Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:46, 16 Paź 2011 Temat postu: Oryginalny tłok |
|
|
Witam czy warto kupic ten tlok
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jest rzeczywiscie oryginalny i czy jest wart swojej ceny
Czy moge do niego zalozyc polski sworzen. Czy odczuje roznice w mocy i przebytech kilometrach. Jakie proponujecie zabezpieczenia tloka. U mnie w sklepie maja takie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 18:54, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe że jest oryginalny, ma taki "epokowy" kolor, nie świeci się jak te polskie.
Różnicy w mocy nie odczujesz bo pojemność nadal będzie ta sama, natomiast w przebytych kilometrach z pewnością.
Co do zabezpieczenia to pozostaje Ci założyć tylko takie jak pokazałeś bo rowek pod pierścień zabezpieczający jest pół okrągły a zabezpieczenie tzw "sieger" ma kwadratowy przekrój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:26, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a ja jestem zdania że dobry wyrób obecny dobrze przypilnowany o ile nie składamy silnika z lekarska precyzją w rękawiczkach (jak ja...) będzie lepszy niż oryginalny stary zapas, bo taki lepiej zostawić kolekcjonerom zboczonym pod względem oryginalności (znów mówię o sobie...). Tłok jest tłokiem, kawałek odlewu odpowiednio przetoczony itd. Jeśli producent jest dobry to różnicy być nie powinno, więcej zależy tu od tego kto będzie to montował, jakie pasowania dobierze i jak dotrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:35, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tlokow slabej jakosci jest pelno. W wiekszosci puchna, dzwonia pierscienie i dlatego chyba zdecyduje kupic ten oryginalny. Pozatym planuje zrobic szlif oryginalnego cylindra Mam jeszcze jedno pytanie gdy chce zregenerowac wal jaki wybrac korbowod i po jakich cenach znajde dobrej jakosci jakosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:52, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
ale oprócz materiału ważne jest pasowanie, jak przeszlifujesz cylinder i dobierzesz tłok ciasno to choćby był oryginalny jak nie będziesz uważał to i tak spuchnie i się przytrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|