Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 18:22, 13 Maj 2007 Temat postu: Ogar/Mustang XXI wieku |
|
|
Witam!!!
Mam do was pytanie. Co ulepszylibyście w waszych Ogarkach, czy Jawach aby był on na miarę XXI w.
A co chcieli byście zachować takie jak jest??
Ja chciałbym mieć elektroniczny zapłon bezstykowy, lepsze światła i sygnał, kierunki i światło stopu, lepsze zawieszenie i hamulce, obrotomierz, wygodniejsze siedzenie, dozownik oleju, rozrusznik elektryczny no i więcej mocy oczywiście
Mogłyby być jeszcze alufelgi i czterobiegowa skrzynka.
Pozostawiłbym wygląd który jest klasyczny jak dla mnie.
Dopisujcie się do listy życzeń
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 18:43, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wtrysk paliwa. oraz mocny alternator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:19, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
I na gaz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 19:23, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
po co ci gaż? on niszczy silnik tlko. poza tym mocy by to nie miało juzw ogóle. i z resztą nie ma po co ładowac go bo ekonomicznie sie to nie opłaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:44, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jawkowicz masz po części rację. Ceny paliwa raczej wzrastają zamiast spadać więc taka przeróbka na gaz to za jakiś czas może być baardzo przydatna
BTW co do wtrysku to musiał by on być raczej bezpośredni do komory spalania, a mieszanka musiałaby być wtryskiwana tuż przed zapłonem. Jednak wtrysk bardzo by skomplikował konstrukcję, która z założenia ma być prosta tak by każdy mógł sobie naprawiać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 20:45, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
sorber ty nie miałes komentować postów innych użytkowników tylko powiedzieć co byś zmienił! :/ osobiście powiem tak mniej awaryjny, węcej mocy i większy zeby był bo jest juz troszke mały jak na mnie i siedzi misię troche dziwnie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:56, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Powiem wam że nie wiem co Czesi zrobili ale mi się jeździ wygodniej na mustangu kumpla niż na moim ogarze, a przecież Romet jest wyższy od Jawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 6:07, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ale jest nie wygodny Jeździłem na Romecie Ogarze 205 i nie byłem zadowolony z komfortu. Jeżeli chodzi jawka na gaz, to nie byłoby smarowania łożysk na wale, ale to trza by było zrobić dozowanie oleju prosto do komory korbowej;] Bo i tak gaz nie miesza się z benzynką, więc byłoby super rozwiązanie Nie dymiła by tak no i nie byłoby oleju w paliwie, więc mniejsze zanieczyszczenie Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:42, 18 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Podobno do Wartburgów niektórzy zakładali taki niby wtrysk oleju i mogli dwusuwy na gaz przerobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 17:43, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Taa... ja to bym ogara na diesla przerobił niezależnie od tego jaka cena na rynku ja mam po 2.50 za litr
i założył turbinkę kozacko by gwizdało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:07, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Już kiedyś w innym temacie pisałem czy można zrobić motorower diesla i ktoś mi powiedział że silnik wysokoprężny pracuje dobrze dopiero przy pojemności 500 cm sześciennych
topic: Ja bym chciał mocniejszy silnik, dozownik oleju, tarczówkę, lepsze zawieszenie, instalacje 12v i migacze w standardzie. I to by było na tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 18:45, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
kędzior napisał: | Już kiedyś w innym temacie pisałem czy można zrobić motorower diesla i ktoś mi powiedział że silnik wysokoprężny pracuje dobrze dopiero przy pojemności 500 cm sześciennych |
ej no co ty, widziałem motor w dieslu "własnej roboty" i nawet słyszałem jak to pracuje, przeróbek mnóstwo, elektryczny zapłon, jakieś tam duperele, świeca żarowa, wszystko jak w dieslu, no i 4-suw.
A w pojemności bodajże miał 125 ccm... koleś ponoć coś z WSKi zrobił tylko mocniejsze podzespoły
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:46, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 14:47, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Elektryczny zapłon?? W Dieslu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Wto 15:57, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
chyba chcial powiedziec elektroniczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|