Ustawianie zapłonu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:31, 18 Cze 2013    Temat postu: Ustawianie zapłonu

Jak się ustawia zapłon w jawie 50. Po cofnięciu tłoka o 1,8-2,0 od GMP powinny zacząć się otwierać platynki czy powinny być otwarte na 0,04 mm. Czytając różne tutoriale zobaczyłem tą rozbieżność

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 17:51, 18 Cze 2013    Temat postu:

W obydwu jest napisane, że maksymalne rozwarcie przerywacza ma następować w najwyższym położeniu krzywki, zaś rozwarcie przerywacza ma się zaczynać na 1,5-1,8mm przed gmp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:13, 18 Cze 2013    Temat postu:

1.5-1.8 to dla silnika odblokowanego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 18:23, 18 Cze 2013    Temat postu:

Tak, to wartość dla silnika odblokowanego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 8:03, 19 Cze 2013    Temat postu:

No i tą wartością można regulować nieco zachowanie silnika, przy późnym zapłonie (1,5mm) silnik lepiej pracuje na niskich obrotach (przez co jest nieco ekonomiczniej) ale może nie osiągać maksymalnej mocy, a przy wczesnym zapłonie (1,8-2mm) silnik lepiej pracuje na wysokich obrotach. Nie są to duże zmiany, ale wyczuwalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin