Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 12:32, 25 Mar 2008 Temat postu: remont co wymienic |
|
|
a więc tak chciał bym żeby ktoś kto sie zna zrobił mi mniej więcej taką rozpiskę co sie robi w taki remoncie przypomnę że mam nowe tarcze sprzęgła i zabezpieczenia kosza kondensator i tyle chodzi mi o remont silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PPSZ
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ja mam to wiedzieć ????????
|
Wysłany: Wto 12:36, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1Łożyska ;
-ŁOŻYSKO 6303 - WAŁ 2xcena od 6 do 12 zł
-ŁOŻYSKO 6202 - WAŁEK GŁÓWNY od 6 do 10 zł
-ŁOŻYSKO 6004 - WAŁKA ZDAWCZEGO od 6 do 12 zł
2Simmeringi:
-SIMMERING 15X35X7 - DEKLA 0d 2 do 3 zł
-SIMMERING 17X30X7 - WAŁU 2x od 2 do 3 zł
-SIMMERING 25X42X7 - MAŁEJ ZEBATKI od 2 do 4 zł
3Wał ;
Wał należy oddać do regeneracji w przypadku gdy mamy oryginalny czeski wał . Zaś kiedy wał jest polskiej produkcji należy go wymienić na nowy z uwagi na bardzo marna jakość wykonania .
Cena korbowodu od 30 do 50 zł w zależności od sklepu
Cena wału nowego polskiego 120 zł
4Cylinder i Tłok ;
W przypadku wyczuwalnego zmniejszenia się kompresji należy sprawdzić stan pierścieni oraz tłoka jeżeli okaże się że są zużyte należy je wymienić .
Cena tłoka ok. 10 zł
Cena pierścieni ok. 2zł
Jeżeli na tulei cylindra jest wyczuwalny próg należy zrobic szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 12:41, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
o Jezu trzeba silnik rozpoławiać to amen ja tego nie umiem zrobić
[link widoczny dla zalogowanych] czy coś takiego taki zestaw wystarczy???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz025 dnia Wto 12:47, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PPSZ
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ja mam to wiedzieć ????????
|
Wysłany: Wto 12:45, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
rozpoławianie nie jest truden niepamętam już linku ale jest taka strona na której jest to wytłumaczone krok po kroku wraz ze zdjęciami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 12:47, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
-najważniejsze rozebrać i wyczyścić wszystkie części silnika bardzo skrupulatnie
-oddać wał do regeneracji, jeżeli ma duże luzy na łożysku korby
-oddać cylinder do szlifu, jeżeli ma głębsze rysy, lub odczułeś znaczny spadek kompresji
-potem kupic nowy tłok i pierścienie
-wymienić wszystkie łożyska w silniku (5łożysk)najlepiej na jakieś renomowane, aby długo wytrzymałyi cicho pracowały
-wymienić na nowe wszystkie symeringi (4 sztuki)
-zrobić samemu uszczelki i przy składaniu użyć uszczelniacza, żeby potem nic nie ciekło
-jeżeli palatynki są przepalone lub styki nie leżą w jednej płaszczyźnie to wymienić
Z grubsza to chyba wszystkie ważniejsze elementy, możliwe, że jeszcze półksiężyc jak ma wytartych kilka zębów. Koledzy dopiszą jak o czymś zapomniałem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 12:49, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
boje sie że rozpiepsze i pójdzie na złom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 12:59, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
OK 270 Z WAłEM TUNINGOWYM I NOWYM CYLKIEM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 13:04, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
opcja edytuj się kłania!! nie pisz kilku postów z rzędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 21:37, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
lukasz025 czy tak trudno jest przeczytac Regulamin
Naprawde dlugo to nie zajmuje, a napewno nie zaszkodzi, hmm?
Dzis kolejne OSTRZEŻENIE 4U .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qlimax
Bywalec
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 22:29, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
MOZE KTOS MI DORADZI CO MAM KUPIC DO JAWA 50 MUSTANG, BO CHCE SOBIE ZROBIC REMONT SILNIKA(WSZYSTKIE USZCZELKI I GUMY - ILE TYCH GUM TAM JEST? ?? BO NIEMAM POJECIA)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 6:03, 02 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Qlimax napisał: | MOZE KTOS MI DORADZI CO MAM KUPIC DO JAWA 50 MUSTANG, BO CHCE SOBIE ZROBIC REMONT SILNIKA(WSZYSTKIE USZCZELKI I GUMY - ILE TYCH GUM TAM JEST? ?? BO NIEMAM POJECIA) |
PPSZ wypisał wszytkie simmeringi, czytaj posty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pirozol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: Śro 11:22, 02 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
pewnei przeczytal tylko nie wie co to lozysko i simering, te gumy to simeringi:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 15:00, 02 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
wcześniej napisałem ile sztuk czego jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 17:58, 02 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ale agent myslał ze nie trzeba silnika rozpoławiac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 15:34, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm , wystawia mu to opinie mało inteligentnego , jak chce zmieniać " flaki " bez rozpoławiania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|