Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Śro 10:02, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
do ogara 205 silnik wchodzi bez zadnych przerobek rama ogara 205 jest inna niz 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:50, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No ale gdybym używał ogara tylko do normalnej jazdy to przecież od razu mi rama nie padnie no nie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 9:07, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
rany boskie upierd*lilo wam sie z tym wysiadaniem ramy to jest tylko 0,5KM wiecej.. jak wsadzaja silnik od wsk do motoryny to od razu rama siada ?? panowie nie przesadzajmy... jedynie co sie zgodze to jakies grubsze mocowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:40, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie wiem o co im chodzi ?
Przecież to jest niecałe 4 konie a jawa ma 3,5 km po odblokowaniu czyż nie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 11:50, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ale rama, zawieszenie i hamulce Ogara projektowane były pod silnik 2KM (dezamet lub zdławiona Jawka).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:07, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tak zgadzam się z tobą mandos ale jeśli będę jeździł średnio z prędkością 40-45 km/h to powinno być w porządku.
Mi nie chodzi o jakieś kosmiczne prędkości ale o lepszą elastyczność bo nieraz potrzeba mocy np. przy wyprzedzaniu chociażby ciągnika. Kiedyś na górce jak jechałem z kumplem na ogarku to miałem problem wziąć kolesia co jechał Ursusem C 360.
W końcu musiałem się poddać i jechać za nim .
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 12:21, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wierzę, że nie pokusi Cię odkręcić na maksa
Ja na Mustangu bałbym sie jechać ponad 70 mimo iż projektowany był pod prędkości ok 80km/h. A jak w Ogarze będziesz miał 4KM to będzie on w stanie polecieć jeszcze więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 18:18, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no to mowcie ze hamulce sie nie nadaja a nie rama nie wytrzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:26, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wiadomo że mnie by skusiło i to nie raz . Ale ja staram się jeździć z jajami, a nie ciągle ile fabryka a potem silnik do remontu po kilku miesiącach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrik92
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:48, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie no nie przesadzajmy przeciez hamulce w ogarku nie sa az tak slabe mysle ze wystarcza, a rama powinna wytrzymac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 15:34, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
romet ma spowalniacze a nie chamulce z reszta beben to jest gówno a hamulec. jeszcze dali taki malutki jak płyta cd :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 16:20, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Zawsze można wymienić szczęki na nowe.. zawsze to coś da... można je troche podregulowac..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 17:06, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ja myślałem że hamulce w jawce nie są za dobre, ale jestem mile zaskoczony (prawie niczym się nie różnią od tych w simie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrik92
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:23, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
dokladnie tak jak mowisz capitan2 to zalezy od stanu szczek bebnow i ustawienia hamulcy ja w jawce mialem tylni zyleta o wiele lepszy niz w simku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 18:37, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
szczerze wymiana szczek malo daje. zmiana długosci dźwigni polepszyłą by sytuację alb ozmiana na układ hydrę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|