Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pon 19:38, 12 Paź 2009 Temat postu: Moc polskich i czechoslowackich silnikow |
|
|
Mam odblokowanego Ogara 200 o poj 60,zebatka 12, z nowym walem,glowica,cylindrem,gaznikiem, kondensatorem. Nie liczac skrzyni biegow mam nowy zespol napedowy. Moj silnik nie zawsze osiaga 60 km/h. I tu pytanie - jakim cudem Jawki lecialy wiecej i to przy benzynie 86?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon in the Blue Sky dnia Pon 19:42, 12 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Grzecho
Bywalec

Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 20:18, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bo były porządnie dotarte i miały porządnej jakości materiały (chodzi mi tutaj o cylinder i tłok)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pon 20:32, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja teraz tez mam dobrze dotarty tlok, ale jest chinski...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 5:20, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Chinski? Chyba raczej polski. Dlatego ja najpierw mocno sie zastanowie nad ta zmiana nad 60ccm oczywiscie ten z allegro bo niby daje moc ale nikt nie mowi jak jest naprawde. Tylko ze ja nie mam gdzie szlifu zrobic a jezdzic po miastach nie bede wole juz chyba go kupic jak ten mi padnie.
Ale na 12z ma jeszcze mocy? Moze zaloz 13z i wtedy zobacz, zaplon jaki masz? Jesli zablokowany to nie pojdzie wiecej, ja tak mam i na 11z 50ccm ciagnie mi jakies 52km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 14:29, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Zaplon mam idealnie ustawiony. Na 12 pali kapcia na asfalcie, tylko ze podczas jazdy po wsi nie zawsze na 3 biegu osiaga maxymalne obroty,a jak jezdze we 2och to musi byc gorka,zeby przekroczyc 60 km/h...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macek
Wymiatacz

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Wto 14:53, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No i wsumie dobrze bo to jest wkońcu motorower
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:47, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
macek - bez komentarza
wracajac do tematu, pali laczka na asfalcie a nie moze osiagnac obrotow na 3 biegu? Ma moc ale co nie moze jej rozwinac? Moze jakas drobna regulacja gaznika, musisz probowac skoro dobrze wszystko dotarles powinien jechac szybciej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 19:30, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
macek napisał: | No i wsumie dobrze bo to jest wkońcu motorower |
Powiedział co wiedział...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alek20
Początkujący

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:22, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
przeczyść tłumik bo morze masz wszystko nagarem pozatykane
i pamiętaj tłumik w 2T to bardzo ważna rzecz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Śro 15:58, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie jest maly problem z tlumikiem - kolanko bylo skrocone, ptrzez co polowa spalin wydobywa sie z kolanka, a polowa z tlumika... Myslicie, ze to go "ogranicza"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:11, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, poniewaz jest to nieszczelnosc. Ja gdy zalozylem tlumik komara nie pasowal, czesc spalin uciekala przy wejsciu kolanka w tlumik i byla slabsza, uszczelnilem na krotka mete jakims kawalkiem blachy i roznice czuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|