Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Nie 18:09, 04 Wrz 2011 Temat postu: Mały tuning Jawki |
|
|
Witam chciałem się zapytać czy jak do jawki dam wzmocniony wał ale bez łożyska igiełkowego wypoleruje cylinder tłok kruciec i odchudze tłok czy mi to coś da Jawka będzie szybciej jeżdzić lub będzi mocniejsza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Nie 18:59, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 18:17, 04 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
To tak jak byś założył zimą spodnie bez majtek, niby jaja masz zakryte ale i tak Ci zimno :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Nie 18:57, 04 Wrz 2011 Temat postu: Re: Mały tuning Jawki |
|
|
O co ci chodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Nie 18:59, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:04, 04 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra, a jakie masz pojęcie o tym co chcesz zrobić i w ogóle wiesz po co się takie rzeczy stosuje..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 13:56, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
O to chodzi że nie wiem co daje polerka tłoka i cylindra niby jak wypoleruje kruciec to lepiej płynie paliwo tylko tyle wiem a na wzmocnionym wale tak szybko się nie popsuje myślałem że wał wzmacniany jest cięży i lepiej motor jedzi szybciej albo coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 14:46, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
czyli nie masz pojęcia żadnego, efekty które osiągniesz nie będą zauważalne, najlepiej rób na oryginalnych częściach przy pomocy dobrego mechanika, efekt będzie dużo lepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 14:55, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A mam takie pytanie mam możliwość włożyć do jawki silnik WSK 125. Opłaca się? mówię od razu że moja jawka nie jest oryginalna ma bak i przód rometa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:04, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Polerka króćca jak i gardzieli gaźnika służy zniwelowaniu zawirowań powietrza jakie stawia chropowata powierzchnia, polepszy się wkręcanie silnika na obroty, lecz mocy to nie podniesie. Polerowanie denka tłoka jak i komory spalania w głowicy stosuje się by nie osiadał się nagar na tych częściach i przedłużył żywotność silnika. A co do polerowania tulei cylindrowych to stosuje się to najczęściej w silnikach wyczynowych aby skrócić czas docierania silnika, lecz ta operacja dotyczy tylko silników 4t. Co do wzmacnianych wałów, to jest to zbędne przy silniku nie wysilonym tuningiem.. bo po co? Taki wał jest odporniejszy i odpowiednio drożysz, zaś ciężkość układu korbowo-tłokowgo wpływa negatywnie na pracę silnika tworząc większe siły bezwaładnościowe. Jeśli chcesz przerobić silnik 223 poszukaj w necie artykułów P Tomasza Sałka, są to bardzo ciekawe przeróbki silnika zwiększające jego sprawność i osiągi, a co najważniejsze nie są trudne do zrobienia i nie potrzeba dużego nakładu finansowego aby je wykonać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 18:33, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra to temat tuningu zostawmy. A mam jeszcze takie pytanie czy jak włożę do jawki silnik WSK 125 to jawka stanie na koło gdy puszcze nagle sprzęgło i pełna piz*a i będę stał na tylnich nuszkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 18:42, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jawka z seryjnym silnikiem stanie na koło przy takim "strzeleniu" sprzęgłem.
A z silnikiem WSK wypierd*lisz się na plecy i będziesz udawał stonkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 18:50, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
no dobra a jak z prędkością ale na zębatce jawki wyciągnie 60km/h ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pon 18:56, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Myśle ze powinna do 65-70 km/h pójść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 19:31, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A dało by się do jawki włożyć jakoś koło od komara ale żeby był hamulec??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 19:41, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko się da, trzeba tylko chęci i umiejętności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:12, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tiaa i co jeszcze? Jeśli nie chcesz się zabrać za tuning wg. Sałka, a chcesz wstawic silnik od wsk do ramy z jawki, to mogę założyć, ze to będzie kompletna porażka choćby z powodu wielkości silnika wsk..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|