problem z magnetem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GonzO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:21, 03 Mar 2010    Temat postu: problem z magnetem

witam
mam pewien problem z magnetem
wyciągnąłem je całe by wyczyścić cewkę świetlną oraz platynki
i mam teraz problem by je zamontować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 17:28, 03 Mar 2010    Temat postu:

Do tego nie potrzeba wyciagać magneta...
Na wale jest klin i musisz wsadzić magneto tak, aby ten klin wszedł w wyciecie w magnecie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Śro 17:51, 03 Mar 2010    Temat postu:

Jaki masz dokładnie problem z magnetem, przypomnij jak jest wyciągałeś, nie wiem o co ci chodzi dokładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GonzO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:00, 03 Mar 2010    Temat postu:

chyba źle sformułowałem pytanie ...
chodzi mi o ten aluminiowy tak jakby stożek ...
i właśnie jego nie mogę ''wcisnąć .
Przepraszam ze te niefachowe nazwy ale jestem dosyć zielony w tych sprawach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 18:47, 03 Mar 2010    Temat postu:

Chodzi Ci o całą podstawę zapłonu (tam gdzie masz platynki i cewki)? Jeśli tak, to zakładanie tego spowrotem jest proste pod warunkiem, że oczyścisz gniazdo i samą podstawę. Później musisz równiutko nasuwać podstawę przerywacza w gniazdo. Jak nawet lekko będziesz krzywo to wkłądał, to po prostu się zaklinuje i nie wejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 18:50, 03 Mar 2010    Temat postu:

GonzO napisał:

chodzi mi o ten aluminiowy tak jakby stożek ...
i właśnie jego nie mogę ''wcisnąć .

Czegoś takiego to ja tam nie widziałem.
Może chodzi Ci o krzywkę, ale ona nie jest aluminiowa, i nie jest stożkiem.

EDIT: Najlepiej zrób fotkę tego elementu, wtedy będzie nam łatwiej Ci pomóc, bo jak dotąd to ja nie wiem o który element chodzi...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Śro 18:53, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GonzO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:51, 03 Mar 2010    Temat postu:

hodzi Ci o całą podstawę zapłonu (tam gdzie masz platynki i cewki)

tak o to właśnie mi chodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 21:55, 03 Mar 2010    Temat postu:

Czyli chodzi Ci o iskrownik Smile aby najprościej go zamontować na początku wymontuj z niego cewki. Taki "goły" iskrownik wkładaj powoli we wnękę iskrownika w karterze. Gdy dojdzie do końca można przykręcić cewki. najlepiej to zrobić takim sposobem, ze pomiędzy cewkę a magneto wkładasz np. śrubokręt płaski a drugim śrubokrętem dokręcasz cewkę. Chodzi o to, aby cewka była oddalone trochę od magneta. następnie trzeba przykręcić iskrownik. Służą do tego dwie śruby na śrubokręt płaski zakończone specjalnymi podkładkami. Trzeba je mocno dociągnąć (bez przesady, aby nie zerwać aluminiowego gwintu), oczywiście wcześniej ustawiając zapłon i wyprzedzenie zapłonu. o tym jak to zrobić poczytasz w dziale "Tutoriale". Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GonzO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:39, 04 Mar 2010    Temat postu:

zapłon wiem jak ustawić 2mm po GMP
dzięki za porady Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 14:50, 04 Mar 2010    Temat postu:

Tak między 1,8 ,a 2,0.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 14:51, 04 Mar 2010    Temat postu:

A najlepiej to na wyczucie ustawiać, nie w każdym silniku będzie tak samo dobrze chodził w tym przedziale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nike_1996
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:18, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jak coś to przed GMP...!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin