mala kompresja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek124212
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiśniewo

PostWysłany: Nie 12:54, 02 Wrz 2012    Temat postu: mala kompresja

Siema. W moim ogarze kompresja wynosi 4 atmosfery, wszystkie części nowe czyli wal tlok cylinder simeringi glowica uszczelki lozyska itd. a czemu kompresja taka mala ? ile powinna wynosic kompresja w jawce ? co bym mógł zrobic zeby byla wyzsza waze 40 kg a ona ledwo mnie ciagnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 13:26, 02 Wrz 2012    Temat postu:

MÓGŁ!
Na pewno dobrze mierzysz ciśnienie sprężania? Może masz problem z zapłonem, albo jeżeli ta kompresja jest słaba to sprawdź pierścienie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek124212
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiśniewo

PostWysłany: Nie 13:48, 02 Wrz 2012    Temat postu:

sory za bład mierze na pelnym gazie i rozgrzanym silniku pierscienie sa dobre bo mi kiedys zabezpieczenie wypadlo i cylinder do wyrzucenia i zamówilem z allegro ten sam zestaw czyli cyl 60 cc i tlok przed tem taka sama byla kompresja i tak samo jechala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 14:00, 02 Wrz 2012    Temat postu:

W takim razie czeka Ciebie poszukiwanie usterki.. Jak silnik odpala? są problemy z odpalaniem? Trzyma niskie obroty, czy gaśnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
haker165
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Braszowice

PostWysłany: Nie 20:10, 02 Wrz 2012    Temat postu:

może po prostu dostaje za mało paliwa, sprawdź jeszcze kolanko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:57, 02 Wrz 2012    Temat postu:

z jakimi luzami pasowałeś komplet tłok, cylinder pierścienie? druga sprawa to czy nie wywala powietrza uszczelniaczami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek124212
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiśniewo

PostWysłany: Pon 17:05, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Nie uszczelniacze mam nowe tez myslalem ze to i to jeszcze dobrej marki kupilem a nie byle gówno z allegro obroty trzyma odpala dobrze a czy moze byc przez to ze jezdze na 3 szpilkach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 17:12, 03 Wrz 2012    Temat postu:

japierdole gdzie takich...produkują ???

3 szpilki i dziwi się że kompresja spiernicza.
głowica pewnie do śmietnika już dawno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek124212
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiśniewo

PostWysłany: Pon 18:00, 03 Wrz 2012    Temat postu:

raz tu chlopaków sie zapytalem czy moge jezdzic na trzech szpilkach jeden powiedzial ze tez jezdzil na trzech szpilkach i komprecha byla dobra ale zostawilem to a glowice mam nową i od poczotku mial taka sama kompreche to chyba glowica jest dobra nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:33, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pon 19:35, 03 Wrz 2012    Temat postu:

poważnie się zapowiadało... aż sam myślałem co nie tak Very Happy a tu taki ubaw na koniec Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek124212
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiśniewo

PostWysłany: Pon 20:07, 03 Wrz 2012    Temat postu:

jestem początkującym tata mi co nie co podpowiada ile ja juz sie z tym meczylem cylinder wymienialem tulejki dorabialem wszystko tylko zeby to bylo przyczyną bo chyba umre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:38, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Wnioskuję że masz wyrwaną szpilkę zniszczony gwint. Ja kupiłem klej do klejenia bloków silnikowych odporny na paliwo i wytrzymuje temperaturę kosztował gdzieś 25 zł ale jeżdżę do dzisiaj na tym silniku dokręciłem głowicę na maksa i szpilka ani drgnie. Druga to zrobić nowy gwint.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 17:29, 04 Wrz 2012    Temat postu:

nowy gwint o rozmiar większy i szpilkę odpowiednią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 18:41, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Nie jestem zwolennikiem robienia szpilek o numer wiekszy, dlatego proponuję klej, bądź spawanie karteru i cąłkiem nowy gwint na ten sam rozmiar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin