Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Śro 13:59, 09 Lis 2011 Temat postu: tuning do stuntu |
|
|
witam. zaczne od pytania. czy da się tak stuningować jawkę ażeby nadawała się do stuntu? głównie chodzi mi o moc a nie o żywotność silnika. w gre wchodzi 50ccm. i tu również pytanie do was. jaki ewentualnie "zestaw" proponujecie. oczywiście spawak też wchodzi w gre. sądzę, że zaproponujecie zawór membranowy, polerka karterów, króćca, itd itp. proszę się nie śmiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Śro 18:44, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wystarczy zębatka 11Z na przód i nic więcej. szkoda inwestować w silnik który po miesiącu od stuntu się rozpadnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dede46
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Śro 18:53, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
jestem za kolegą Siasin chodź nawet na z12 idzie na koło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Śro 19:12, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jak masz silne ręce to na 13z też na koło pójdzie
11z i jakieś małe planowanie głowicy na początek może wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 19:39, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tak tak.. na 14 też może pójdzie? Widzę, że nikt tu chyba jawką nie stuntował.
Dawanie dużej zębatki na przód (w przypadku jawki) i stuntowanie nią szybko wykończy silnik..
Remont silnika to sprawa od której zaczynamy!Jak ktoś chce w miarę tanim kosztem i nakładem pracy poprawić "moc" to wszystkie usprawnienia według Sałka.
Później najlepiej dać zębatkę 10Z od wiesi (trzeba ją trochę stoczyć bo jest gruba), wywalenie seryjnego tłumika i zastąpienie go jakimś lepszym, seryjny będzie tarł o asfalt i nas wtedy ściąga na lewo.. Można go też skrócić i zostawić z 30 cm od kolanka,ale lepiej nie ciąć bo można go jeszcze komuś opchnąć
Dla lubiących wydawać kasę oczywiście full tuning: membranka, spawak, gaźnik inny, CDI itp itd co już nie raz wałkowane na forum było.
Pamiętajcie też,że stunt to nie tylko mocny silnik!
Zadbajcie o bezpieczeństwo, swoje i motoru. Podstawowy element to stelaż do 12, HB, jakaś prowizoryczna klatka na silnik, crash pady też mogą być.. Zaraz będzie śmiech, że klatka na silnik w jawce.. A nóż widelec spadnie ci moto na krawężnik. kamień efekt znany...
Co do hamulcy, jawka ma je przyzwoite... Wiele lepsze niż ogar (przynajmniej przedni) więc jeśli dobre okładziny, linka nigdzie się nie zacina bez problemu można śmigać.
Sam mam jawkę do stuntu/szaleństw wszelkiej maści.. Nie muszę wspominać, że kask, rękawice to podstawa.Ewentualnością jest zbroja, ja zakładałem nieraz ochraniacze na piszczele (zwykłe, takie co do gry w piłę ) bo a to gdzieś o stelaż uderzyłem albo coś..
pozdro i udanych lotów..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Śro 19:58, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No i weź pod uwagę przedni widelec od simsona/charta bo oryginalny szybko się zegnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:37, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Siasin napisał: | No i weź pod uwagę przedni widelec od simsona/charta bo oryginalny szybko się zegnie |
Mimo tego powiem Ci, że sporo wytrzymuje, ale jak najbardziej zgodzę się, że zawieszka simsona jest dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:02, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Widelec od charta nie nadaje sie do stuntu, bo jest za ciężki i za bardzo wysunięty do przodu. Stuntowałem jawką, dorobiłem sobie stelaż za siedzeniem, odelżyłem, przerobiłem wydech i to wystarczyło. Liczy się technika, a nie sprzęt, jak ktoś ogarnia temat, to i goldwingiem polata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Sob 18:12, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ogarzysta, a wstaw pare zdjęć swoich maszyn, bo chce mieć jakąś podpórkę. macq a jak przerobiłeś wydech?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 18:12, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Macq- nie jest tak źle, mi sie chartem na gumie fajnie jeździ ; d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|