Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 11:22, 28 Lip 2007 Temat postu: 4 Motor Koyota ;) Honda NS1 MONTESA |
|
|
Siemka !! chcialem przedstawic moj 4 juz motor i 4 ktory sam odrestaurowywuje.. Jest to Honda NS1 (inaczej NSR 75P ) z 1994r. o pojemonosci 80ccm (dokladnie 74ccm). Krotko o moto:
- 2 chamulce tarczowe
- chłodzony ciecza
- dozownik oleju
- obrotomierz
- waga 100kg
- zaje*iste przyspieszenie jak na 80ccm
- vmax ok 130km/h (budzik zamyka )
Motor po zakupie byl w przecietnym stanie wizualnym... Ale troche pracy i wysilku i moto wyglada jak nowe no i wymienilem wydech na basowy tlumik KM MALON bo oryginalny tlumik wyglada jak slomka od pepsi prosze oceniac :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] tak wygladala...
[link widoczny dla zalogowanych] wszystkie zdjecia
JESZCZE OBECNIE CZEKAM NA ZACISK PRZEDNIEGO HAMULCA...
Zakres remontu:
- Malowanie zbiornika i wszystkich owiewek na pomaranczowy perlowy metalic z lakieru Aprilia (30% perly)
- odmalowanie ramy na srebrny metalic
- wymiana:
* Olej Shell Helix 10W/40
* Płyn hamulcowy przod i tyl DOT4
* Płyn chłodniczy Dynagel
* Żarówka przód 12V 35/35
* Olej do dozownika MOBIL 2T Syntetyczny
- Smarowanie i regulacja wszystkich linek
- odpowietrzanie hamulca
- czyszczenie gaznika
- czysczenie filtra powietrza
- czyszczenie baku, kranika, filtra kranika i zalozenie dodatkowego filtra na przewodzie
- 2x Katody niebieskie
- malowanie pozostałych elementów ramy (stelaż owiewki przedniej, raczka pasazera, podnozka, polka gorna amortyzatorow, korek baku)
- nowe klocki hamulcowe przod i tyl
- malowanie i przeglad zaciskow hamulcowych
- malowanie felg
- smarowanie lancucha
- nowy tlumik przelotowy basowy KM MALON srednica koncowki 90mm, srednica wlotu 40mm
I PARE INNYCH RZECZY DUZO BY TU PISAC.... W KAZDYM BADZ RAZIE MOTO OPROCZ SILNIKA ZOSTAL ODNOWIONY... PROSZE OCENIAC EFEKTY MOJEJ PRACY ) MOTOR ZOSTAL POSKLADANY PRZEZE MNIE (JEDYNIE TATA MI SILNIK POMOGL WLOZYC BO CIEZKI A 4 RAK NIE MAM NO I BRAT MALOWAL ). pROSZE OCENIAC
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kojot dnia Sob 11:45, 28 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:33, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Kojot, nie chcę się brzydko wyrażać, ale wygląda zaje**ście. Kolor jest przecudowny, musisz mi podać dokładne jego oznaczenia, chyba właśnie na taki pomaluję jawkę... Ogólnie nie wiem jak to zrobiłeś, ale wygląda jak prawdziwy ścigacz, a prędkosć 130 robi wrażenie. Tłumik KM Malon wg. mnie taki niezbyt (chociaż firma pochodzi z Olsztyna a mój braciszek ma tejże firmy w aucie), ja bym założył jakiś z większego ścigacza, ale i tak jest good. Ogólnie nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ;/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 11:39, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ale wiesz co nie zalozylem calego ukladu wydechowego z innego moto.. mialem zalozyc z jakiejs 600 ale tak :
- ceny kosmiczne ok 600zl
- motor przy zmianie dyfuzora na inny traci na momencie obrotowym
Lakierek o symbolu
APRILIA REF NEN9B
P.S najlepsze jest to ze za motor dalem 1800zl xD tylko ze jest sprowadzony wiec z rejestracja wyjdzie mnie kolo 2600zl wiec mysle ze za ta cene to zarabista okazja (normalnie sprowadzone tylko w lepszym stanie kosztuja ok 3500zl)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ozzi99
Wymiatacz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 12:03, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Motorek fajnie odremontowany, nie można źle powiedzieć . Ale ja osobiście nie przepadam za motorami, które wyglądają na ścigacza a "serducho" mają o pojemności 80cm3. Jeśli ty takie rzeczy popierasz to ja to szanuje. POZDRO i powodzenia z motorkiem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Sob 13:13, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja pierdziele. Nie powiedział bym że to ten sam moto! :O Widać że umiesz to robić. Respect. Wszystko dopracowane, ładnie pomalowana, naklejeczki widzę też kupiłeś - SUPER! Kolor troche niespotykany, ale jak narazie jest bardzo ładny, kiedyś może za paredziesiąt lat zrobi się kolor sraczkowaty, ale to już pewnie nie będzie Twój problem Moto nie wygląda jak 80 tylko na coś większego. Pozazdrościć
Jeszcze sobie zmień obrazek avatara w profilu bo Cimconek podejrzewam że odpoczywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniakt91
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Paczków
|
Wysłany: Sob 13:36, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
no nawet niezle ale muśle ze da sie pojeźdźić pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Sob 14:29, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Generalnie nie jestem fanem scigów ale ta maszyna została zrobiona przewpytnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 14:42, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Podoba mi sie jest zaje*bist*y !!!!!!!
gratuluje rzetelnie wykonanej pracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 15:25, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A co do tej wypowiedzi, że motor przy zmianie dyfuzora traci moment... Czy czasem nie jest tak, że tłumik który kupiłeś jest uniwersalny...? A każdy wie co to znaczy. Bo tłumików nie ma uniwersalnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 15:29, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
po pierwsze napisy na owiewkach to nie sa naklejki moj braciszek przygotowal szablony i to sa malowane napisy. co do malych scigow... moze i troche mala pojemnosc ale ja chce to rejestrowac na motorower a jak kupie jakies 600ccm to raz ze to jest duzy ciezki motor to zabardzo legalnie nie pojezdze moze jeszcze skusze sie nastepnym razem na nsr 125. Co do wydechu... tlumik jest uniwersalny do 2 i 4 suwow. dyfuzor zostawilem oryginalny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 15:51, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Aha. Dopiero teraz zrozumiałem, dyfuzor to to coś co idzie razem z kolankiem (takie zgrubienie)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Sob 17:39, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie ma uniwersalnego wydechu do 2T i 4T. na tym ze go ząłożyłeś straciłś tlyko na moy prędkosći przyspieszeniu, zwiększyłęs zuzycie paliwa. silnik 2T musi mieć wąski wydech a nie rynnę :/ poa tym nie wiem po co ale głupotą jest włąsnie dawanie wydechu od np. 600 do 50ccm :/ debilizm :/ zmien wyech. kup sportowy ale do tego silnika a nie jakiś uniwersalne gówno. szkoda tylko kasy... tak moto mi sie podba. łądnie jazrobiłes. fajny kolorek jest.
a jaki zacisk kupujesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 21:01, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
po zmianie wydechu nie ma odczuwalnego spadku mocy przyspieszenia ani vmaxu tak jak mowie jezezli dyfuzor zostaje oryginalny to raczej sama koncowka wiele nie daje. a oryginalne sportowe wydechy sa za male i to ciulowo wyglada paliwa zuzywa tyle samo. oprocz zmiany wygladu i minimalnej zmiany dzwieku nic sie nie zmienilo. P.S tak lipon dyfuzor to ta puszka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 7:42, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Co tu dużo mówić... po prostu dobra robota;)Wszytsko zrobione tak jak ma byc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 8:51, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zacisk oryginalny idzie nie wiem jakie tam sa ale chyba hondy bo tylni ma tylko napis honda ale nie obrazilbym sie jakby bylo dostepne jakies FERODO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|