Oryginalny tłok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:46, 16 Paź 2011    Temat postu: Oryginalny tłok

Witam czy warto kupic ten tlok
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jest rzeczywiscie oryginalny i czy jest wart swojej ceny
Czy moge do niego zalozyc polski sworzen. Czy odczuje roznice w mocy i przebytech kilometrach. Jakie proponujecie zabezpieczenia tloka. U mnie w sklepie maja takie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 18:54, 16 Paź 2011    Temat postu:

Możliwe że jest oryginalny, ma taki "epokowy" kolor, nie świeci się jak te polskie.
Różnicy w mocy nie odczujesz bo pojemność nadal będzie ta sama, natomiast w przebytych kilometrach z pewnością.
Co do zabezpieczenia to pozostaje Ci założyć tylko takie jak pokazałeś bo rowek pod pierścień zabezpieczający jest pół okrągły a zabezpieczenie tzw "sieger" ma kwadratowy przekrój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:26, 16 Paź 2011    Temat postu:

a ja jestem zdania że dobry wyrób obecny dobrze przypilnowany o ile nie składamy silnika z lekarska precyzją w rękawiczkach (jak ja...) będzie lepszy niż oryginalny stary zapas, bo taki lepiej zostawić kolekcjonerom zboczonym pod względem oryginalności (znów mówię o sobie...). Tłok jest tłokiem, kawałek odlewu odpowiednio przetoczony itd. Jeśli producent jest dobry to różnicy być nie powinno, więcej zależy tu od tego kto będzie to montował, jakie pasowania dobierze i jak dotrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:35, 17 Paź 2011    Temat postu:

Tlokow slabej jakosci jest pelno. W wiekszosci puchna, dzwonia pierscienie i dlatego chyba zdecyduje kupic ten oryginalny. Pozatym planuje zrobic szlif oryginalnego cylindra Mam jeszcze jedno pytanie gdy chce zregenerowac wal jaki wybrac korbowod i po jakich cenach znajde dobrej jakosci jakosci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:52, 18 Paź 2011    Temat postu:

ale oprócz materiału ważne jest pasowanie, jak przeszlifujesz cylinder i dobierzesz tłok ciasno to choćby był oryginalny jak nie będziesz uważał to i tak spuchnie i się przytrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin