Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Pią 20:19, 26 Cze 2009 Temat postu: Śruby iskrownika |
|
|
Sorry jak zły dział, po prostu nie wiedziałem gdzie to dać, a temat o ustawianiu zapłonu już zamknięty. A więc zapoda ktoś fotkę z zaznaczonymi śrubami które trzeba poluzowaćżeby przekręcić iskrownik? Chciałem ustawić zapłon ale nie wiem które śruby są od iskrownika. Odkręcałem ich dużo ale nie mogłem go obrócić.
PS. żeby przyśpieszyć zapłon kręcimy iskrownikiem w lewo? (mam JAWĘ 50 Mustang typ 23)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Pią 20:26, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli masz np na 1.3 to jak kręcisz w prawo to masz wcześniejszy, a w lewo to późniejszy (chyba )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Pią 20:29, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no mi sie wydaje że w lewo to wczesniejszy a w prawo to późniejszy ale nie wiem, a gdzie teśruby które musze poluzować żeby obrócić iskrownik?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidadidadi dnia Pią 20:30, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:30, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
w lewo się przyspiesza w prawo się opóźnia a fotke zaraz dam tylko muszę poszukać
Edit//
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pią 20:51, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 20:52, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
śruby które luzujesz są 2 z takimi języczkami(łzami) są jak byk jedna u góry a druga na dole iskrownika, nawet niedawno czytałem temat w którym to było ładnie opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Pią 23:03, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
chlopie troche pomysl ! popatrz co trzyma ten iskrownika a nie pisz i nie pytaj "gdzie sa sruby mocujace iskrownik " czy cos takiego ! to jest czysta glupota popatrzylbys na iskrownik i zauwazyul ze 2 male hu.. je trzymaja go !! ^^ pomysl !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Estilo
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wronki
|
Wysłany: Sob 7:26, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jak mówi snikers1991. Ludzie trochę mózgu! Ja, gdy jakoś rozłupywałem silnik to miałem z tym najmniejszy problem, gorzej było ze ściągnięciem magneta... To juz inna bajka
Warn za offtop
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Estilo dnia Sob 7:27, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Sob 9:02, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja nie powiem bo jestem nowicjusz w motoryzacji a skonczylem 18 lat w marcu
marzylem o wlasnych 2 kolkach i kupilem ! jak rozbieralem silnik to nie pytalem jak odkrecic to a to ... poczytalem troche sam pomyslalem i co ? zyje nic mi sie nie stalo !
Warn za offtop
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Sob 11:27, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Byłęm u gościa który się zna w miarę i też nie mógł znaleźć, odkręciłem wszystkie na widoku i jakie znalazłem i nie dało rady go przekręcić, więc się nie czepiajcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 11:56, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dawidadidadi napisał: | Byłęm u gościa który się zna w miarę i też nie mógł znaleźć, odkręciłem wszystkie na widoku i jakie znalazłem i nie dało rady go przekręcić, więc się nie czepiajcie. |
Będziesz miał problem z przekręceniem bo stojan jest wciskany w karter , to nie jest lekko włożone .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Sob 12:33, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A podpowiesz jak to naj;epiej przekręcić? Ściągnąć cały karter? Czy wystarczy odkrecić sam dekiel?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 12:46, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw odczepiasz linke sprzęgła, odkręcasz 3 śruby od prawego dekla i zdejmujesz go. Potem odkręcasz te 2 śruby które na zdjęciu podał <b>Bazalt</b> i nie ma bata, musi wyjśc iskrownik Jeżeli faktycznie gdzieś trzyma to podważ go czymś i wyjmij, ale to bardzo dziwne, bo iskrownik powinien tam dosyc luźno chodzic, napewno nie powinien byc na wcisk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 8:37, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Lopez napisał: | Najpierw odczepiasz linke sprzęgła, odkręcasz 3 śruby od prawego dekla i zdejmujesz go. Potem odkręcasz te 2 śruby które na zdjęciu podał <b>Bazalt</b> i nie ma bata, musi wyjśc iskrownik Jeżeli faktycznie gdzieś trzyma to podważ go czymś i wyjmij, ale to bardzo dziwne, bo iskrownik powinien tam dosyc luźno chodzic, napewno nie powinien byc na wcisk. |
Ja zawsze miałem problem z wyciągnięciem stojana , strasznie ciężko było go wyjąć Może mam jakiś dziwny , sam nie wiem , tak czy inaczej jeśli będzie Ci ciężko go wyjąć użyj ponadczasowej brechy i wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Nie 20:56, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale po co ja mam go wyjmować? Ja chcę tylko przyśpieszyć zapłon, więc nim obrócić, a co do tematu to odkreciłem te śrubki i i tak nie moge obrócićtego iskrownika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidadidadi dnia Nie 20:57, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 21:09, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
czasem tak bywa, pukaj leciuteńko młotkiem w jedno z ramion ale na prawdę leciuteńko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|