Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pirotechnik
Nowy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bory tucholskie
|
Wysłany: Nie 14:08, 20 Sty 2008 Temat postu: Sprzęgło, sprzęgło.... |
|
|
Witam!
Jestem tu pierwszy raz. Zacna stronka ale do rzeczy:
Mam ogarka 200. Postanowiłem wymienic w nim sprzęgło bo jak się go odpalało z kopa to się starter ślizgał, a jak przykręciłem śróbkę (ta do regulacji sprzęgła) to po wciśnięciu nic się nie działo. Poszedłem do sklepu kupiłem 2 tarczki, założyłem. Zadowolony reguluję, pyk odpala od kopa. Sprzęgło, 1 i silnik zaczyna zdychac! Podkręciłem jrszcze bardziej te śróbkę i za hu*a nie można było go z kopa odpalic. Mam takie przeczucie że koleś od którego kupiłem motorek w ogóle nie dbał o niego. Chyba brakuje tam jakiegoś pręcika który biegnie z jednej połowy silnika do drugiej (tj. do sprzęgła) Chciałbym aby ktoś mi narysował, napisał jak od początku powinno wyglądac to sprzęgło tj: od dociskacza po prawej do tarczek sprzęgła po lewej.
z góry dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 14:27, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Zaczynając od prawej strony :
1. Zdejmujesz kape po stronie łańcucha .
2. I powinien wystawać taki pręt , z otworu na którym osadzona jest zębatka Ten pręt bedzie długi , potem po przechyleniu motora powinna wypaść mała kuleczka [ taka jak od łożyska ] i na końcu powinien wypaść krotki pręcik .
Czyli od prawej :
Długi pręt -> kulka -> krótki pręt .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pirotechnik
Nowy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bory tucholskie
|
Wysłany: Nie 18:23, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dobra ja jak pamiętam to miałem te kulkę od razu przy śrubie do regulowania sprzęgła. I jeszcze jedno znacie jakiś dobry sposób żeby ta śruba nie wyrywała się z gwintu bo mam 2 kapy i w obu dwuch robi to samo. A i co do tego małego pręta to jest coś takiego ------{} czy -------]{}
------ -> pręcik
------] -> pręcik z taką jakby główką prawie jak łepek śruby
{} -> tarcze sprzęgła
Ps. to gówno już mnie dobija bo jak się rozpędzę i jade kilka minut na maxa i później się zatrzymam to komar mi gaśnie tak jakby tarcze w ogóle nie miały żadnej przerwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 18:56, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
mialem to samo z ta sruba najlepiej kup utwardzaną imbusową srubkę i wyjmij ta dzwigienkę na srube i przewierc wiertlem 7 a potem przegwintuj na 8mm i nic Ci sie nie bedzie wyrywac a imbus bedzie poreczniejszy
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 19:15, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No dokładnie jak masz zwykłą śrubę to jej twardość o ile sie nie myle jest 5.5 lub 5.8 , imbus ma ponad 9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 21:19, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie chodzi o to ze imbus popostu zwykla ma 5.5 a utwardzana 8.8 a to ze imbus to juz inna sprawa, poprsotu imbus ma inne wejscie na klucz czyt. lepsze i jest "ladniejszy"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniek2000
Bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 8:45, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A ja mam jeszcze jedno pytanie.
Jakiej średnicy jest ta kuleczka bo ją gdzieś zgubiłem przy remoncie, a w innym temacie pisało że jakieś 45 i nie wiem o co chodzi.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniek2000 dnia Czw 8:46, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 9:48, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
maniek2000 napisał: | A ja mam jeszcze jedno pytanie.
Jakiej średnicy jest ta kuleczka bo ją gdzieś zgubiłem przy remoncie, a w innym temacie pisało że jakieś 45 i nie wiem o co chodzi.
Pozdro |
no 4,5 milimetra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu_125
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ossy
|
Wysłany: Czw 11:09, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek15 napisał: | maniek2000 napisał: | A ja mam jeszcze jedno pytanie.
Jakiej średnicy jest ta kuleczka bo ją gdzieś zgubiłem przy remoncie, a w innym temacie pisało że jakieś 45 i nie wiem o co chodzi.
Pozdro |
no 4,5 milimetra... |
zgadzam się powinno być taka ale jak dasz mniejszą to też ale szybciej się odkształci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Czw 13:23, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Chłopacy ja też miałem się z tym pręcikie- tzn. zgubiłem go przy remoncie dobrze ze kumpel ma jawe to se na wzór dorobilem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|