Śruby iskrownika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Pią 20:19, 26 Cze 2009    Temat postu: Śruby iskrownika

Sorry jak zły dział, po prostu nie wiedziałem gdzie to dać, a temat o ustawianiu zapłonu już zamknięty. A więc zapoda ktoś fotkę z zaznaczonymi śrubami które trzeba poluzowaćżeby przekręcić iskrownik? Chciałem ustawić zapłon ale nie wiem które śruby są od iskrownika. Odkręcałem ich dużo ale nie mogłem go obrócić.

PS. żeby przyśpieszyć zapłon kręcimy iskrownikiem w lewo? (mam JAWĘ 50 Mustang typ 23)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pią 20:26, 26 Cze 2009    Temat postu:

jeżeli masz np na 1.3 to jak kręcisz w prawo to masz wcześniejszy, a w lewo to późniejszy (chyba Razz)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Pią 20:29, 26 Cze 2009    Temat postu:

no mi sie wydaje że w lewo to wczesniejszy a w prawo to późniejszy ale nie wiem, a gdzie teśruby które musze poluzować żeby obrócić iskrownik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidadidadi dnia Pią 20:30, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 20:30, 26 Cze 2009    Temat postu:

w lewo się przyspiesza w prawo się opóźnia a fotke zaraz dam tylko muszę poszukać Smile
Edit//


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pią 20:51, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 20:52, 26 Cze 2009    Temat postu:

śruby które luzujesz są 2 z takimi języczkami(łzami) są jak byk jedna u góry a druga na dole iskrownika, nawet niedawno czytałem temat w którym to było ładnie opisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pią 23:03, 26 Cze 2009    Temat postu:

chlopie troche pomysl ! popatrz co trzyma ten iskrownika a nie pisz i nie pytaj "gdzie sa sruby mocujace iskrownik " czy cos takiego ! to jest czysta glupota popatrzylbys na iskrownik i zauwazyul ze 2 male hu.. je trzymaja go !! ^^ pomysl !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Estilo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki

PostWysłany: Sob 7:26, 27 Cze 2009    Temat postu:

Dokładnie jak mówi snikers1991. Ludzie trochę mózgu! Ja, gdy jakoś rozłupywałem silnik to miałem z tym najmniejszy problem, gorzej było ze ściągnięciem magneta... To juz inna bajka Very Happy

Warn za offtop
Lopez


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Estilo dnia Sob 7:27, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Sob 9:02, 27 Cze 2009    Temat postu:

ja nie powiem bo jestem nowicjusz w motoryzacji a skonczylem 18 lat w marcu Razz
marzylem o wlasnych 2 kolkach i kupilem ! jak rozbieralem silnik to nie pytalem jak odkrecic to a to ... poczytalem troche sam pomyslalem i co ? zyje nic mi sie nie stalo !

Warn za offtop
Lopez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Sob 11:27, 27 Cze 2009    Temat postu:

Byłęm u gościa który się zna w miarę i też nie mógł znaleźć, odkręciłem wszystkie na widoku i jakie znalazłem i nie dało rady go przekręcić, więc się nie czepiajcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 11:56, 27 Cze 2009    Temat postu:

dawidadidadi napisał:
Byłęm u gościa który się zna w miarę i też nie mógł znaleźć, odkręciłem wszystkie na widoku i jakie znalazłem i nie dało rady go przekręcić, więc się nie czepiajcie.


Będziesz miał problem z przekręceniem bo stojan jest wciskany w karter , to nie jest lekko włożone .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Sob 12:33, 27 Cze 2009    Temat postu:

A podpowiesz jak to naj;epiej przekręcić? Ściągnąć cały karter? Czy wystarczy odkrecić sam dekiel?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 12:46, 27 Cze 2009    Temat postu:

Najpierw odczepiasz linke sprzęgła, odkręcasz 3 śruby od prawego dekla i zdejmujesz go. Potem odkręcasz te 2 śruby które na zdjęciu podał <b>Bazalt</b> i nie ma bata, musi wyjśc iskrownik Confused Jeżeli faktycznie gdzieś trzyma to podważ go czymś i wyjmij, ale to bardzo dziwne, bo iskrownik powinien tam dosyc luźno chodzic, napewno nie powinien byc na wcisk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 8:37, 28 Cze 2009    Temat postu:

Lopez napisał:
Najpierw odczepiasz linke sprzęgła, odkręcasz 3 śruby od prawego dekla i zdejmujesz go. Potem odkręcasz te 2 śruby które na zdjęciu podał <b>Bazalt</b> i nie ma bata, musi wyjśc iskrownik Confused Jeżeli faktycznie gdzieś trzyma to podważ go czymś i wyjmij, ale to bardzo dziwne, bo iskrownik powinien tam dosyc luźno chodzic, napewno nie powinien byc na wcisk.



Ja zawsze miałem problem z wyciągnięciem stojana , strasznie ciężko było go wyjąć Sad Może mam jakiś dziwny , sam nie wiem , tak czy inaczej jeśli będzie Ci ciężko go wyjąć użyj ponadczasowej brechy i wyjdzie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Nie 20:56, 28 Cze 2009    Temat postu:

Ale po co ja mam go wyjmować? Ja chcę tylko przyśpieszyć zapłon, więc nim obrócić, a co do tematu to odkreciłem te śrubki i i tak nie moge obrócićtego iskrownika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidadidadi dnia Nie 20:57, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 21:09, 28 Cze 2009    Temat postu:

czasem tak bywa, pukaj leciuteńko młotkiem w jedno z ramion ale na prawdę leciuteńko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin