Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Nie 14:40, 24 Sty 2010 Temat postu: Wyścigi Jawa 50 |
|
|
Witam, mam zamiar startować jawką w wyścigu Tour de soda regulamin: [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę powiedzcie mi jakie mogę zastosować modyfikacje, aby startować w klasie oryginal (Na razie myślę o wypolerowaniu kanałów).Proszę aby ktoś przetłumaczył ten tekst: [link widoczny dla zalogowanych][/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Nie 15:50, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 15:00, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Polerka, Spasowanie, wyczyszczenie wydechu, nalanie paliwa 100 oktanowego z olejem do piły sthil, maksymalna dawka paliwa, dobrze wszystko uszczelnić, usunąć ewentualne bicia i opory na kołach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Nie 17:00, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jaki stosunek olej stihl/benzyna 100 oktanowa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kornel9797
Wymiatacz

Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Nie 17:23, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zwykły jak zawsze stosunek, wypoleruj, poustawiaj gaźnik i zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:32, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
100 oktanowa czyli taka 98 z jakimś powerem typu Verva ale lepszej jakości niż zasr@ny Orlen, najlepsza jest benzyna z Shella wtedy Romet pracuje równiej Kupuj na wyścigi tę najdroższą aha możesz jeszcze dolać nitro do paliwa ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Nie 17:35, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ponawiam prośbę o przetłumaczenie tekstu.Jeszcze nie wiem czy nie mam przypadkiem cylindra po szlifie,czym i jak to sprawdzić?Jeśli jest on po szlifie to nadal jawa będzie się liczyła do klasy oryginał? Jakiego nitro, rozpuszczalnika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Nie 17:37, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:44, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Aby sprawdzić czy masz po szlifie należy:
-Odkręcić Głowice
-Wziąć w łapę suwmiarkę
-Zmierzyć średnice cylindra, w tym celu wkładamy (łapki) suwmiarki do cylindra i mierzymy
-Sklala powinna pokazać równiutkie 39.00 mm jeśli wykracza trochę poza kreske to znaczy że po szlifie
-Jeden szlif powiększa szklankę o 0.25 mm
Teraz poszczególne wymiary po Szlifach: (Średnica)
Nominał - 39.00 mm
I Szlif - 39.25 mm
II Szlif - 39.50 mm
II Szlif - 39.75 mm
IV Szlif - 40.00 mm
Można jeszcze dalej szlifować, wystarczy sobie pododawać 0.25mm i już wiemy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piankos dnia Nie 17:46, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Nie 17:55, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O jakim nitro mówiłeś?rozpuszczalniku nitro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 18:02, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, mam na myśli NOS ale nie 100%-On jest stosowany w autach i jest on pod ciśnieniem, a na myśli miałem 30% Nitro w postaci cieczy bo 100% nie dostaniesz legalnie... 30% Kupisz w każdym sklepie modelarskim, na 5l lej jakieś 0,5l Tego specyfiku aha i daj trochę więcej oleju, niestety jest minus 1l kosztuje 40zł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Nie 18:12, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Prosze jeszcze o przetłumaczenie wymagań na poszczególne klasy.Wybiera się może jeszcze ktoś z forum na ten wyścig?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 18:17, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja bym chetnie pojechał, gdzie i kiedy dokładniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Nie 18:53, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Blisko miejscowości Rybnicek w Czechach. 29.5.2010 Tour de Soda [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:40, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nie proś o przetłumaczenie bo tu nikt nie zna czeskiego, ściągnij sobie translator. może kiedyś się wybiorę na ten wyścig
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:33, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Piankos napisał: | Aby sprawdzić czy masz po szlifie należy:
-Odkręcić Głowice
-Wziąć w łapę suwmiarkę
-Zmierzyć średnice cylindra, w tym celu wkładamy (łapki) suwmiarki do cylindra i mierzymy
-Sklala powinna pokazać równiutkie 39.00 mm jeśli wykracza trochę poza kreske to znaczy że po szlifie
-Jeden szlif powiększa szklankę o 0.25 mm
Teraz poszczególne wymiary po Szlifach: (Średnica)
Nominał - 39.00 mm
I Szlif - 39.25 mm
II Szlif - 39.50 mm
II Szlif - 39.75 mm
IV Szlif - 40.00 mm
Można jeszcze dalej szlifować, wystarczy sobie pododawać 0.25mm i już wiemy  |
co ty piep*zysz? nominał ma 38mm.
a co do tłumaczenia to [link widoczny dla zalogowanych] pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziomal199412
Wymiatacz

Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 8:39, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak dla sprostowania,to [link widoczny dla zalogowanych] nie tłumaczy,bo gdybyś spojrzał to jest link do zdjęcia a nie strony ;] Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|