Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:05, 01 Sty 2013 Temat postu: Ogar 200 spadek mocy :( |
|
|
A wiec tak mój ogar ma cylinder pseudo 60 tłoka na 3 pierścienie ale ja mam załozone 2 bo 1 mi pęknoł ten na 1 rowku od dołu . I tak na począdku podczas docierania był dosyć mocny. Na 2 wyjezdzałem pod góre bez problemów i to nawet we dwójke . lecz od niedawna właśnie mam problem z wyjechaniem pod gorke na 2 nawet jak sie pozondnie rozpędze to ni huhu. I teraz sie zastanawiam czy to wina tego braku 1 pierścionka czy czego innego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Śro 15:08, 02 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 21:18, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
kompresję sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 21:59, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
pierwsze słyszę żeby sworzeń się wbijało, jak my tak będziemy robić to nic nie będzie chodzić... ot dokładność i profesjonalizm podczas remontu teraz wyszedł... bokiem!
możesz bawić się w sprawdzanie kompresji, regulacje itd ale ja tam przyszłości nie widzę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Wto 21:59, 01 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:07, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
wiec tak kompresja jest dość duza silnik pali od kopa jak jest zimny jak ciepły to od 3 . Następna rzecz ciekawe kurna jak inaczej mam włożyć sworzeń jak tak ciasno włażi a grzać tłoka nie bede bo sobie nim łapy bym poparzył. A i jeszcze jedno czy pod głowica moze być uszczelka zrobiona z papieru do uszczelek bo ja mam taką wsadzona
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Wto 22:11, 01 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 22:27, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jakbyś pomyślał to wiedziałbyś jak sworzeń umieścić w tłoku i korbowodzie bez walenia młotem.
no ale widzę że pokolenie myślących to już się takimi piździkami nie wozi raczej (bez urazy moskit i reszta ).
jak już naprawdę nie idzię po posmarowaniu to długa śruba(pręt gwintowany etc) , podkładki duże i robisz sobie sprzęcik do wciskania i wypychania sworznia
ostatecznie nawet zwykłym stolarskim ściskiem do drewna można to zrobić.
jak waliłeś młotem to masz wał w d...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 22:30, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mateusz15 napisał: | wiec tak kompresja jest dość duza silnik pali od kopa jak jest zimny jak ciepły to od 3 . Następna rzecz ciekawe kurna jak inaczej mam włożyć sworzeń jak tak ciasno włażi a grzać tłoka nie bede bo sobie nim łapy bym poparzył. A i jeszcze jedno czy pod głowica moze być uszczelka zrobiona z papieru do uszczelek bo ja mam taką wsadzona |
To jakaś prowokacja.. Czy na serio jesteś aż tak niemyślący?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 23:39, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdziłeś kompresję? Palcem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 1:25, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
bo to będzie problem z zapłonem pewnie ale... jakie to ma znaczenie skoro gość uwalił remont silnika? a co za problem założyć rękawice do tłoka? kto Ci każe gołymi łapami trzymać? a sworzeń do zamrażarki to nie łaska? ja wciskam zawsze sworznie ręką do wyciskania jedynie przyrząd, tak uwaliłeś wał który pewne załapał teraz dość duży luz, a duży luz na wale skutkuje wariacjami, pewnie jak przestawisz zapłon będzie chodzić lepiej ale co z tego skoro ten silnik już długo nie wytrzyma, gaźnik wyczyścić też nie zaszkodzi choć z tym jak się za to zabierasz to może jednak zaszkodzić...
chyba ze to kolejny "prezes"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:16, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
holipa ja sworznia nie wbijałem młotkiem tylko stukałem po nim przez drewienko kompinerkami.A luzów na wale nie mam bo ostatnio sprawdzałem jeszcze zobacze z tym gażnikiem i zapłonem ale raczej watpie aby to był zapłon. snikers1991 no wiesz ja nie mam tego miernika do sprawdzania kompresji. wiec poradz mondralo jak inaczej mozna to sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Śro 9:19, 02 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 12:07, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mateusz15 napisał: | holipa ja sworznia nie wbijałem młotkiem tylko stukałem po nim przez drewienko kompinerkami.A luzów na wale nie mam bo ostatnio sprawdzałem jeszcze zobacze z tym gażnikiem i zapłonem ale raczej watpie aby to był zapłon. snikers1991 no wiesz ja nie mam tego miernika do sprawdzania kompresji. wiec poradz mondralo jak inaczej mozna to sprawdzić
|
Ała Już się nie pogrążaj dalej Jak nie masz "miernika" do pomiaru to w takim razie skąd wiesz, że kompresja dobra? Kłamiesz ładnie .. szkoda tylko, że w oczach forumowiczów stajesz się osobą do której będzie podchodziło się z dużym dystansem. Jak sprawdzić? hmm prosto udajesz się do warsztatu który posiada taki przyrząd i prosisz o pomiar kompresji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:37, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no też tak można ale wole jechać do sklepu i kupić nowe pierśćienie i założyć 3 a nie 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 13:50, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ch*** ci da wymiana samych pierścieni.
jak czytam takie brednie to mi się niedobrze robi. same pierścienie można wymienić tylko w kilku ściśle określonych wypadkach. a na 99,9% ten sie nie kwalifikuje.
pomiar kompresji robi się manometrem wkręcanym zamiast świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 13:58, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
holipa nie denerwuj się szkoda nerwów na początek 2013
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 14:00, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jam spokojny człek , pełen chillout
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:07, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no jak mi nic nie da wymiana pierścieni jak da bo ja mam teraz 2 a 1 rowek jest pusty czyli oznacza to mniejszą kompresje kiedyś jak mi pęknoł 1 pierścień w innym ogarku to był o połowe słabszy holipa nie denerwuj sie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Śro 15:08, 02 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|