Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal4777
Bywalec
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:39, 09 Wrz 2012 Temat postu: TarczE sprzęgłowe |
|
|
Witam. Mam pytanie czy opłaca kupić takie tarcze sprzęgłowe? Otóż sprzęgło mi sie slizga
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Nie 10:59, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tarcze z Kadeta do Jawki/Ogara200 ? A do czego Ci ona, chcesz nią przyozdobić lampę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaper56
Bywalec
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:06, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Te tarcze co dałes to są do komarka z polskim silnikiem a nie do jawki
tu masz tarcze do jawki POZDRAWIAM..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal4777
Bywalec
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 13:36, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ok. Zeczywiście. dzięki za pomoc. A ten link co mi dałes to jest akurat sklep w odległości 20 km od mojego miejsca zamieszkania : D wiec podjade tam na swoim ogierze ; - )))
P.S. ile tarcz wchodzi do ogara? ile mam kupic? Po zmieniemiu bedzie zrywniejszy i szybszy i dynamiczniejszy i mocniejszy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal4777 dnia Nie 13:38, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:45, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
o ile się nie mylę wchodzą 2 tarcze.. a motorek nie będzie zrywniejszy będzie ci tylko lepiej sprzęgło chodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 14:11, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
2 tarcze + przekładka + kosz sprzęgłowy + sprężyny + gniazda sprężyn + segery
nie zapominaj też że powinno się wymienić łańcuch jeśli jest za luźny ( ma siedzieć na styk i nie obwisać) dlatego lepiej zajrzeć do środka przed zakupami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 16:09, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie uważam by gniazda sprężyn i segery były koniecznym zakupem o ile nie są uszkodzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 17:13, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie napisałem nigdzie że koniecznym , natomiast warto się im dobrze przyjrzeć i porównać z nieużywanymi , można się zdziwić
segery radzę jednak dać nowe (no chyba że aktualne są w świetnym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:01, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ej Panowie... nikt nie napisał że warto by może najpierw spróbować wyregulować sprzęgło, wiemy że się ślizga, to pierwszy objaw zużycia tarcz ale zazwyczaj wystarczy wykręcić trochę regulację i znów działa jak należy chyba że tarcze się skończyły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 21:28, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ale temat dotyczył tarcz sprzęgłowych , wszyscy założyli że to już pewna diagnoza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kimon887
Nowy
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:35, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja myślę ( tak jak koledzy wyżej), że tarcze sprzęgłowe to podstawa. W silniku jawa nie ma co już regulować, tam już trzeba wymienić. Ja w swoim motorze wymieniałem
wraz ze sprężynkami i zabezpieczeniami.
Polecam to niewielki koszt i 2h pracy, a warto bo różnica jest bardzo duża, oczywiście po wcześniejszym wyregulowaniu.
No jaka szkoda.. 2 miesiące od ostatniego posta juz dawno minęły, a to co napisałeś nie wprowadza nic sensownego do tematu. Warnik.. ~plusminus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|