Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Sob 10:45, 11 Kwi 2009 Temat postu: zębatka 54 zeby - 50 km/h |
|
|
hej.
na dużej zębatce jade 50 km/h ma 55 zębów - dużo jade czy mało na tej zębatce??
jak bym założył tą małą 34 zęby to ile bym jechał ??
tu macie foto .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Potfur
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ogarolandia
|
Wysłany: Sob 10:52, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jak mniejsza to chyba szybciej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Sob 11:00, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, Vmax sie zwiekszy, ale diametralnie straci na przyspieszeniu (=bedzie "slabszy"); moze byc taka sytuacja, ze nie bedziesz w stanie go na tyle rozpedzic nawet na prostej drodze, zeby wrzucic 3 bieg...
Wiec jezeli nie masz dostatecznie duzego zapasu mocy, to nie zmieniaj.
Aha! Wazne jest, zeby podczas wymiany napedu, wymieniac komplet (zebatki + lancuch), a nie tylko jedna z zebatek czy lancuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Sob 11:28, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wymienię i zobaczę jak bedzie jechał .
a dużo (50 km/h) jedzie na tej dużej zębatce 55 zebów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 17:26, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli jest odblokowany to mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Sob 17:51, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
MAŁO. ja mam taką sama zębatkę i na 2 biegu mając jeszcze zapas mocy (ale już chyba mały) to właśnie tyle jechałem
więc chyba nie masz co zmieniać na mniejszą bo straci przyspieszenie i nie ruszysz z miejsca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qziok dnia Sob 17:53, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 18:24, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym nawet sie nie babrał założysz 13z z przodu i już ma jawka ciężko a co dopiero takie obciążenie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Sob 18:27, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Z zębatkom 34z to by jawa nawet nieruszyła na orginalnej zębatce z tyłu i 12z z przodu i silnikiem w dobrym stanie powina jechać 70km/h wiec 50 to troche malo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Nie 9:50, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
moja jawka jest silna ale jak mam rozpoznac ze moja jawka jest odblokowana ? ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:59, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sluchaj jest takie cos jak szukaj na przyslosc ci sie przyda a co do silnika to kolanko trzeba skrucic, kruciec ssacy kupic nowy z prostokatnym srodkiem bo rozwiercania to nieproponuje chyba ze ktos mial juz wczesniej troche praktyki. I jeszcze zaplon zamiast na 1.6 przed GMP to na 1.8 do 2.0 przed GMP
"Wesolych Swiat."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Nie 11:21, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
kolanko mam właśnie długie nie skracane .
w krućcu mam prostokątny otwór .
zapłon mam prawidłowo ustawony ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:36, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to jeszcze kolanko tak aby w rure wchodzilo tylko 2 do 3 cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasiodora
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: Nie 11:39, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no tak zrobie .
ale kurde nie pamietam jak ja mam z tym krućcem .
kruciec ma na 100% otwór prostokątny a gażnik chyba okrągły ae to nie jestem pewny tego gaznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 12:51, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
gaźnik ma ze strony filtra kształt okrągły a ze strony krućca prostokątny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|