Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GonzO
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:21, 03 Mar 2010 Temat postu: problem z magnetem |
|
|
witam
mam pewien problem z magnetem
wyciągnąłem je całe by wyczyścić cewkę świetlną oraz platynki
i mam teraz problem by je zamontować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 17:28, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Do tego nie potrzeba wyciagać magneta...
Na wale jest klin i musisz wsadzić magneto tak, aby ten klin wszedł w wyciecie w magnecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Śro 17:51, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki masz dokładnie problem z magnetem, przypomnij jak jest wyciągałeś, nie wiem o co ci chodzi dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GonzO
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:00, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
chyba źle sformułowałem pytanie ...
chodzi mi o ten aluminiowy tak jakby stożek ...
i właśnie jego nie mogę ''wcisnąć .
Przepraszam ze te niefachowe nazwy ale jestem dosyć zielony w tych sprawach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 18:47, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci o całą podstawę zapłonu (tam gdzie masz platynki i cewki)? Jeśli tak, to zakładanie tego spowrotem jest proste pod warunkiem, że oczyścisz gniazdo i samą podstawę. Później musisz równiutko nasuwać podstawę przerywacza w gniazdo. Jak nawet lekko będziesz krzywo to wkłądał, to po prostu się zaklinuje i nie wejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 18:50, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
GonzO napisał: |
chodzi mi o ten aluminiowy tak jakby stożek ...
i właśnie jego nie mogę ''wcisnąć . |
Czegoś takiego to ja tam nie widziałem.
Może chodzi Ci o krzywkę, ale ona nie jest aluminiowa, i nie jest stożkiem.
EDIT: Najlepiej zrób fotkę tego elementu, wtedy będzie nam łatwiej Ci pomóc, bo jak dotąd to ja nie wiem o który element chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Śro 18:53, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GonzO
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:51, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
hodzi Ci o całą podstawę zapłonu (tam gdzie masz platynki i cewki)
tak o to właśnie mi chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 21:55, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli chodzi Ci o iskrownik aby najprościej go zamontować na początku wymontuj z niego cewki. Taki "goły" iskrownik wkładaj powoli we wnękę iskrownika w karterze. Gdy dojdzie do końca można przykręcić cewki. najlepiej to zrobić takim sposobem, ze pomiędzy cewkę a magneto wkładasz np. śrubokręt płaski a drugim śrubokrętem dokręcasz cewkę. Chodzi o to, aby cewka była oddalone trochę od magneta. następnie trzeba przykręcić iskrownik. Służą do tego dwie śruby na śrubokręt płaski zakończone specjalnymi podkładkami. Trzeba je mocno dociągnąć (bez przesady, aby nie zerwać aluminiowego gwintu), oczywiście wcześniej ustawiając zapłon i wyprzedzenie zapłonu. o tym jak to zrobić poczytasz w dziale "Tutoriale". Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GonzO
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:39, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon wiem jak ustawić 2mm po GMP
dzięki za porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 14:50, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak między 1,8 ,a 2,0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 14:51, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A najlepiej to na wyczucie ustawiać, nie w każdym silniku będzie tak samo dobrze chodził w tym przedziale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:18, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak coś to przed GMP...!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|