Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:17, 21 Wrz 2006 Temat postu: Zapłon bez przerywacza? |
|
|
Witam. Czy jest mozliwe przerobienie zapłonu jawki żeby ominąć przerywacz? Zapewne niektórzy spytają po co mi to? Ponieważ mam prawdopodobnie lekko wygięty wał (nowy) albo nierówny stożek od koła magnesowego. Domyślacie się pewnie jak teraz zapłon chodzi. Nie sposób go wyregulować. Myślałem o jakimś zapłonie z akumulatora ale chyba za głupi na to jestem bo nic nie wymyśliłem .
P. S. Czy iskra jest wytwarzana po rozwarciu platynek czy ich zamknięciu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw 20:22, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
przy otwarciu, jeśli masz spory portfel to się da, czyli musisz przerobic tak elektrykę, zby było ładowanie i akumulator, a o tym na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Czw 20:36, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Moze elektroniczny moduł zapłonowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:10, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Próbowałem kupić moduł ze stronki [link widoczny dla zalogowanych] ale odpisali mi:
Cytat: | Aktualnie nie produkujemy wersji przeznaczonych do iskrowników.
Wersje stykowe jedynie do układów zapłonowych akumulatorowych (mozliwosc zastosowania po przerobieniu układu zapłonowego). |
Pytanie jak mam przerobić ten układ? Czytałem o przeróbce na zapłon akumulatorowy ale chyba żaden schemat nie eliminował przerywacza. Pozatym w każdym schemacie są uwzględnione kierunki a mnie one nie interesują.
Jakby ktoś mógł opisać taką przeróbkę albo dać link do schematu to będę wdzięczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 12:14, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mi sie wydaje, ze lepiej będzie kupic nowy wał około 130zł, akoszt instalacji bedzie większy, z tych instalacji z zapłonem bateryjnym to w każdej jest przerywacz, jeśli wynajdziesz czujnik położenia tłoka to dobrze, ale mi sie wydaje, że do silnika jawki nie ma czegoś takiego1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 12:51, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli interesuje Cię przerabianie instalacji, to zobacz tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:32, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Czytałem tam. Może przerobię. W końcu lepszy zapłon będzie. Zwłaszcza, że teraz jawka zaczęła śmigać Nie wiem co się stało ale po lekkiej regulacji zapłonu jawka jeździ całkiem nieźle. Wcześniej to ledwo się ksztusiła. Ile jedzie max to nie wiem bo na dotarciu jest ale jak skończę to dopiero piłowanie przez miasto będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|