Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek M
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Mrągowa Mazury
|
Wysłany: Pią 17:43, 25 Kwi 2014 Temat postu: Zakup |
|
|
Co myślicie o kupnie tego? Czyt będzię się to dobrze sprawdzać w jawce?
[link widoczny dla zalogowanych][/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 9:40, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ROMET, OGAR 200, JAWKA
ZESTAW DO SILNIKA DEZAMETU
Sam nagłówek mówi że nie wiedzą co sprzedają silnik jawki to czeski a dezamet to polski silnik..... ogólnie wszystko china ja jak kupiłem sobie cylinder do ogara to musiałem bawić się pilnikiem bo głowica nie chciała dojść więc radzę poszukać w dobrym stanie wału cyla ew dać do szlifu łożyska kupić faga albo skf z tym że te drugie podobne się popsuły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hvil
Początkujący
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:24, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, ale w przypadku szlifu, skąd tłok wewziąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:02, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba szukać ofert, gdzie są jeszcze tłoki z epoki. Jest jeszcze ten czas, gdzie można nabyć takie tłoki i wtedy pod taki tłok zrobić szlif.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:02, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Np ja mam taki tłok z epoki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hvil
Początkujący
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 18:57, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o tłokach almotu? Bo ja do MZ uważam, że nie są najgorsze, da się na tym pośmigać kilka dobrych sezonów.
Widziałem, że almot ma tłoki na 2 i na 3 pierścienie. Wg. mnie lepiej na 2 pierścienie, bo w przypadku 3 środkowy chodzi z mniejszą ilością oleju jak zewnętrzne i najczęściej na nim się przyciera i przyłapuj.
Czy zgadzacie się z tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pavel1303
Początkujący
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:51, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jak kupowałem tłok do swojego Ogara to gość miał kilka rozmiarów. Sklep jest w Warszawie Ari-Mot czy jakoś tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|