatki skrzy biegów i jeszcze parę innych drobiazgów.
Jutro jadę jeszcze po parę drobiazgów i przy okazji oddaje cylinder do szlifu bo od tego sklepu już mam kawałek
Co do wału. Nie jest on w złym stanie. Nie ma żadnych luzów góra-dól i łożysko jest więc nie oddaje go do regeneracji gdyż stwierdziłem, że to tylko marnotrawienie pieniędzy Dziś go tylko włożyłem do pojemniczka i zalałem olejem żeby się naoliwił i może puści trochę ten nagar z niego.
Tak więc mam zamiar silnik złożyć w ferie zimowe, które zaczynają mi się od 15 stycznia.
Dowiadywałem się też ile by kosztowało malowanie proszkowe ramy i powiedzieli mi, że 80-100zł więc rama będzie tak pomalowana.
No dobra to trzymajta fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z drugiej strony też jest zrobiona polerka.
P.S. sorrki za takie duże foty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Boguś dnia Czw 19:35, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poldyziu
Początkujący
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 8:22, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
czekam na efekty końcowe z niecierpliwością .. Respekt i powodzenia !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:52, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wywal se tą blaszkę z łożyska przy koszu sprzęgłowym, będzie miało lepsze smarowanie. Bo blaszka tylko będzie ograniczać dopływ oleju do łożyska i zatrzymywać syfy w środku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 9:09, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czy aby na pewno łożysko na które zwrócił uwagę mięta jest z luzem c3, czy może ZZ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sopel88
Nowy
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: Sob 10:59, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja bym na twoim miejscu zaspawal ten wylamany kawalek alu bo ci syf bedzie lecjal na pradnice a poza tym dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boguś
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 13:31, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
mięta dzięki za poradę Przy okazji ją wyjmę.
plusminus takie łożyska dali mi w sklepie typowo z częściami do jawy. Nie zwracałem uwagi z jakim są luzem <ooops> A jak by były z tym luzem ZZ to bardzo źle?
sopel88 mam zamiar to zakleić matą szklaną z żywicą. Zrobić taką ściankę. Myślę, że zda to egzamin.
Kupiłem sobie jeszcze taką sweetaśną kopkę bo ta stara taka ściuchrana była.
[link widoczny dla zalogowanych]
A i jeszcze wymieniam te tulejki co są w karterach.
Cylinder dostał oddany do szlifu Dobrze, że kupiłem tłok na 3 szlif gdyż facet powiedział, że drugi szlif mógłby nie wystarczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|