Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 20:17, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie o to chodzi ja czytałem ten temat według tomasza sałka i on jest jak dla mnie trudny i jawka jest często awaryjna. Nie mam np. sprzętu do wychudzenia tłoka i nie umiem zrobić podkowy(wypełniacza)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Pon 20:24, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 20:25, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A myślisz że silnik WSK jest mniej awaryjny? Człowieku te silniczki mają po 35lat, czego Ty się spodziewałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 20:26, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem ale silnik wsk jest mocniejszy i mniej awaryjny niż czeski.
Doradzcie mi co mam zrobić?? umie ktoś zrobić ten tuning według tomasza sałka??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Pon 20:40, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 21:03, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jest mocniejszy bo ma 125ccm, czy mniej awaryjny to bym się zastanowił :>
Chcesz w miarę mocny i mało awaryjny silnik? Wstaw od Simacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Pon 21:11, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Od simka to muszę szukać a od wsk-i kuzyn mi powiedział że mi da więc się zgodziłem a opłaca się założć takie coś do jawki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 21:49, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kolejny rzeźnik...
od kiedy to WSK jest mniej awaryjna? może jest bardziej odporna na idiotów regulujących na oko ale nie osiąga wtedy pełnej mocy. Poza tym jeśli nie rozumiesz Sałka to nie zamontujesz poprawnie silnika WSK do ramy jawki (co z resztą jest profanacją). Zawieszenie do tego jest za słabe, hamulce też. Odpuść sobie te wiejskie tuningi i albo zrób na oryginał albo zostaw tę część motoryzacyjnego świata w spokoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 8:04, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
"Takie coś" jest praktycznie nie do zdobycia w naszym kraju a już zwłaszcza dla takich ludzi jak Ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Wto 12:20, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Co ty masz do mnie glowcę już znalazłem za 800koron czeskich.
Teraz został ten cylinder
Zobaczycie założę silnik WSK 126 i tak to zrobię i pomaluje i nie będzie WT.
Umie to ktoś z was zrobić ten tuning według tego T.Sałka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Wto 12:26, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 12:48, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra, żeby nie było że jestem ciul.
Skoro nie zależy Ci na legalności tego pojazdu, wkładaj silnik od wieśki bo i tak będzie mocniejszy niż wyżyłowany silnik jawki.
Druga sprawa - Czy zdajesz sobie sprawę z zagrożenia jakie powstanie przy silniku 125ccm?
Nadwozie Jawki ma za słabe hamulce, no i sama rama po spawaniu będzie słabsza czyli po prostu przy większej prędkości może się rozlecieć w drobny maka co za tym idzie... Ty razem z nią.
Jeśli chcesz świrować pawiana na 30sto letnim motorku, kup motorynkę... ona najlepiej się do tego nadaje Nawet po włożeniu do niej silnika 125 będzie lepsza od ramy jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Wto 13:02, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chcem świrować pawiana dla mnie jawka jest trochę słaba 3,5km to mało jak dla mnie i mała prędkość jedzie tylko około 60km/h
No dobra a zna się ktos na tym tuningu tomasza sałka ktoś kto go wykonywał i mu to wyszło?? Bo jawki z silnikiem wsk125 nawet nie zarejestruje ale jawkę ztuningowaną tak.To zna się ktos na tym??
Proszę pomóżcie mi co mam wybrać tuning jawki czy silnik wsk 125
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Wto 13:19, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 13:27, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jawka po tuningu będzie jeszcze bardziej awaryjna niż jest więc zastanów się czy warto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Wto 13:28, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
pomóżcie mi podjąć decyzję,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 13:32, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kup sobie nowy markowy motorower i odblokuj, jeśli nie dajesz rady z tym co pisze Pan Tomasz to co Ty chcesz robić? liczysz że każdy będzie Ci pisał co jak masz robić? jaką techniką? to wymaga umiejętności, sprzętu i cierpliwości bo każdą modyfikacje trzeba testować. Nie licz też że z 30 letniego motoroweru wyciągniesz 20KM, 5 to już trochę, 8 to szaleństwo ale takie rzeczy to wyłącznie w profesjonalnych rekach. Silnik wiesi w tej ramie to wiejski tuning, poza tym to nie wytrzyma i będzie niebezpieczne dlatego ja bym poszukał czegoś nowszego albo po prostu coś większego.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
remik5535
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: Wto 13:37, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra jawki nie będę tuningował i nie włoże silnika wsk.
Mam jeszcze takie pytanie czemu jawka nie odpala z kopa na pycha to zaraz łapie a na kopa to nie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez remik5535 dnia Wto 19:38, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 19:40, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
najpewniej zapłon źle ustawiony, podstawowe czynności diagnostyczno naprawcze zrób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|