Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JanuL
Początkujący

Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg-Radomyśl n/S
|
Wysłany: Wto 7:52, 05 Maj 2009 Temat postu: Szczegóły oryginałów. |
|
|
Witam,
mam kilka pytań odnośnie sczegółów jakie były w oryginalnych jawach 50 (najlepsze by były zdjęcia) i tak:
- jakimi opaskami mocowane były gumowe osłony goleni teleskopów.
- jak wyglądały i jak były mocowane podłużne gumy na blaszanych podnózkach.
- jakimi śrubami mocowane były osłony metalowe (chodzi mi o kształt łebka)
na razie tyle
z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam,
JanuL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 9:02, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | - jakimi opaskami mocowane były gumowe osłony goleni teleskopów. | Była to opaska z zawleczką, bardzo prymitywna. Właśnie szukam na necie zdjęć tego elementu (sam już jawki nie posiadam), jak znajdę, to zrobię edita
Cytat: | - jak wyglądały i jak były mocowane podłużne gumy na blaszanych podnózkach. | Wyglądały zwyczajnie- kawałek gumy, wzdłużne wyżłobienia, np tu (brakuje na foto jednej gumy, ale tak orientacyjnie):
Co do mocowania, to były mocowane na wcisk- miały 'dzyndzelki', które wchodziły w otwory w podnóżkach
Cytat: | - jakimi śrubami mocowane były osłony metalowe (chodzi mi o kształt łebka) | Heh, dobre pytanie. Prawde mówiąc ja widywałem głównie łebki na śrubokręt płaski, dość mocno wystający (taki najzwyklejszy typ). Jak wychodziły z fabryki- nie wiem, ale podejrzewam, że tak, jak opisuję. Po prostu te śruby często się gubiły; żeby dokonać napraw, ściągano blachy, a później skręcano je na czymkolwiek.
To tak zgrubsza, jak będę miał więcej info, to przekażę.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 10:08, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieję że pomogłem , i licze na + bo cholernie długo szukałem w warsztacie tej opaski
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Wto 10:09, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xiang
Wymiatacz

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:43, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jest to odpowiedni temat dla mojego pytania. Otóż, czy w fabrycznych Jawkach Sruba kontolna oleju miała walcowaty łeb, czy półokrągły? +gwarantowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 10:50, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Półokrągły , z uszczelką pod łbem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JanuL
Początkujący

Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg-Radomyśl n/S
|
Wysłany: Wto 10:59, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tego jestem pewien - półokrągły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|