Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mięta
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:49, 02 Sie 2010 Temat postu: o ile mam splanowaną głowicę? i inne pytanka.. |
|
|
cześć
Jaka jest wysokość tulejki (tej co się planuje) w głowicy ? Mam głowicę, w której ta tulejka ma 0,5mm i chciałbym się dowiedzieć o ile jest ta głowica splanowana.
Przy okazji drugie pytanie. Po ściągnięciu cylindra zobaczyłem, że z jednej strony tłok jest trochę osmolony tak gdzieś do wysokości miejsca na sworzeń. Tłoczek do wymiany? Dodam że jest to 3 pierścieniowy nominał, chyba jeszcze czechosłowacki bo dojrzałem na nim literkę "B".
No i 3 pytanie. Kiedy cylinder nadaje się do szlifu? Nie widzę w nim jakiś głębokich rys, próg jest wyczuwalny. Mam robić szlifa czy dać sobie spokój?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
plusminus
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 19:04, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ad. 2- Tłok do wymiany o ile nie jest krzywy korbowód, bo tylko jedna strona jest osmolona..
Ad. 3- Szlif cylindra jest wymagany przy wymianie tłoka, gdy są jakieś rysy, za duże wyrobienie tulei lub jest wyczuwalny próg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
mięta
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:19, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Okej, dzięki za odpowiedzi, ale mam kolejne pytanko.
Po rozpołowieniu silnika i wyciągnięciu wału zobaczyłem, że komora korbowa jest okopcona. przez co to mogło się stać? Co mam z tym zrobić oprócz wyczyszczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|