Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mchojecki4
Początkujący
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:32, 23 Sie 2009 Temat postu: Okrągła głowica |
|
|
Gdzie mozna dostać taką okrągłą głowice bo widziałem kiedyś na necie. Czy ona coś daje czy tylko wygląd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Nie 16:42, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
głowica słoneczkowa dostępna w czechach z problemami , w polsce nie do zdobycia , chyba była fabrycznie splanowana , daje wygląd i lepsze chłodzenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Nie 16:43, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:53, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
głowica robiona na zamówienie w czechach tez nie dostepna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:24, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | głowica robiona na zamówienie w Czechach tez nie dostępna |
Nie wcale nie dostępna. To gdzie w takim razie w Wietnamie albo Rumunii? Przecież to jest czeski wyrób tylko drogi i w nielicznych sklepach dostępny. Ja polecam przerobienie oryginalnej głowicy albo simsonowskiej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:34, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
To już zależy jak kto interpretuje słowo "niedostępny/a".
Młody- Simsonowska głowica faktycznie pasuje po interwencji tokarza do jawki, ale weź pod uwagę, że o ile sama głowica będzie dobrze chłodzona, to cylinder gdyby był żywą istotą toby wyszedł i spuścił wpier**l właścicielowi. Po prostu głowica simsonowska jest na tyle szeroka, że zasłania żeberka orgyginalnego cylindra. Zlikwidować ten problem to już jest pewien...problem. Oczywiście, można urżnąć diaxem, ale wtedy to jak z deszczu pod rynnę. Trzeba podciąć część materiału, który przeszkadza w swobodnym opływaniu cylindra przez powietrze. Nie mam weny, by opisywać jak dokładnie to zrobić- w każdym razie ktoś, kto taką głowicę dostanie w łapki będzie wiedział o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 22:36, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:49, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem w rękach głowicę od simka. Miałem też pomysł żeby w głowicy zostawić komorę spalania wraz z zrobić nowe otwory na szpilki i dospawać aluminiowe żeberka w takim ułożeniu jak w głowicy słoneczkowej. Doszedłem do wniosku że nie opłaci mi się zawracać głowy ojcu ze spawaniem więc przerobiłem oryginalną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|