Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alan890
Wymiatacz

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Pią 14:23, 23 Lip 2010 Temat postu: Orginalny cylinder |
|
|
Jak rozpoznać czy cyclek jest orginalny? Da się wogóle? Bo mam nominalne pierścienie i zero komprechy wię chce kupić cyclek i tłok ale jeżeli mam orginalny czeski to dam do szlifu może A na jakiej stronie kupić ewentualnie cyclek i tłok z pierścieniami takiej dobrej jakości a może kupić w normalnym sklepie gdzie typ zna się na "cześku"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 14:33, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Było tyle razy, że nawet nie chce mi się powtarzać.. Opcja szukaj nie boli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:47, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Czeski cylinder powinien mieć wybitą literkę A,B albo C , z tego co wiem:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juskief
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Pią 14:52, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
JAWASAKI RIDER napisał: | Czeski cylinder powinien mieć wybitą literkę A,B albo C , z tego co wiem:D |
W tym miejscu co się montuje kolanko zapomniałeś dodać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alan890
Wymiatacz

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Pią 15:18, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki. "+-" sorry że znowu powstał taki temat ale nie miałem czasu zbytnio dzisiaj. Sorki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 15:19, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
w zwykłym sklepie to nie dostaniesz czeskich części..... jak już to szukaj na allegro ale najprościej i najlepiej będzie oddanie cylindra do szlifu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alan890
Wymiatacz

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Pią 18:13, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No patrzyłem na dwóch ale żadnych literek nie ma a ma ktoś zdjęcie takiego cylindra. Bardzo mi się to przyda. Ładnie proszę.
Edit
Albo już nie dzwoniłem do kumpla on ma taki. Więc bedę musiał kupic polski ale gdzie? Polecicie jakiś sklep internetowy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Pią 18:17, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 11:19, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to te literki sa tam gdzie sie montuje kolanko ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Buczko
Wymiatacz

Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Sob 11:34, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pyle hipokryta z ciebie... Spójrz na swój avatar i sam sobie odpowiedz na to pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 11:49, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no szukalem wpisywalem cylinder oznaczenia itp i gowno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 12:25, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
juskief napisał: | JAWASAKI RIDER napisał: | Czeski cylinder powinien mieć wybitą literkę A,B albo C , z tego co wiem:D |
W tym miejscu co się montuje kolanko zapomniałeś dodać. |
Nawet w tym wątku było to poruszane..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 17:34, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ale chcialem sie upewnic czy to wlasniej jest tam gdzie sie montuje kolanko w te gniazdo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mac
Wymiatacz

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:52, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mam na stanie cylek, niby czeski, i razem z nim małe wątpliwości.
W miejscu gdzie montuje się kolanko wydechu mam wybite litery "4" i "1" o wysokości około 2mm w czymś przypominającym nie do końca wybity okrąg, lub właśnie literę "C".
Czy to czech?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Sob 19:56, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alan890
Wymiatacz

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Nie 8:41, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też na jednym mam kółeczko i jakieś literki.
A i panie MAC wiem że masz polski cylinder i chciałbym wiedzieć jak się sprawuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alan890 dnia Nie 8:47, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mac
Wymiatacz

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 12:59, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt, mam jawę z cylindrem Almotu (wybita nazwa, więc nie mam wątpliwości).
Kupiłem motor, przejechałem 300 km oczywiście na pałę, (jak to pierwsze kilometry), z pasażerem po czym dowiedziałem się, że cylek ma przejechane dopiero 50km i jest jeszcze na dotarciu...
Więc dotarty jest kiepsko i moim zdaniem przez to nie osiąga wysokich obrotów. Ogólnie na niego nie narzekam. Po wycieczce 40km z pełną prędkością, bez przerwy, zatrzymałem się na chwilę, żeby wziać na pakę pasażera (drugie 80kg). 1 bieg, 2, 3, i było na liczniku 60km/h czyli tłok nie puchnie i moc ma cały czas taką, jaką powinien.
Teraz właśnie zamierzam dopasować ten czeski cylinder nominał (ma rysy) do tłoka z almotu i porządnie dotrzeć. Zobaczymy jak to będzie działało.
Pozdrawiam,
Mac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|