Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 13:20, 18 Cze 2007 Temat postu: Kiepsko odpala z kopa na ciepłym silniku... |
|
|
No więc mam taki problemik, że gdy wyciągam mojego ogarka (ogarka 200) z garazu po całej nocy to wystarczy ze odkrece kranik, przeleje gaznik i ogarek odpala dosłownie na dotyk. Jednak gdy go wylacze (nawet juz po 10 sekundach pracy!) to moge sobie kopac i kopać. W koncu za ktoryms kopem odpali, ale dlugo sie wkręca. Musze caly czas dawac gazu na full, zeby sie wkrecil na niskie obroty. Jak juz odpali to ok. I co ja mam z tym zrobić?? :/ Zapłon regulowałem na rozne sposoby, wymieniłem filtr powietrza, przerywacz, kondensator. Przreczyscilem dysze i cały gaznik. Kombinowałem rowniez z blaszką w komorze pływakowej i dzięki temu ogarek nie przerywa na niskich obrotach (bo na poczatku przerywał) ale odpala dalej tak samo. Najlepsze jest jednak to, ze jak w czasie pracy zakrece kranik, zeby wypalila sie benzyna z gaznika, wylacze ogarka i znowu chce odpalic to pali dobrze. I jeszcze jak np go wylacze i od razu odpale (po max 5 sekundach) to jest w miare dobrze, a jak postoi troche dluzej to za ch*ja nie chce mu sie odpalić... No i ludzie powiedzcie co mam z tym zrobic :/ :/ :/
no wiec wydaje mi sie ze go po prostu zalewa jak go wylacze. Tzn. benzyna wplywa do cylindra nawet jak jest wylaczony. Niech ktos poradzi co zrobic aby tak sie nie działo?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Pon 17:01, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez tak kiedyś maiłem i sie z tym pogodziłem a pózniej robiłem remon i mu przeszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:24, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no to tylko mi powiedz co w nim wymieniales ?? To moze sie w koncu dowiem co mu jest...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:15, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mi się zdaje że to zła ciepłota świecy, podaj oznaczenia, markę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:43, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
swieca nie ma nic do tego, bo jezdzilem na Iskrze 80 i 95, rowniez na swiecy Bosh i PAL. Nie było zadnyhc zmian. Po za tym to sie nie dzieje po zagrzaniu silnika. To sie po prostu dzieje po tym jak benzyna spłynie od cylindra. Po prostu ona caly czas spływa do cylindra. No chyba, ze zamkne kranik to tylko troche jej spłynie, ale to i tak juz go zalewa i dzieje sie tak samo. ZIGGAS666! Powiedz mi co wymieniales w twoim ogarku a bede wdzieczny! Prosze!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:09, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jak benzyna płynie cały czas to może masz dziurawy pływak, albo zaciął sie zaworek w komorze pływakowej. A co do świecy to może mieć znaczenie.Jak zalewa to spróbuj dać cieplejszą świecę np F75.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:15, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no to jeszcze poprobuje ze swiecą, a pływak i zaworek jest na 100% OK bo sprawdzałem nie raz i nie tylko ja.
tzn ja nie mowie ze benzyna tak mocno płynie sobie cały czas, ale widocznie troche jej tam wpływa jesli po zamknieciu kranika i wypaleniu benzyny z gaznika ogarek pali dobrze. A jesli w gazniku zostaje jakas benzyna to pali gorzej, albo musze na pych.
WARN ZA DOUBLE POSTY. Koyot
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Pon 20:22, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja tam nie widze za bardzo problemu(chyba nie jestem zbyt wymagający)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:58, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ZIGGAS666 POWIEDZ JAKIE CZESCI WYMIENIALES W SWOIM OGARKU PODCZAS REMONTU??????????????????????? Tzn po wymianie jakiej czesci przestało ci się tak dziać. Prosze powiedz tylko to!
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 10:52, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tyo jest silnik jawki i prymitywny gaznik ten gaznik ciezko jest wyczyc.... kumpel ma gaznik k60 w ogarku i problemy z gaznikiem sie skonczyly mniejsze troche spalanie moc zostala lepsza praca to jego slowa on to sobie chwali pozatym wszedzie pisza ze jikov to prymityw....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Wto 12:33, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
z tego co się orientuję, to paliwo z gaźnika do cylindra jest zasysane podczas pszesuwania się tłoka (podciśnienie w komorze spalania), więc nie powinno ci normalnie zalewać świecy. A żeby palił z pierwszego i na ciepłym, i na zimnym, to trzeba pobawić się w regulację mieszanki powstającej w gaźniku. bynajmniej ja tak zrobiłem i teraz za 2 albo za 3 razem na ciepłym zapali, a wcześniej tylko z popychu po paruset metrach to następowało
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogar_tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:58, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
heh mialem taki problem w ogarku
wyczyścilem filtr powietrza wymienilem kondensator i było git
jak masz zatkany filtr to ma za mało powietrza i wolno wchodzi na obroty przerabiałem to
pozdro :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:59, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no tylko ze w gazniku JIKOV nie ma regulacji mieszanki :/. A co do filtra to wymieniłem na nowy... ;]. Kondensator tez juz wymienialem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 20:01, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
W gaźniku Jikov skład mieszanki reguluje się iglicą i poziomem paliwa w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrik92
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:27, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja w simsonie mialem identycznie probowalem doslownie wszystkiego ale nic nie dawalo rezultatu ;/ dopiero po szlifie cylka problem znikl a to wszystko bylo przez 2 spore rysy w cylindrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|