Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub730
Nowy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe
|
Wysłany: Sob 9:12, 24 Kwi 2010 Temat postu: słaby ogar 200 |
|
|
Witam. Jestem tutaj nowy. Mam ogara 200. Kupiłem go i był w dość kiepskim stanie. Dzwoniły pierścienie, sprzęgło było spalone i po prostu był słaby. Postanowiłem zrobić mu remont. Wymieniłem tarcze sprzęgła, był zrobiony szlif cylindra(2) nowy tłok pierścienie, głowica, gaźnik itd.Wyregulowałem gaźnik i ustawiłem zapłon i ogar jest nadal dość słaby. Pisze dlatego,bo kolega kupił jawke i nic w niej nie robił i jest o wiele mocniejsza od mojego ogara. kompresje mają podobną (7-8 atmosfer). Przekładaliśmy gaźniki, filtry powietrza, tłumiki i dalej to samo. Ja mam z przodu zębatkę 11z a kumpel ma 12z, więc mój powinien być mocniejszy. Co może być przyczyną że ogar jest słabszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Sob 9:29, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hamm a dobze go dotarles 500km jezdziles nieprzekraczajac 30 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 13:05, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon z przerywaczem jeszcze raz do regulacji. A co do docierania to ono nie daje takich rezultatów, mój bez docierania dobrze jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Sob 15:11, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ty sie slyszysz ??? bez docierania dobrze jezdzil wes lepiej sie nie odzywaj kazdy sprzedawca na calym swiecie jak kupujesz cylinder itp to DOCIERAJ a ty mowisz ze bez docierania dobze jezdzi SMIECH
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusiu175
Wymiatacz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Perła
|
Wysłany: Sob 15:31, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa spróbuj poprawić i dobrze wyczyść gaźnik. A słyszałem też o teorii słabego silnika że tylny hamulec jest za bardzo zaciśnięty. Więc spróbuj poluzować tylny hamulec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 18:36, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[Pro][Boszcz] napisał: | Ty sie slyszysz ??? bez docierania dobrze jezdzil wes lepiej sie nie odzywaj kazdy sprzedawca na calym swiecie jak kupujesz cylinder itp to DOCIERAJ a ty mowisz ze bez docierania dobze jezdzi SMIECH |
Kup słownik języka Polskiego to pogadamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub730
Nowy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe
|
Wysłany: Sob 18:45, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik jest napewno czysty, bo go ostatnio wygotowywałem w wdzie z płyem do mycia naczyń. (tak przeczytałem na forum).poziom paliwa też mam dobrze ustawiony. koło z tyłu też mi nie hamuje. Dodam jeszcze, że mój ogar pali od kopa czy ciepły, czy zimny a kolegi zawsze tak za około 3 kopem. Po remoncie ogar chodzi tak jakby bardziej "sucho" nie wiem jak to nazwać. Jawka mojego kolegi pracuje bardziej jak chart 210. Silniki pracują tak jakby nie były to te same modele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Sob 20:25, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Plusminus hehe zachwujesz sie jak przedszkolak jak juz nic madrego nie mozesz powiedziec to sie detali czepiasz ic sie poucz troche a potem sie na forum udzielaj.No jakub jest tak ze niby te same silniki niby ta sama firma wszystko tak samo skladala a jednak kazdy silnik pracuje inaczej tak juz jest ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 20:43, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Więc mechaniku drogi wyjaśnij mi co znaczy termin docieranie. Prawda, coś takiego istnieje i jest bardzo potrzebne szczególnie w nowych silnikach lub po generalnym remoncie, ale jeżeli zmienia się cząstkowe części to nie daje to takiego rezultatu jak jest w temacie opisane, v-max może spaść o ok 3km/h przy złym docieraniu, ale czy to taka różnica? A że się tak zapytam Twoja wiedza odwołuje się do jakich silników?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogaron
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: Nie 6:43, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[Pro][Boszcz] napisał: | Plusminus hehe zachwujesz sie jak przedszkolak jak juz nic madrego nie mozesz powiedziec to sie detali czepiasz ic sie poucz troche a potem sie na forum udzielaj.No jakub jest tak ze niby te same silniki niby ta sama firma wszystko tak samo skladala a jednak kazdy silnik pracuje inaczej tak juz jest ;( |
Używaj polskich znaków lub wypie*dalaj bo nie da się tego czytać.
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 7:58, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nigdzie nie jest napisane ze mam ladnie pisac mam pomagac wiec jap* leszcz* docieranie jest wazne nawet przy wymianie pierscieni i jest to bardzo wazne i v-max nie spada o jakies 3 hmh hah tylko o jakies 10-15 nawet jak zle pierscienie dotrzesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub730
Nowy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe
|
Wysłany: Nie 8:22, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady. Jeśli chodzi o docieranie to jeżdziłem bardzo spokojnie, więc jest chyba dobrze dotarty. Nie ma co się wiele przejmować, bo moc to jeszcze nie wszystko.Jeszcze raz dokładnie wszystko przeczyszcze i wyreguluje to może coś sie poprawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 8:23, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale tak zapytam ile on teraz ci idzie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 8:32, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[Pro][Boszcz] napisał: | Nigdzie nie jest napisane ze mam ladnie pisac mam pomagac wiec jap* leszcz* docieranie jest wazne nawet przy wymianie pierscieni i jest to bardzo wazne i v-max nie spada o jakies 3 hmh hah tylko o jakies 10-15 nawet jak zle pierscienie dotrzesz. |
To było do mnie, czy koło mnie? Bo widzę że zgrywasz przed kompem ważniaka, a tako to się chowasz żeby Cię nie rozdeptali. Z racji swojej przykróć swój język, dobrze Ci radzę.
A jeśli docierasz to dobrze, Twoje moto, Twój rozum i Twoje rozumowanie, wiec taczaj się 500km 30km/h, a po 700km znów zmieniaj pierścienie
Do autora tematu, sprawdź przerwę na przerywaczu, bo wczoraj właśnie miałem taki przypadek, ze przerwa była lekko za duża i ogar ledwo co jechał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 8:42, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Lo kur*va jakie ty masz dojazdy ?? domnie czy kolomnie hah smiac mi sie chce jak ciebie czytam ;p alemniejsze o to pierscieni chyba nikt normalny nie zmienia po 700 km po 2 w 3 tygodnie potrafie 1300 zrobic.Mysl co chcesz ale dobre dotarcie to klucz do wszystkiego a tak nawiasem same pierscienie dociera sie 200km Nie ma sensu sie klucic jestesmy tu po to zeby pomagac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|