Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelo
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:05, 14 Lut 2010 Temat postu: uszczelka przy głowicy?? |
|
|
Mam pytanie czy przy głowicy musi byc uszczelka czy tylko mam zle dokręcona głowice bo mi olej cieknie. prosze o szybka odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 12:22, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Olej spod glowicy? Chlopie, to simmering od strony sprzegla wymien - to po pierwsze. Co do uszczelki - wystarczy dobrze ROWNO dokrecic na szpilkach i niepowinno byc nieszczelnosci.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Nie 13:02, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a dużo tego cieknie ? Może to nagar spływa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 14:38, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie musi być uszczelki ale lepiej jak by była może to tylko ci z gaźnika na cylinder leci a jak nie to jak pan admin mówi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 18:43, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Uszczelka powinna być. A może to nie olej tylko mieszanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 21:04, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To zależy od głowicy niektórzy potrzebują bo kompresja ucieka a niektórzy nie potrzebują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 7:37, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesz,ale zapobiegawczo trzeba tą uszczelkę założyć ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:13, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja mysle ze to nagar z niedokreconego kolanka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Wto 18:32, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Uszczelka powinna raczej być.. ale jak nie ma takiej konieczności to ja możesz sobie odpuścić.. ale nie zaszkodziło by ją założyć.. Ja bym powiedział tez że to simering co do tego oleju..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Wto 18:33, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 19:37, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
leci mu nie spalona mieszanka.. mozesz posmarowac tez silikonem, nie wydmucha ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 21:11, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak,tylko jak źle posmaruje to pójdzie mu ten sylikon w cylinder i będzie kicha. Spróbuj dokręcić szpilki i będzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 6:26, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
co do uszczelki... nie wiem czy mi się taka wadliwa trafiła czy co.. ale po założeniu jej jawa była słabsza niż przed założeniem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 9:42, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Przemo zapewne była grubsza i zmniejszyła Ci stopień sprężenia, lub po prostu źle dokręciłeś głowicę. Widzę że w tym temacie powstaje dyskusja- "upg- tak, czy nie"
uszczelka w jawce nie jest potrzebna, chyba że masz krzywą głowicę, lub po prostu nie umiesz jej dokładnie dokręcić.pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Śro 15:43, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Już chyba było coś takiego, ale to jest głównie kwestia pogadanki...ja tam zakladam^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edison20p
Nowy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: maciejowice
|
Wysłany: Nie 12:09, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
przemo moc nie mogła spaść po założeniu uszczelki pod głowice jeszcze zależy od tego jaką założyłeś ja założyłem metalową i moc silnika wzrosła a nie zmalała. pawelo a sprawdż zimeringi na wale to może być przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edison20p dnia Nie 12:15, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|