Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Czw 18:14, 12 Mar 2009 Temat postu: Zebatka zdawcza |
|
|
Witam. Mam pytanie - moj Ogar leci 65 km\h. Jak zakloze zebatke 13 zebowa to zwiekszy sie jego predkosc? I czy jak zaloze taka zebatke to nie spadnie moc - mam na mysli jazde we dwoch pod gorke na 3 biegu. Teraz daje sobie rade, ale czy jak zaloze nowa zebatke to bede musial redukowac do 2 biegu?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Czw 18:45, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
miałem 13Z i jak się rozpędził to leciał z 75 km\h tylko był słaby ja osobiście nie polecam zmiany na 13Z a masz pościągane blokady mój z blokadą na krućcu leci 73 km\h więc na 100% na 13Z będzie słabszy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Czw 18:56, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 20:05, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie z tym problem jest. Ja mam posciągane blokady i też ok 70 leci i mam 12z. CIekawe ile +km/h by dostała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 20:11, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
moja jechała 65 na 11z, założyłem 13z i też jechała 65 tylko na niższych obrotach, nie była się w stanie wkręcić na wyższe obroty, ale zadowolony jestem bo mniej przez to pali, no ale kopa to nie ma prawie wcale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 20:17, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Z doświadczenia wiem, że 1 ząb to 3-5km/h max, v-max zależy głownie od stanu silnika, nie przełożenia. Spróbuj ruszyć rowerem typu wigry III od zera- cięzko dość...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pią 13:13, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lepiej nie zmieniać zębatki na większą mój kumpel w simie sobie większą dał i jak wcześniej podjeżdżał pod górkę na 4 teraz jedzie na 3 czasem nawet na 3 niema siły. Doda ci to trochę prędkości ale nie będziesz mógł tak łatwo już zdzierać opon na asfalcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 13:16, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Boli mnie żołądź jak to czytam , ludzie weźcie używajcie mózgów , jak pomyślicie to dojdziecie do wniosku : a może już ktoś o to pytał ? o kur^% użyje opcji szukaj ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|