regeneracja wału i regulacja gaźnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartuning
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:48, 05 Mar 2008    Temat postu: regeneracja wału i regulacja gaźnika

Witam czy lepiej jest zregenerować stary wał z starą(oryginalną korbą)czy kupić nową korbę i dać fachowcowi zeby ją przebił??i jak dobrze ustawic gaźnik na zimnym silniku bo mi sie moto zepsuło a był źle ustawiony i teraz nie mam jak ustawić na ciepłym silniku

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartuning dnia Śro 16:48, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 16:57, 05 Mar 2008    Temat postu:

Zalezy czy wał masz czeski czy polski. Jak polski to kup nowy jak czeski to regeneracja. Co do gażnika to jak Ci nie zapala to ustaw tak, żeby Ci zapalił a potem w razie jakbyś chciał coż smienić po prostu sobie doregulujesz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 17:03, 05 Mar 2008    Temat postu:

popieram mangusa jak masz czeski to do regeneracji a jak polski to kup nowy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Śro 19:07, 05 Mar 2008    Temat postu:

a jak sprawdzic czy jest czeski czy polak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Śro 19:27, 05 Mar 2008    Temat postu:

O ja też bym chcial wiedzieć jak sprawdzić czy to jest czeski czy polak?? i ile tak cenowo wynosi taka regeneracja??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Śro 20:14, 05 Mar 2008    Temat postu:

z tego co mi wiadomo to tylko po korbowodzie mozna poznac: tulejka zamiast lozyska igielkowego i brak napisu na korbowodzie. ja za regeneracje dalem 30 zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 21:25, 05 Mar 2008    Temat postu:

...Przy czym warto jest przesiasc sie na lozysko igiełkowe. Mozna wtedy przejsc na mieszanke 1;50 (teoretycznie), ale dla swietego spokoju warto 1:40

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 21:26, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:23, 12 Mar 2008    Temat postu:

pirozol napisał:
z tego co mi wiadomo to tylko po korbowodzie mozna poznac: tulejka zamiast lozyska igielkowego i brak napisu na korbowodzie. ja za regeneracje dalem 30 zl


To tanio u mnie kosztuje 80 Shocked Shocked
Pozatym , może czeskie też są z igiełkowym łożyskiem ? pewny jestes ze tylko polskie maja łożysko Smile Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Pią 23:03, 14 Mar 2008    Temat postu: Re: regeneracja wału i regulacja gaźnika

bartuning napisał:
Witam czy lepiej jest zregenerować stary wał z starą(oryginalną korbą)czy kupić nową korbę i dać fachowcowi zeby ją przebił??i jak dobrze ustawic gaźnik na zimnym silniku bo mi sie moto zepsuło a był źle ustawiony i teraz nie mam jak ustawić na ciepłym silniku


Srubke wysokich i niskich obrotow dokrec na max z nacisnietym do oporu gazem zeby nie naruszyc iglicy. Teraz odkrec srubke 2 i pol raza do tylu. Ja tak u siebie ustawilem i dziala bardzo dobrze... Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin