Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Nie 8:58, 12 Wrz 2010 Temat postu: Regulacja gaźnika filtr stożek |
|
|
Witam mam problem ponieważ założyłem sobie filtr stożek i to nie jakiś chiński i mam problem bo jawka strasznie ciężko wkręca się na obroty i za nic nie umiem tego wyregulować.Tak są 3 śrubki 2 złote to dysze a ta ze sprężynką to od obotów jak się nie mylę.I tak jak to wyregulowac bo minimalnie wykręcę ta małą dysze to chwila i zgaśnie.Podobnie jest z ta większą dyszą wykręce z 1,5 obrotu i gaśnie.Dopiero jak mocno wkręce śrubkę ze sprężynką to jako tako się wkręca ale to za duże obroty bo to chyba nawet więcej pali no nie wiem pomóżcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
plusminus
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 9:28, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ani dyszami, ani tą srubką ze sprężynką nie wyregulujesz składu mieszanki. Dysze mają być wkręcone i nie można nimi nic regulować. Śrubka ze sprężynką jest od ustawiania obrotów biegu jałowego. Jeśli dałeś jakiś stozek licz się z paprochami w silniku, oraz porysowaniem gładzi cylindra przez np. piasek. Jeśli chcesz wyregulować gaźnik pod taki stożek dajesz iglicę wyzej, czyli zapinka o rowek niżej. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:14, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | Ani dyszami, ani tą srubką ze sprężynką nie wyregulujesz składu mieszanki. Dysze mają być wkręcone i nie można nimi nic regulować. Śrubka ze sprężynką jest od ustawiania obrotów biegu jałowego. Jeśli dałeś jakiś stozek licz się z paprochami w silniku, oraz porysowaniem gładzi cylindra przez np. piasek. Jeśli chcesz wyregulować gaźnik pod taki stożek dajesz iglicę wyzej, czyli zapinka o rowek niżej. pozdro. |
Nie chce zakładać nowego tematu, więc tutaj z malutkim pytaniem napisze. Dobry stożek przepuszcza syfki do silnika?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
plusminus
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 11:54, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli to jest DOBRY stozek, to kosztuje swoją cenę, gąbkowy stożek nie puści paprochów do silnika, ale stożek w jawce to kolejne wyzwanie, czyli jest on podatny na zamoczenie, chlapanie z koła czy też jazda w deszcz, a wiadomo jak gąbka namoknie.. Kolejną sprawą, może dość mniejszą przy takim silniku jest wyliczenie jego objętości, tak aby oddawanie mocy bylo dobre. pozdro.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Nie 19:34, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie dwa dni temu założyłem stożek, nie najgorszy i nie najlepszy. Dałem większą dysze i zmieniłem dysze wolnych obrotów na jakąś inną. I teraz nie gaśnie na wolnych obrotach, fajnie buczy jak się dodaje gazu ;P i regulacji gaźnika nie potrzebowałem. Nie muli, wszystko jest dobrze. Ale teraz wożę rurę ze sobą ze starego filtra w razie czego. Dzięki za odpowiedź, pochwałka.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|