Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 18:57, 23 Paź 2010 Temat postu: Na co zwrócić uwagę |
|
|
Siema, mam rozpołowiony silnik Jawki i się zastanawiam, chcę w zimę tak go złożyć żeby na wiosne go dotrzeć i potem bezproblemowo śmigać i stąd też moje pytanie co wymienić ? Kasa to raczej nie problem bo zima długa to nie muszę wszystkiego naraz kupić Wał mam stan idealny, kupiłem już komplet łożysk FAG z luzem C3, musze kupić tłok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jedrek707 dnia Sob 18:58, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 23:01, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
simerinigi uszczelki itp rusz glowa. Jesli pomoglem daj pomógł !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Sob 23:01, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 6:39, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź stan trybów przekładni, gwint wałka zdawczego, prostość kosza sprzęgłowego, długość łańcuszka sprzęgłowego, mosiężnych tulei w karterach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 7:55, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
wiem, że zabrzmi to troche noobsko ale jawkę mam od niedawna więc wybaczcie ;D co to kosz sprzęgłowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 9:06, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
kosz sprzęgłowy znajduję się po lewej stronie silnika czyli tam gdzie wlewasz olej.... gdy zdejmiesz klapę to ujrzysz kosz i takową zębatkę połączone razem łańcuszkiem..... musisz dokładnie zdiagnozować stan tego łańcuszka czy nie jest zbyt luźny oraz stan tarcz znajdują się one w koszu (te 2 tarcze z zębatkami) np
[link widoczny dla zalogowanych] to jest to musisz zobaczyć czy są dobre zęby jak i stan tych korków
zobacz także stan cylindra kup tłok i pierścienie najlepiej zrób szlif cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|