Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:00, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Napewno da dużego kopa Tylko czy nie będzie trzeba dać nowych wytrzymalszych kabelków ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 16:30, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Napięcie jest ok. 12 V, a moc ok. 20 W. Nie jestem pewien, ale coś koło tego. Jak złożę silnik to pomierzę i napiszę, ale na razie mam problemy ze złożeniem właśnie silnika
Nie będzie trzeba dawać mocniejszych kabelków. Dotychczas wszystko się dobrze sprawowało, bez jakichkolwiek problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:14, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To napisz jakie masz problemy to może ci pomożemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 6:08, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Był mały problem, ale został jeszcze poważny Mały to był taki, że wałka zdawczego nie dobiłem do końca i jak skręciłem silnik to nie chciał wałek sprzęgłowy luźno chodzić (tak jakby były razem). Ale już po problemie bo go dobiłem. Wczoraj męczyłem się ze sprzęgłem z tatą z 1,5 h. Za chiny nie mogliśmy ścisnąć sprężyn, bo nowe tarczki i przedkładka spowodowały, że całość poszła do góry i trzeba było bardziej ścisnąć sprężyny o ok. 2 mm Ale się udało po ciężkich próbach Ten poważny problem polega na ty, że czop nowego wału od strony magneta ma większą średnicę stożka o 1 mm od starego wału Magneto nie pasuje Nie wchodzi do końca co powoduje, że zakładając iskrownik, nie dochodzi do końca (iskrownik) i opiera się o magnesy Najpierw myślałem, że karter nowy jest do bani, bo miejsce na iskrownik jest głębsze Trochę namysłu i udało się coś wymyśleć Trzeba po prostu iść do tokarza i stoczyć magneto wewnątrz po stożku o ok. 1 mm Problem będzie z głowy. Silnik jest złożony, no ale jeszcze to zostało Niedługo zdam relację z jazdy Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
omenn
Bywalec
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 16:50, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Czekamy na foty Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 16:51, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jawa złożona, wczoraj pierwszy raz po remoncie została odpalona. Cewka zapłonowa indukuje prąd, ale nie chce dawać iskry, nie wiem dlaczego, więc wpadłem na pomysł, że podepnę zapłon do oświetleniówek. O, jeżeli chodzi o to magneto, to zrobiłem tak jak napisałem i jest git Very Happy No to udało się, zapłon ustawiłem i odpaliła za drugim kopem. Chodzi sobie, niech sie dociera na wolnych przez chwile, a w tym czasie będę sobie mierzył napięcia z tatą Very Happy Mierzymy i nic nie możemy wymyśleć z zapłonową cewką, robi się zwarcie dziwne nie wiadomo z jakiego powodu. Nagle było słychać paskudnie głośny pisk z wnętrza cylindra. Natychmiast wyłączyłem silnik... Czekam, może się przegrzał. Nie no, temp. silnika jest optymalna. Kopie i dalej piszczy paskudnie. Może pierścionek, albo coś z zespołem tłoka. Aaa, jak mamy zrobić dzisiaj to ściągamy cylinder i na gotowo. Okazuje się, że... Sworzeń tłoka (nowy)zatarł się na tulejce korbowodu i tłokiem nie dało się ruszać na boki. No jakie jaja, nowe części, chodził na wolnych obrotach raptem 3 minuty Confused Szybko, po WD-40 Laughing Udało się go ruszyć, no ale nie miało najmniejszego sensu składanie w takim stanie. Nie ruszało się wszystko płynnie. Wyciągnęliśmy go sposobem (bo ułatwiliśmy sobie w taki sposób, że postawiliśmy moto na rozkładanym stole, na wysokości ręki Cool ). Założyliśmy stary sworzeń, jeszcze ten przed remontem co był. Ładnie, leciutko chodziło. Popsikaliśmy WD-40 Very Happy wydmuchaliśmy odkurzaczem i złożyliśmy cylinder. Oczywiście moto zapalił na kopa Very Happy i chodzi aż do dziś Very Happy . Chodzi super, mieszanka wyregulowana(świeca ma jasno brązowy nalot na elektrodzie), zapłon wyregulowany, ale jeszcze chyba będę próbował inaczej Razz Motek słaby jest, bo na dotarciu, ale zestaw "Cylinder wzmocniony kpl" sprawuje się super, tłok nie puchnie, wszystko jest profesjonalnie zrobione.
Tyle kasy poszło na moto, że wreszcie sobie pojeżdżę Cool Very Happy Generalnie już nic mnie nie zaskoczy Very Happy . Pozdrawiam Jawkowicz Wink
PS. Później zamieszczę zdjęcia mojego super sprzętu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
omenn
Bywalec
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 16:54, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No to super nareszcie możemy zobaczyć efekt twojej długotrwałej pracy ;] A u mnie cylek na 2 szlif poszedł Ciekawe jak bedzie sie moto sprawować ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:30, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tylko pozazdrosic takiej fury.Bedziesz rwał asfalt:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 18:49, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No brawo jawkowicz- miłej zabawy. Ja nie chce zabardzo wkładać czas i pieniądze w swoje moto, bo zaraz mi się znudzi, a pozatym kolega mi narobił kompleksów swoim nowym Simsonem S51 60cm3 za 1400zł i mi teraz tam troche szkoda że ja mam takiego "złoma" w porównaniu z jego - 80km\h. No ale są tacy co lubią się bawić, mają czas, lub są pasjonatami ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 11:12, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Oto fotki mojego sprzętu :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 11:18, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ładna. i to m isie podoba. bez tuningu Wt brawo. ale przydałoby sie jeszcze te pare ognisk korozji zlikwidowac dźwignia sprzęgła i dekiel od zapłonu cos mas ztkaie czerwonawe i dźwignia zmiany biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pon 11:57, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ładna ładna ile śmiga ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:38, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie: ile dałeś za wszystkie przeróbki swojego sprzętu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 14:49, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Piękna Jawka, szkoda że moja tak nie wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:12, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jawkowicz: weż wypoleruj te błotniki i będzie git . Jak chcesz zostawić matowe to bak zmotuj . Ponawiam moje pytanie bo sam planuje remont i nie wiem ile to będzie mnie kosztowało ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|