Mały tuning Jawki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Nie 18:09, 04 Wrz 2011    Temat postu: Mały tuning Jawki

Witam chciałem się zapytać czy jak do jawki dam wzmocniony wał ale bez łożyska igiełkowego wypoleruje cylinder tłok kruciec i odchudze tłok czy mi to coś da Question Jawka będzie szybciej jeżdzić lub będzi mocniejsza Question

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Nie 18:59, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 18:17, 04 Wrz 2011    Temat postu:

To tak jak byś założył zimą spodnie bez majtek, niby jaja masz zakryte ale i tak Ci zimno :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Nie 18:57, 04 Wrz 2011    Temat postu: Re: Mały tuning Jawki

O co ci chodzi Question

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Nie 18:59, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 20:04, 04 Wrz 2011    Temat postu:

No dobra, a jakie masz pojęcie o tym co chcesz zrobić i w ogóle wiesz po co się takie rzeczy stosuje..?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 13:56, 05 Wrz 2011    Temat postu:

O to chodzi że nie wiem co daje polerka tłoka i cylindra niby jak wypoleruje kruciec to lepiej płynie paliwo tylko tyle wiem a na wzmocnionym wale tak szybko się nie popsuje myślałem że wał wzmacniany jest cięży i lepiej motor jedzi szybciej albo coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 14:46, 05 Wrz 2011    Temat postu:

czyli nie masz pojęcia żadnego, efekty które osiągniesz nie będą zauważalne, najlepiej rób na oryginalnych częściach przy pomocy dobrego mechanika, efekt będzie dużo lepszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 14:55, 05 Wrz 2011    Temat postu:

A mam takie pytanie mam możliwość włożyć do jawki silnik WSK 125. Opłaca się? mówię od razu że moja jawka nie jest oryginalna ma bak i przód rometa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 16:04, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Polerka króćca jak i gardzieli gaźnika służy zniwelowaniu zawirowań powietrza jakie stawia chropowata powierzchnia, polepszy się wkręcanie silnika na obroty, lecz mocy to nie podniesie. Polerowanie denka tłoka jak i komory spalania w głowicy stosuje się by nie osiadał się nagar na tych częściach i przedłużył żywotność silnika. A co do polerowania tulei cylindrowych to stosuje się to najczęściej w silnikach wyczynowych aby skrócić czas docierania silnika, lecz ta operacja dotyczy tylko silników 4t. Co do wzmacnianych wałów, to jest to zbędne przy silniku nie wysilonym tuningiem.. bo po co? Taki wał jest odporniejszy i odpowiednio drożysz, zaś ciężkość układu korbowo-tłokowgo wpływa negatywnie na pracę silnika tworząc większe siły bezwaładnościowe. Jeśli chcesz przerobić silnik 223 poszukaj w necie artykułów P Tomasza Sałka, są to bardzo ciekawe przeróbki silnika zwiększające jego sprawność i osiągi, a co najważniejsze nie są trudne do zrobienia i nie potrzeba dużego nakładu finansowego aby je wykonać. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 18:33, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Dobra to temat tuningu zostawmy. A mam jeszcze takie pytanie czy jak włożę do jawki silnik WSK 125 to jawka stanie na koło gdy puszcze nagle sprzęgło i pełna piz*a i będę stał na tylnich nuszkach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 18:42, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Jawka z seryjnym silnikiem stanie na koło przy takim "strzeleniu" sprzęgłem.
A z silnikiem WSK wypierd*lisz się na plecy i będziesz udawał stonkę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 18:50, 05 Wrz 2011    Temat postu:

no dobra a jak z prędkością ale na zębatce jawki wyciągnie 60km/h ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pon 18:56, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Myśle ze powinna do 65-70 km/h pójść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remik5535
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chocianów

PostWysłany: Pon 19:31, 05 Wrz 2011    Temat postu:

A dało by się do jawki włożyć jakoś koło od komara ale żeby był hamulec??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 19:41, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Wszystko się da, trzeba tylko chęci i umiejętności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 20:12, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Tiaa i co jeszcze? Jeśli nie chcesz się zabrać za tuning wg. Sałka, a chcesz wstawic silnik od wsk do ramy z jawki, to mogę założyć, ze to będzie kompletna porażka choćby z powodu wielkości silnika wsk..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin