Jawa 50 mustang 1981 military style
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek1993
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 11:02, 01 Lip 2009    Temat postu:

Tara: nie cwaniaku, i tak krótko jeden tydzień, ty pewnie być silnika w tydzień nie rozkręcił.

Mac: pytałem o ten filterek, gdyż ja mam taki że to zwężenie mam od strony gaźnika nie zbiornika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Śro 11:41, 01 Lip 2009    Temat postu:

Piotrek1993 wale nie cwanakuje tylko se grzecznie pytam a silnik jawki dla relaksu max 3 godziny i jest rozebrany i złożony a ty jako dziecko neo od razu musisz się wtrącać po za tym na yt słychać jak ten twój ogar chodzi pewne nawet nie wiesz gdzie są dysze w gaźniku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:26, 01 Lip 2009    Temat postu:

Szkoda, że tak zaśmiecasz temat o moim motorku takimi gadkami, ale już wyjaśniam. Z mojego tekstu wyraźnie wynika, że jeszcze 3 miesiące temu nie wiedziałem wogóle jak się tym jeździ, nie mówiąc o rozkałdaniu na części.

Robiłem wszystko powoli, dokładnie i solidnie. Silnik uszczelniony silikonem stał 2 doby zanim go odpaliłem. Bak 3 doby, i malowanie 5 warstwami. To nie sztuka zrobić wszystko w dzień i po tygodniu dokręcać śrubki, czy wyjaśniać zacieki na baku "bo się spieszyłem...". Odpalić silnik pół godziny po uszczelnieniu silikonem i patrzeć jak sobie wydmuchane silikonowe flaczki zwisają z wydechu. Szkoda, że tak mało osób to rozumie...

Pozatym, sklep z częściami mam 4 kilometry od domu a kupowałem tylko to co było potrzebne, więc było kilka wycieczek. Najpierw silikon i kilka cześci które miałem w planach, w czasie rozbiórki zauważyłem sałatkę z łożyska w tylnym kole, farba jechała do mnie 2 dni, a nad samym zawieszeniem tańcowałem cały dzień. Z tym, że teraz chodzi płynnie i mięciutko bez żadnych luzów. Naprawdę muszę tłuamczyć, dlaczego remont lepiej robić w tydzień a nie w dzień?

@Piotrek, co do filtra, przyjżyj się, musi być strzałka, jest na każdym filtronie. Pozatym logika podpowiada, że brudy osiadają na membranie po czym opadają na dno zbiornika i nie przeszkadzają następnym. W drugą stronę filtrowałby pewnie tak samo, ale szybko by się zapchał.

A tak wogóle, to filtrony przepuszczają mixol? Słyszałem, że nie przepuszczają oleju, chociaż gdyby tak było, to zatarłbym silnik, 100km w 2 dni Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hantel
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:31, 01 Lip 2009    Temat postu:

Benzyna z olejem tworzą roztwór, czyli olej rozcieńcza się w benzynie, a nie pływa na wierzchu więc nie ma problemu z przepuszczaniem.

A co do remontu to masz rację, czasem lepiej robić nawet dużo dłużej, a dokładnie, spokojnie, niż po 3 dniach wyjechać bez zadowalających efektów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Śro 19:35, 01 Lip 2009    Temat postu:

No dobra słuchaj ja myślałem że ty tylko tydzień rozbierałeś silnik i składałeś i malowałeś bak z puszką inie chciałem ci zaśmiecać tematu tylko się zapytałem wiec nie wiem w czym problem a tak po za tym sylikon schnie w 3 godziny tak jest na tubce napisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin