Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shadow878
Początkujący

Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Drawski Młyn
|
Wysłany: Wto 18:10, 18 Sie 2009 Temat postu: Mała prośba - zapłon |
|
|
Witam wszystkich!
Mam taką malutką prośbę do was...
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi, jak założyć te dwa "palce" przytrzymujące zapłon, ponieważ pierwszy raz składam ten silnik i potrzebuję małej pomocy.
Przeszukiwałem poradniki dot. składania silnika, niestety nigdzie nie było wspomniane o tym.
Dobrze by było jakby ktoś załączył fotę.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 18:40, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
palce?? masz fotke mojego zapłonu i zaznacz o co Ci chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shadow878
Początkujący

Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Drawski Młyn
|
Wysłany: Wto 19:36, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o te elementy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorka za niezbyt fachowe określenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shadow878 dnia Wto 19:36, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mac
Wymiatacz

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:42, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
JA je pomieszałem przy składaniu silnika i założyłem jak mi pasowało, byle trzymał iskrownik na miejscu. I działa
To i tak jest wszędzie tylko połączenie z masą (byle cewek nie dotykać) więc spięcia tu nie zrobisz. Te elementy tak naprawde tylko przytrzymują iskrownik, żeby się nie obracał, bo sam z siebie trzyma się w karterze stabilnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 19:43, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
aa... w sumie to sam nie wiem jak to powinno być ale robię tak żeby jak najbardziej zakleszczało cały aparat, a możesz zrobić jak mam teraz czyli tą krótszą plaską częścią żeby dotykało dekla, na dole dobrze widać.
weźmiesz to w ręce staniesz przed silnikiem załapiesz o co chodzi
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shadow878
Początkujący

Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Drawski Młyn
|
Wysłany: Wto 19:48, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
teraz przynajmniej wiem już jako tako jak to tam ma być
Jutro zajrzę do silnika to na pewno coś wykombinuję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shadow878 dnia Wto 19:49, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
buba
Nowy

Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:54, 15 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
hej mam prosbe mam jawke 20 kaczke ma ona 37 lat jezdze od niedawna ucze sie jezdzic i denerwuje mnie to że jak chamuje na trójce i chce wrzucic jedynkę po kolei redukuje biegi mysle ze mam 1 a mam 2 powiecie mi prosze co jest powodem tego?? pozdrawiam w razie co moje g-g 11310457 pozdrawiam =]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mac
Wymiatacz

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:01, 15 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | co jest powodem tego?? |
Powodem tego jest to, że aby z 3 wrzucić 1 trzeba podnieść dżwignię zmieny biegów 2 razy do górnego oporu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|