Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mylfon016
Początkujący
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:12, 28 Cze 2009 Temat postu: orginalny cylinder |
|
|
czy jak mam wylaną litere"Z" w kółeczku od dołu przy kanale dolotowym to cylinder jest orginalny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 20:09, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz wydaje mi się że nie.. Co prawda słyszałem że ta literka to oznaka partii cylindra. Ale nie jestem znawcą w tym temacie. jA MAM ORYGINALY i mam literke A na nim wybitą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Nie 20:34, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A mozesz powiedziec w którym miejscu jest to oznaczenie wybite ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 20:49, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Na dole cylindra koło wydechu Jak masz kolanko założone to nie zobaczysz
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Nie 20:52, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
i to jest czeski to jest litera "A" ?? a jeli jest nie orginalny ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 20:55, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dudzio napisał: | i to jest czeski to jest litera "A" ?? a jeli jest nie orginalny ?? |
Niekoniecznie ja mam " B " a wiem że jest to czeski oryginał , w sumie nikt z forum jeszcze nie rozkminił oznaczeń cylindrów , trzeba powęszyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mylfon016
Początkujący
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:25, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam to wybite jak sie patrzy na cylinder od strony silnika nad tuleja u góry (od strony kanaly dolotowego) i wlasnie niewiem czy dac go do szlifu czy kupic od razu jakis inny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mylfon016 dnia Nie 21:25, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 21:28, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mylfon016 napisał: | ja mam to wybite jak sie patrzy na cylinder od strony silnika nad tuleja u góry (od strony kanaly dolotowego) i wlasnie niewiem czy dac go do szlifu czy kupic od razu jakis inny |
Ale co ma jedno do drugiego , jeśli jest w dobrym stanie to oddaj do szlifu i gitara : ) A jeździłeś na nim ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 21:33, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Czeski cylinder: gładkie żeberka, wybite litery A lub B lub C przy kanale wylotowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mylfon016
Początkujący
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:58, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jezdzilem na nim od początku ma duzy kołnież na tulei ale za to ani jednej rysy a cylinder jest nominalny pewnie to polska produkcja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mylfon016 dnia Nie 21:59, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 22:09, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No więc daj do szlifu bo wiesz że nie walnie po paru km Sprawdzony to po co się go pozbywać :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mylfon016
Początkujący
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:00, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
chyba masz racje tak zrobie ale jesli cena szlifu i pierscieni swoznia wyniesie wiecej nic cylinder to kupie nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pon 7:41, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Szlif kosztuje gdzieś tak ok:30zł, pierścienie z tłokiem14zł.... Ale radze kupić jakiś droży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|